MarcinC360

Układ chłodzenia w c-360

Polecane posty

balcerek1    92

Wystarczy ci butelka 2l od morsa robisz otwór w korku przepuszczasz przewód przez korek do samego dna butelki.Korek od chłodnicy uszczelniasz gumą żeby nie zaciągała powietrza z zewnątrz  i dyga łodyga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

a korek w jaki sposób uszczelnić ?? założyć jakąś uszczelkę w miejsce styku z chłodnicą ??

 

Czyli wystarczy zbiorniczek i ten przewód do zbiorniczka i to wszystko ??


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

No ten zbiorniczek na zdjęciu jest za mały bo on jest od płynu hamulcowego od malucha a 60 wypchnie średnio koło 1 litra płynu po pełnym rozgrzaniu a co do korka to wyciąć uszczelkę z dętki żeby uszczelnić górny styk z korka z chłodnicą i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Dobrze, a od czego dopasować zbiorniczek płynu ??

 

Może taki ? :

 

http://allegro.pl/zbiorniczek-wyrownawczy-fiat-scudo-jtdm-2-0-nowy-i6135760302.html

 

Który otwór zaślepić ? bo z  tego co widzę to są tam 2, tylko pytanie teraz, czy Ty mówisz tylko o opcji, zbierania w zbiorniczku płynu, czy o opcji obiegu do zbiorniczka i ze zbiorniczka do chłodnicy ??

 


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Jasne, jak już będę miał chwilę, wolną to tym się zajmę :)

Dzięki


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446
Napisano (edytowany)

Górną część chłodnicy pełni rolę zbiorniczka wyrównawczego w tym ciągniku i bardzo dobrze spełnia swoją rolę. Jeżdżę na płynie już kilka lat i nic nie ubywa.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Skoro tak, to dlaczego płyn wypływa przez przewód ??


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

To ile ma być tego płynu jak Ja wlałem 10 litrów , a układ chłodzenia w C-360 ma 11 litrów , to i tak pomimo tego, wylewa się?? 


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na zimnym silniku płynu ma być tyle aby przykryte były rurki na wysokość 0,5cm. Ja też 10 lat jeżdżę na płynie i ostatnio między wymianami dolałem niecały litr do dwóch ciągników (wymieniam co 5 lat), więc można uznać, że płynu nie ubywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Masz namyśli, te małe otwory wewnątrz chłodnicy ?? Sprawdzę do jakiego momentu mam u siebie na zimnym i jak będzie za dużo to trochę się spuści


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie te ma na myśli. Nad nimi jest górny zbiornik chłodnicy i to on pełni role zbiornika wyrównawczego. Nie bierze udziału w samym chłodzeniu  nie musi być pełny. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

Panowie który termostat teraz warty kupna ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Ja mam THM i przez rok narazie dobrze się trzyma.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mera mam w obu łursusach i zero problemu już kilka lat. Warunek to płyn w układzie, bo na wodzie to 2sc góra i się zatnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Właśnie ten drugi jest w moim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Mieszkowy też  mam i jest dobry podobno woskowy lepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukaskurp
      Witam, do podobnego tematu się nie dokopałem a sprawa pilna więc, kilka dni temu padła mi pompa wodna więc przy jej wymianie postanowiłem naprawić wskaźnik wody bo fałszował. termostat był uszkodzony więc go wymieniłem na nowy lecz nieco inny. stary miał sprężynę u dołu, od strony pompy a klapka otwierała się do góry zgodnie z kierunkiem tłoczenia wody do chłodnicy. W nowym termostacie aby klapka otwierała się do góry trzeba go zamontować sprężyną do góry i tu moja wątpliwość, bo przecież wtedy woda z małego obiegu niema kontaktu bez pośrednio ze sprężyną która odpowiada za otwieranie i zamykanie go. Więc jak ktoś montował niech się podzieli swoimi wnioskami.
      Następna sprawa, mianowicie wymieniałem owy czujnik od temperatury i w agromie dali mi drugi troche inny ale gwint pasował, jednak skala się nie zgadzała, czujnik miał 50 stopni a na zegarze 100 ale dołożyłem opornik i grało. ale przy montażu zerwałem gwint i kupiłem drugą kopułkę i nowy czujnik od c385 w grene i jak go podłączyłem to jeszcze gorzej, w 30 stopniach zegar pokazuje 100 stopni. A to tego tu opornik za bardzo nie pomaga bo skrajne wartości rezystancji są dość blisko i jak dołożę odpowiedni opornik to zegar jak zimna woda to pokazuje 70 stopni, jak gorąca to 90 stopni więc ciężko rozróżnić kiedy jest ok a kiedy się przegrzewa.
      proszę o jakieś rady
       
      ciągnik ursus c-385
    • Przez PiotrekMTZ
      W moim C-330 jest problem typu:jak naleje wode do chłodnicy i odpale ciągnik,w pewnym momęcie wyrzuca wode z chłodnicy.Myślałem że to uszczelka pod głowicą,ale niestety nie
      Prosze o jakieś podpowiedzi
    • Przez domguralesku
      Witam serdecznie.
      Mój problem z moja 30 jest następujący prawdopodobnie została woda w bloku nie została spuszczona, jedynie z chłodnicy
      Pytanie moje jest takie czy mimo tego ze nie było stanu wody blok mógł pęknąć?
      tak myśląc na chłopski rozum nie powinien ponieważ woda podczas zamarzania i rozpierania bloku będzie rozprężać się tam gdzie ma lżej wiec nie wiem czy trafne jest moje rozmyślanie?
    • Przez johenek
      Witam
       
      Dzisiaj w trakcie podorywki nagle wywaliło całą wodę z silnika, ale zacznę od początku.
      Na usłudze robiłem podorywkę, ciągnik pracował normalnie, miał swoją moc, temperatura silnika była w normie. Po zaoraniu około 2ha pola(pole równe, głównie piaszczyste) nagle korek od chłodnicy wystrzelił na kilkanaście metrów do góry, po drodze otwierając klapkę w masce, i w tym samym momencie wystrzeliła fontanna wody z chłodnicy. Woda leciała do góry tak wysoko aż wlatywała na dach kabiny, wyleciała prawie cała, zostało tylko tyle co nie zdążyło zejść z nagrzewnicy. Po zalaniu układu nową wodą dokończyłem orkę(1ha) lecz bez zakręconej chłodnicy ponieważ korek uległ zniszczeniu(poodginały się te skrzydełka). W trakcie pracy po tym zajściu nic nie zaobserwowałem niepokojącego, nie widać bąbelków w chłodnicy. Zdaje mi się że lekko przybyło oleju(ale do końca nie jestem pewien). Ciągnik odpala bez problemu, nie kopci bardziej niż wcześniej, mocy mu też nie ubyło.
      Tu jest moje pytanie czy możliwe że padła uszczelka pod głowicą lub pękła tuleja cylindra?
      Czym mógł być spowodowany ten wystrzał korka od chłodnicy oraz wody?
       
      PS:Mój Belarus ma prawie 7 tyś Mth, od nowości nic nie było robione przy silniku jedynie regeneracja pompy wtryskowej i wtrysków oraz regulacja luzu zaworowego.
       
      Jeśli był już taki temat to proszę o link do niego, bo bardzo mi jest potrzebny ten ciągnik, a nie wiem czy robić nim dalej, bo takie wystrzały nie zdarzają się często
    • Przez hus2431
      Witam. Czy miał ktoś kiedyś styczność z generatorem HHO i wie jakie są wyniki spalania i mocy po zamontowaniu takiego generatora? Czy to na prawdę jest takie cudowne cacko, że zmniejsza spalanie o 20-30% i zwiększa moc silnika? Wszystkie informacje jakie znalazłem na ten temat były podawane przez producentów nie mogłem znaleźć informacji udzielonych przez samych użytkowników tego urządzenia dlatego zwracam się do was użytkowników Agrofoto
       
      link do generatora:
      http://allegro.pl/hho-generator-ciagnik-na-wodor-4-6-5l-i6004627515.html#thumb/8
       
       
      Temat zamykam, a Ty powinieneś jeszcze dostać ostrzeżenie za zamieszczanie linków do aukcji.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj