DawidMalw

Bizon Rekord Z-058

Polecane posty

DawidMalw    1

Mamy problem w kombajnie.Gdy objedzie kombajnista raz w koło pole,to nagrzewa się mocno silnik.Turbina ładnie chodzi,pompa paliwowa jest sprawdzona.Za szybko nagrzewa się kolektor przy turbinie.Kombajn ma czasami szybkie obroty,że kombajnista musi zwalniać,a czasami wolne,że nie może zbytnio szybko kosić.

Bizona kupił w tym roku,poprzednio miał Z-056,a tego kupił,ponieważ ma więcej mocy przez turbinę.Próbowali już wszystkiego,ale nie mogą dojść do problemu.

 

Jeśli możecie to postarajcie się szybko odpisać,ponieważ zboże stoi na polu i czeka na kombajn...


U-R-S-U-S C-385A RZĄDZI!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chudy100    0

no właśnie, czysta chłodnica to podstawa ;)

najlepiej codziennie zdjąć kosz i dobrze wydmuchać chłodnice kompresorem

bo przez ten kosz wentylatora też kurz i słoma jest wciągana

a i co jakiś czas w ciągu dnia wejść na kombajn i omieść bęben :)

w najgorszym przypadku chłodnica jest do wymiany bo jest już zabita kamieniem


odpowiadam tylko na e-mail:: chudy100@gmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid6b1    0

chłodnica zachodzi kurzem plewami i drobną słomą więc najlepiej ja codziennie wydmuchać np. kompresorem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidMalw    1

Kombajnista codziennie czyści chłodnice,filtry itp.Już nie wiedzą za co maja się brać...

Mój wuja mówi,że może być chłodnica olejowa lub termostat do wymiany.

Co myślicie na ten temat???


U-R-S-U-S C-385A RZĄDZI!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chudy100    0

chłodnica oleju jest niedobra jeżeli temperatura oleju jest za wysoka a temp. wody odpowiednia

a co do termostatu to nie wiem ;)

a może chłodnica jest zapchana wewnątrz osadem??


odpowiadam tylko na e-mail:: chudy100@gmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidMalw    1

Nie mam zielonego pojęcia,bo tata poprosił mnie o założenie tematu,bo chcemy skończyć w tym roku żniwa.Tata mi tylko mówił,a ja pisałem.Oni mówili,że chłodnicę czyścili.


U-R-S-U-S C-385A RZĄDZI!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lambogrand    52

wyrzuc termostat ja tak zrobilem w zo56 przecierz zima nie jezdrze a latem wolniej sie nagrzewa oczywiscie codziennie dmuchanie chlodnic rano i woda na 60 stoi olej max 90 sprawdzone w 15 ha rzepaku w 3 dni upalow a wiadomo w rzepaku kombajn dostaje w p...de

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

wyrzucając termostat robi się sporą głupotę, szczególnie w silniku diesla. Silnik ten potrzebuje stałej temperatury ok 90-95*C, aby dobrze zachodziło spalanie mieszanki. Pracowanie w niższej lub wyższej temperaturze może spowodować większe spalanie, bądź uszkodzenie silnika (zatarcie).

 

 

Sory za OT ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

wsk według mnie to co napisałes to nie OT bo to by mogło ustrzec uzytkownikow przed głupotą... mozliwe ze cos bedzie z wtryskami i wywala niedopalona mieszanke do kolektora.


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DawidMalw    1

A h*j wie co z tym kombajnem.Kupili go w takim średnim stanie tzn. nie mogli odkręcić filtra,bo był zaje*any i tam pare innych rzeczy.A resztę to się dowiem od taty jak przyjedzie...

Więc później napiszę co sie dowiedziałem.


U-R-S-U-S C-385A RZĄDZI!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tores    1

czasami może dochodzic do osadzania sie kamienia jeżeli sie leje wode do chłodnicy, nie wiem jak tam dokładnie w kombajnach ale w traktorach czasami do tego dochodzi choc co prawda żadko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość maciek08   
Gość maciek08

na kamień to polecam kilka butelek octu. działa bo wlałem do swojego e 512 i zaraz komień wypłukało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komendant    5

My też mamy czerwonego Rekorda i nie ma problemów z przegrzewaniem silnika. Co drugi dzień czyścimy chłodnicę i filtry powietrza oraz bęben w czasie pracy. Podczas cięcia otwieramy tą boczną blachę zakrywającą bęben. Można jeździć cały dzień a woda nie przekroczy 85 stopni C, zaś olej 80 stopni C. Nieprzegrzany silnik to podstawa - nasz nie bierze ani grama oleju i po dłuższej pracy ciśnienie nie spada poniżej 300 kPa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 19Damian89
      Witam juz od 2 sezonow wojujemy ze wspomaganiem .. czasem zalapie i kreci sie dobrze a czasem az szkoda gadac ... a postoju jak sa kola uniesione w prawo sie w miare kreci ale w lewo trzeba bylo sie nie zle nasilowac..
       
      Orbitrol wymienilismy i silownik z tylu tez..
       
      co moze byc przyczyna braku wspomagania
    • Przez damaxyz
      Witam,
      Jak najszybciej wymienić sprzęgło w rekordzie, czy trzeba ściągać skrzynie i jakie podzespoły warto od razu wymienić?
      Chciałem to zrobić ponieważ po długim postoju kombajnu jak go uruchomię i chcę ruszyć to podczas puszczania sprzęgła słychać jakieś ocieranie - nie wiem co to ale po dłuższym okresie pracy przestaje być to słychać.
       
      Chodzi mi oczywiście o wymianę tarcz sprzęgła.
       
      Pozdrawiam,
    • Przez daron64
      Witam
      Krótki wstęp - pacjent to rekord '87 - jakiś czas temu elektryk zmieniał mi alternator, potem jeszcze raz grzebał w elektryce. Ja tam szczerze mówiąc nie zaglądałem - działa to działa, akumulatory nowe, kombajn chodzi tylko kilka dni. Teraz wszystko sobie sprawdzam, a tam alternator jest całkowicie odłączony. Od regulatora idzie jeden przewód na bezpieczniki. Nie mam pojęcia czemu elektryk tak to zrobil. Chciałem teraz to popodlaczac, ale mam problem tego typu, że nie moge stwierdzić, czy mam 6 czy 9 diodowy alternator, żeby dobrać do niego regulator. Zacząłem kminic, że może alternator stary był 6 diodowy, a nowy kupiłem 9 i elektryk odłączył go całkowicie. Ale to tylko gdybanie. Nie mam żadnego fachowca pod ręką i jakoś muszę to sam ogarnąć.
      Na alternatorze jedyne oznaczenia jakie się zachowały to ze zdjęcia poniżej.
      Alternator sprawdzałem według tego filmiku 
      Tym pierwszym sposobem wyszło mi niby, że jest przejście w jedną stronę - więc 9diodowy, ale znowu tym drugim sposobem też pokazało mi przejście w jedną stronę. Cos źle robię, czy jak to interpretowac?
      Pierwsze foto alternatora, drugie to łączenie wsuwki ze śrubami, trzecie to łączenie wsuwki ze śrubą, na którą idzie przewód który łączy się z rozrusznikiem. Takie foto zrobiłem, ale generalnie jeszcze tam wszystko odłączyłem, czyscilem i sprawdzałem jeszcze i wskazania takie same jak na foto.
       



    • Przez Misiek55
      Witam.
      Zakupiliśmy kombajn Bizon 5058 hydrostatik z Danii. Kombajn jest wyposażony w komputer LH 965 agro, komputer niestety gdy kupiliśmy nie załączał się ale po wymianie baterii w środku udało się go włączyć, niestety żadne przyciski nie reagują a komputer wyświetla stan pełnego zbiornik i co jakiś czas pika. Miał ktoś podobną sytuację lub jest w stanie coś doradzić?

    • Przez Iwnkr
      Witam, mam Bizona rekorda, wczoraj na polu zaczął się owy problem, mianowicie hydraulika zaczęła słabo działać i wspomaganie siadło. Dzisiaj hydraulika nie działa wcale. Heder sie nie podnosi ani opuszcza, tak samo grabie i kierownica nie ma wspomagania. Przy silniku od strony chłodnicy słychac syk, tak jakby powietrze ulatywalo. Prosze o szybką poradę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj