MarcinC360

Układ chłodzenia w c-360

Polecane posty

hubertuss    4653

Fioletowy dym to niedopalony olej przy wyzszej temperatórze spalanie jest lepsze i dymu nie widac. Pierścienie czy pierścień zapiekł się na bank, po rozebraniu obejżyj tuleje i tłoki jessli będa ślady zatarcia na tłokach można je przytżec drobnym papierem. tak wogóle dlaczego nie pilnowałeś temperatury po remoncie silnik ma tendencje do przegżewania się więc na to trzeba zwrócić szczególną uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slevyn    35

Wymień pierścienie i będzie dobrze ja kiedyś tak samo miałem ale to na szczęście nie jest takie straszne bo koszt naprawy to grosze.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo25    0

Właśnie że pilnowałem temperatury jak tylko mi zaczął wchodzić na czerwone pole zgasiłem go by ostygł i wtedy słyszałem jak w chłodnicy woda bulgocze. Dokładnie przez 5 sekund było słychać a później już nie. A to mogło by spowodować zapieczenie pierścieni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

dobra rada jesli ciagnik sie zagrzał -czerwona skala zostawiamy go na wolnych obrotach aby było chłodzenie cieczy.zalecane jest aby po remoncie silnika odpalic go i niech sobie pyka co 2 godziny dziennie ok 2-3 dni bez obciązenia .Sam remont i wio w pole nie wskazane -bo już koledzy odpowiedzieli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo25    0

Pierwsze 5 motogodzin miał robione bez żadnego obciążenia tzn. samym ciągnikiem jeździłem na pusto i nie podobało się mi chłodzenie. A mogła pęknąć uszczelka pod głowicą i dlatego bierze olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

-sory za słowa bo sie wkurzyłem coś musieli sp***dolić!!!

 

i uszczelka pod głowicą i pierścienie - ale by wode wywalalo i olej byłby popielaty woda w olej a powiedz mi bracie jakie jest ciśnienie na manometrze??? bo sie pogubiłem..;) bo coś mi tu w głowie siedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo25    0

Nie mam manometru. Jak zaprowadzę ciągnik do mechanika to będę wiedział co jest przyczyna że wziął tyle oleju. Myślałem że dowiem się na forum jakie mogą być tego przyczyny. Ale chyba będą pierścienie tak jak myślałem na początku i jak mi tu kilku forumowiczów podpowiada!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

no i panowie po przerwie zimowej go odpaliłem i zaczęło wodę wywalać chłodnicą to na 100% miałem pewność że uszczelka rozebrałem ale na uszczelce nie za bardzo widać gdzie ma przedmuch głowicę splanowałem i niby lekko krzywa była teraz zabieram sie za składanie i mam kilka pytań

jak mocno dokręcić głowicę kluczem dynamometrycznym ??

jaki luz musi być na zaworach

i czy może ktos by mi objaśnił jak poprawnie wyregulować zawory w jakiej kolejności(bo na razie ciemny jestem w tej sprawie a chętnie bym się dowiedział jak od zera zacząć :) )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3
Temat o momentach, kolejność dokrecania śrub. Dokręcanie śrub głowicy następuje w trzech etapach (śruby dokręcaj wg kolejności, czyli zaczynamy od 1): pierwszy etap momentem 50 Nm, drugi 75 Nm, trzeci 100 Nm. Jak masz zdjętą głowice to od razu ustaw 1 tłok w GMP. Przy filtrze paliwa od strony sprzegła jest taka zaślepka gumowa, wyjmij ją i ustaw znaki na kole zamachowym i obudowie w jednej linii, luz zaworów to 0,3 mm na zimnym silniku. 0,25mm na ciepłym. Ustawiasz najpierw zawory nr 1,2,3,5. Póżniej wał obrócić o jeden obrót w prawo i wyregulować zawory 4,6. Zawory liczy sie od przodu ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

dzisiaj silniczek skręcony wtryski założyłem nowe bo stare lały wszystko dokręcone jak należy odpowietrzyłem i odpalił .Na razie chodził bez obciążenia i nic w chłodnicy się nie dzieje tylko jeszcze próby polowe zostały :)tylko jeszcze po 30 mtg ponowne dokręcenie głowicy i ustawienie zaworów najgorsze z tego wszytkiego to jest ta kochana maska(te małe śrubki w kabinie) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Jak mechanik mi robił uszczelkę pod głowicą, to tylko raz skręcał głowicę. Raz powinno wystarczyć, a zawory to można sprawdzić. Tak nawiasem mówiąc w 3p to jeszcze dobry dostęp do zaworów, gorszy jest w mf 255. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

a po co ty maske sciagasz,wystarczy rozporki odkrecic.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Myślę, żeby sie dobrać do głowicy w 3p to trzeba zdjąć maskę, chociaż dlatego, że jak nie chce się wykręcać kolektora wylotowego to bez zdjęcia maski głowicy się nie zdejmie. A po za tym maska jest dość wysoko, a ta głowica trochę waży i jest nie poręcznie ją zdejmować i zakładać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

bez maski masz swobodny dostęp do wszystkiego wolę te kilka śrubek wiecej odkręcić i mieć dojście do każdego elementu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek29    0

witam po odpaleniu 40 w chłodnicy wytwarza sie cisnienie i wyrzuca wodę silnik po remoncie, termostat założony , sprawdzałem kilka razy i powtarza sie za kazdym przy gazowaniu co moze byc przyczyna i jak to sprawdzic bo podejrzewam głowice tylko nie wiem jak sie dowiedziec która

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Jak wlejesz wody pod korek to zawsze trochę wyleci. To normalne. Ile jest wody w chłodnicy i czy wywala niezależnie od ilości wody?


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek29    0

wody zawsze wlewam tak z 3-4 cm mniej nie pod sam korek

wystarczy ze zakrece korek pochodzi z 3-4 minuty i jak odkrecam korek to az wyrzuca a jak doleje do stanu to tak jak by sie gotowała takie bańki sie wydostaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek29    0

ciekawe która chyba najszybciej bedzie wymienic wszystkie teraz sa po 10zł całe miedziane wiec moze w nie warto zainwestowac bo ostatnio jak kupowałem to musiałem wybierac z tych zwykłych w agromie bo nie które były juz uszkodzone ze wyglądały na made in china

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

ewidentnie uszczelka głowicy....hmmm po remoncie mówisz...dziwny ten remont , niema prawa aby gazowało w chłodnicy tym bardziej że zawsze poziom sie zwieksza jak ciagnik pracyuje i jest tz przelew -nadmiar na zewnątrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek29    0

był robiony wal szlifowany i dorabiane panewki kompl były sprawdzane wtryski wszystko w warsztatach po za tym były sprawdzane tuleje wymieniane uszczelniacze reszta została bez zmian głowice pompa wtryskowa spreżarka i po złozeniu niby było ok na drugi dzien odpaliłem i zostawiłem odkręcony korek to na zimnym silniku wyrzucił troche wody wiec dolałem do stanu i znowu wyrzucił wiec zostawiłem tyle ile było i zakręciłem korek po 5 min chciałem zobaczyć ile jest wody to korek wystrzelił a z chłodnicy wyrzuciło wode mechanik sie nie odzywa prace poszły i tak drugim ciągnikiem próbuje sie dowiedziec bo juz nie długo bedzie mi potrzebny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukaskurp
      Witam, do podobnego tematu się nie dokopałem a sprawa pilna więc, kilka dni temu padła mi pompa wodna więc przy jej wymianie postanowiłem naprawić wskaźnik wody bo fałszował. termostat był uszkodzony więc go wymieniłem na nowy lecz nieco inny. stary miał sprężynę u dołu, od strony pompy a klapka otwierała się do góry zgodnie z kierunkiem tłoczenia wody do chłodnicy. W nowym termostacie aby klapka otwierała się do góry trzeba go zamontować sprężyną do góry i tu moja wątpliwość, bo przecież wtedy woda z małego obiegu niema kontaktu bez pośrednio ze sprężyną która odpowiada za otwieranie i zamykanie go. Więc jak ktoś montował niech się podzieli swoimi wnioskami.
      Następna sprawa, mianowicie wymieniałem owy czujnik od temperatury i w agromie dali mi drugi troche inny ale gwint pasował, jednak skala się nie zgadzała, czujnik miał 50 stopni a na zegarze 100 ale dołożyłem opornik i grało. ale przy montażu zerwałem gwint i kupiłem drugą kopułkę i nowy czujnik od c385 w grene i jak go podłączyłem to jeszcze gorzej, w 30 stopniach zegar pokazuje 100 stopni. A to tego tu opornik za bardzo nie pomaga bo skrajne wartości rezystancji są dość blisko i jak dołożę odpowiedni opornik to zegar jak zimna woda to pokazuje 70 stopni, jak gorąca to 90 stopni więc ciężko rozróżnić kiedy jest ok a kiedy się przegrzewa.
      proszę o jakieś rady
       
      ciągnik ursus c-385
    • Przez PiotrekMTZ
      W moim C-330 jest problem typu:jak naleje wode do chłodnicy i odpale ciągnik,w pewnym momęcie wyrzuca wode z chłodnicy.Myślałem że to uszczelka pod głowicą,ale niestety nie
      Prosze o jakieś podpowiedzi
    • Przez domguralesku
      Witam serdecznie.
      Mój problem z moja 30 jest następujący prawdopodobnie została woda w bloku nie została spuszczona, jedynie z chłodnicy
      Pytanie moje jest takie czy mimo tego ze nie było stanu wody blok mógł pęknąć?
      tak myśląc na chłopski rozum nie powinien ponieważ woda podczas zamarzania i rozpierania bloku będzie rozprężać się tam gdzie ma lżej wiec nie wiem czy trafne jest moje rozmyślanie?
    • Przez johenek
      Witam
       
      Dzisiaj w trakcie podorywki nagle wywaliło całą wodę z silnika, ale zacznę od początku.
      Na usłudze robiłem podorywkę, ciągnik pracował normalnie, miał swoją moc, temperatura silnika była w normie. Po zaoraniu około 2ha pola(pole równe, głównie piaszczyste) nagle korek od chłodnicy wystrzelił na kilkanaście metrów do góry, po drodze otwierając klapkę w masce, i w tym samym momencie wystrzeliła fontanna wody z chłodnicy. Woda leciała do góry tak wysoko aż wlatywała na dach kabiny, wyleciała prawie cała, zostało tylko tyle co nie zdążyło zejść z nagrzewnicy. Po zalaniu układu nową wodą dokończyłem orkę(1ha) lecz bez zakręconej chłodnicy ponieważ korek uległ zniszczeniu(poodginały się te skrzydełka). W trakcie pracy po tym zajściu nic nie zaobserwowałem niepokojącego, nie widać bąbelków w chłodnicy. Zdaje mi się że lekko przybyło oleju(ale do końca nie jestem pewien). Ciągnik odpala bez problemu, nie kopci bardziej niż wcześniej, mocy mu też nie ubyło.
      Tu jest moje pytanie czy możliwe że padła uszczelka pod głowicą lub pękła tuleja cylindra?
      Czym mógł być spowodowany ten wystrzał korka od chłodnicy oraz wody?
       
      PS:Mój Belarus ma prawie 7 tyś Mth, od nowości nic nie było robione przy silniku jedynie regeneracja pompy wtryskowej i wtrysków oraz regulacja luzu zaworowego.
       
      Jeśli był już taki temat to proszę o link do niego, bo bardzo mi jest potrzebny ten ciągnik, a nie wiem czy robić nim dalej, bo takie wystrzały nie zdarzają się często
    • Przez hus2431
      Witam. Czy miał ktoś kiedyś styczność z generatorem HHO i wie jakie są wyniki spalania i mocy po zamontowaniu takiego generatora? Czy to na prawdę jest takie cudowne cacko, że zmniejsza spalanie o 20-30% i zwiększa moc silnika? Wszystkie informacje jakie znalazłem na ten temat były podawane przez producentów nie mogłem znaleźć informacji udzielonych przez samych użytkowników tego urządzenia dlatego zwracam się do was użytkowników Agrofoto
       
      link do generatora:
      http://allegro.pl/hho-generator-ciagnik-na-wodor-4-6-5l-i6004627515.html#thumb/8
       
       
      Temat zamykam, a Ty powinieneś jeszcze dostać ostrzeżenie za zamieszczanie linków do aukcji.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj