Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
agronomek

CZY KTOS SIE ZNA NA DYNASHIFCIE ?

Polecane posty

agronomek    0

witam nie wiem i nie moge sie dowiedziec jak odblokowacv dynashift na 4 biegu w mf 6180 :huh: prosze o pomoc jak by ktos byl tak zyczliwy i dal jkakies info to byl bym BARDZO wdzieczny?! :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    14

przepraszam najmocniej ale po co zakładasz drugi wątek o tym samym temacie ?? nie czytałes FAQ ??

 

admin - zalecam upomnienie


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

1rajdzik    14

zwróć uwagę na to, że mało jest ludzi znających się na tym problemie, albo jeśli nie mają tego problemu to ich to nie interesuje. Mam znajomego i musiałbym zadzwonić...ale już pisałem z poprzednim wątku, że może coś przy elektrozaworach bo mam Masseya i się pytałem kiedyś co trzeba byłoby zrobić w takim przypadku, lecz zapomniałem. Cóż, spróbuje Ci jakoś pomóc.


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0

byl bym bardzo wdzieczny :huh: bo to jest taka blachostka a niechce jechac do serwisu bo zaraz rzuca jakas kosmiczna kwote a podobno to nie jest takie trudne bo gosciu od ktorego bralem ten ciagnik chcial to zrobic jak juz odjezdzalismy ale....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

zobacz na ppr tam jest wiecej fachofców od MF :huh:


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0
zwróć uwagę na to, że mało jest ludzi znających się na tym problemie, albo jeśli nie mają tego problemu to ich to nie interesuje. Mam znajomego i musiałbym zadzwonić...ale już pisałem z poprzednim wątku, że może coś przy elektrozaworach bo mam Masseya i się pytałem kiedyś co trzeba byłoby zrobić w takim przypadku, lecz zapomniałem. Cóż, spróbuje Ci jakoś pomóc.

i jak udalo ci sie cos dowiedziec??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0

mam pytanie do uzytkownikow mf6180 95 r jak u was dziala dynashift czy dziala od A do D czy tylkoC-D?bo sie nie znam ale wydaje mi sie ze chyba inaczej nie moze dzialac bo ten przelacznik ma tylko dwa stopnie?! czy moze jest zrypany?? odpowiedzcie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0

no witam sorki ze tak dlugo nie odp ale wiadomo robota;/ a ten rewers jest ele. hydr przy kier taki mala wajcha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    18

Dyna powinien chodzić ABCD. Ja mam właśnie wymienione wszystkie tarczki na nowe. Ma niesamowitego kopa przy przełączaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez TheAgroDawidTv
      Witam w skrzyni w Massey Fergusonie 590 pękł ten wąż i chciałbym sie dowiedzieć czy można go wymienić bez ściągania kabiny bądź odjeżdżania tyłem,bo z jednej strony jest normalnie na gwint a z drugiej prawdopodobnie przytwierdzony do rurki która idzie na tył ciągnika.Jest również problem z biegami-wsteczny i czwórka wyskakują a na polowym zakresie wszystkie (skrzynia 8+2) Co może być przyczyną ? (ciągnik świeżo kupiony)


    • Przez Kondzi84
      Witam 
      Jestem nowy na forum, więc proszę o wyrozumiałość.Kupilem fergusona 165 r. 1976 maszyna śmiga,ale jest jeden problem a mianowicie gdy jedzie się ciągnikiem z góry  nie trzyma bieg tylko jakby ciągnik był na luzie.czy to może być problem za żółw/zająć.Zauważył em tez ze gdy przelączam tą wajcha to nic sie niezwolnij dzieje.Jaka może byc przyczyna?
    • Przez cyganek
      panowie. od jakiego ciagnika pasuje zwolnica tyl , do mf 698.
    • Przez piotreklp13
      Mam pytanie. Chciałbym kupić ciągnik Messey ferguson 6255. Potrzebuje Waszej  pomocy. Na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie tego ciągnika?
    • Przez KrowieBieszczady
      Siemanko
      Tak jak w temacie chciałbym podnieść moc w ciągnikach MF 5410 i 5440 jednak wiem, że elektronicznie jest to nie możliwe, jedynie poprzez ustawienie/modyfikację pompy. Tutaj rodzi się moje pytanie, ma ktoś z was kontakt do osoby bądź firmy, która zajmuje się tym PROFESJONALNIE w południowej Polsce? Najlepiej podkarpackie, ew. sąsiednie województwa  
×