Krzys375

Piszczenie po naprawie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Krzys375    2

Witam,

Ursus 4514 96'

 

Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.

 

Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.

 

Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.

 

Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.

 

Proszę o pomoc

Edytowano przez Krzys375

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    5592

Piszczenia nie słyszę więc nie łatwo Ci coś doradzić ale sprawdź te rzeczy w których są łożyska a więc najpierw alternator i pompa wody oraz sprężarka.

Przed naprawą wtrysków też piszczało czy teraz zaczęło ? Ciągnik stał długo nie odpalany ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    2

Alternator nowy.

Przed naprawą piszczenia nie było.

Ciągnik nie odpalany 3 dni.

Jutro wrzucę nagrany plik audio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Sprawdź przewody wysokiego ciśnienia od wyjścia z pompą do wtrysków. Zobacz czy gdzieś nie puszcza paliwa.

Zapala ładnie? Nie masz wrażenia że te piski pochodzą z pompy? Takie odgłosy może powodować powietrze w pompie lub za. 

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    2

Układ paliwowy - zregenerowane wtryski, wymienione wszystkie gumki paliwowe, wymieniony wkład filtra, pompka zailająca

Niby ten dźwięk jest najbardziej słyszalny w od strony pompy i a  najlepiej z góry pomiędzy chłodnicą a silnikiem.

Nie mogę przysunąć ucha do pompy - mocowanie ładowacza czołowego dużo ogranicza mi dostępu.

Dzwoniłem do pompiarza który regenerował mi wtryski i stwierdził że nie ma możliwości aby piszczała

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

W Perkinsie się nie spotkałem ale w osobowych dieslach - pierwsza diagnoza to: pasek lub łożysko, później może rolka w rozrządzie a na końcu okazało się że pompa miała nieszczelność ( bardzo mała ale tak "ćwierkało").

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzys375    2

Jak nie znajdę co to popiskuję to oddam pompę do regeneracji ale puki co wrzuciłem temat na agrofoto.pl może ktoś miał taki przypadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekyy    0

Witam wszystkich na forum i pozdrawiam.

Odkopuję temat bo mam podobny problem w swoim 3p. Po naprawie sinika i głowicy było wszystko ok. W silniku były wymienione tylko pierścienie a głowica była planowana i wymienione dwa zawory bo puszczały na prowadnicach olej. Po tej naprawie ciągnik ładnie pracował ale w niedługim czasie ok pół roku znów walnęła uszczelka pod głowicą i po jej wymianie na grubszą miedzianą silnik piszczy/skrzypi. Jest to słyszalne na małych obrotach jakby się coś w nim zacierało. Takie rytmiczne nie ciągłe. Ciężko ustalić z którego miejsca ale gdzieś od strony wydechu. Macie pomysł co to?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

Wydmuchało uszczelkę między cylindrami? Może resztki w tłumiku zostały i stąd ten efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekyy    0

Dzięki za odpowiedź. Chodził do końca normalnie i ojciec jak wjeżdżał do garażu to był strzał i puściła między cylindrami. Było nim tylko wyjechane żeby wjechać tyłem. Po zdjęciu i założeniu głowicy zaczął piszczeć. Nawet z uszczelką dmuchniętą tego nie było. Obstawialiśmy podkładki pod wtryskami ale po wymianie jest to samo. Jak odkręcaliśmy głowicę to wyszło że fachowiec zostawił średnio luźne szpilki na środku głowicy. Może to od tego coś?

Może być że gdzieś do klawiatury nie dochodzi olej i to piszczy?

Pozdrawiam

 

Edytowano przez krzysiekyy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Swietlik    0

Witam wszystkich!

Odkopuję temat i mam pytanie do @krzysiekyy: czy rozwiązałeś problem piszczenia/skrzypienia w swoim 3p? Mam podobny przypadek w swoim Ursusie 1614, po wymianie uszczelki pod głowicą i przepracowanych kilku godzinach pojawiło się piszczenie od strony kolektora wydechowego. Co może być tego przyczyną?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor32    94

Odgrzewam temat, jak tam sobie poradziliście z piszczeniem w waszych ursusach bo mam bardzo podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor32    94
9 godzin temu, MajsterMarian napisał:

Nie wiem jak u was, ale u mnie był problem z przycierającą się laską zaworową ( nie dochodził olej ) 

Gdzie ci nie dochodził olej? do szklanek na dole czy u góry na dźwigienki? Zaglądałem pod pokrywy to wygląda elegancko, wszędzie jest smarowanie cieniutka warstwa oleju stoi na głowicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor32    94
22 godziny temu, MajsterMarian napisał:

Na górze, na styku laski z dźwigienką nie dochodził olej i ćwierkał jak wróbelek. 

Dzięki za pomoc, chyba u mnie było to samo, ciągnik poszedł w robotę, praca na wysokich obrotach przez 2 godziny i piszczenie ustało, teraz słychać tylko czysty dźwięk silnika.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez yogi
      co sie moglo stac w mf255 ze po zagrzaniu cisnienie w silniku spada do zera?wal po szlifie panewki i ponpka oleju nowa! :huh:
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
    • Przez piotr26
      Od jakiegoś czasu zauważyłem że jak nacisnę ten zaworek co jest na butli z powietrzem to leci nim olej kiedyś tylko woda z powietrzem i mam pytanie czy miał ktoś podobny problem i jak można go szybko usunąć? odłączył bym wogule sprężarke ale słyszałem wypowiedzi że smrowania nie będzie w silniku i tak się boję dodam że mój ursus jest z 1994r
    • Przez UMP
      Dzień dobry mam problem z Ursusem 2812 mianowicie jak zimny to kopci na siwo oraz   gdy jest rozgrzany  i dłużej pochodzi na wolnych obrotach/ małym obciążeniu to po dodaniu gazu  kopci na siwo jak opętany  zasłona dymna, potem przestaje. Jak rozgrzany  i chodzi na większych obrotach lub w pi#$ do oporu to nic nie kopci. Moc ma . Oleju coś tam minimlanie ubywa.  Wtryskiwacze sprawdzone idealnie rozpylają, luzy zaworowe ustawione, nowa pompka zasilającą, filtr paliwa, wyczyszczony odstojnik. Co to może być ? 
      Na myśl przychodzą mi jeszcze uszczelniacze zaworowe, że puszczają olej do cylindra i przez to kopci , ale wtedy by kopcił cały czas?
      https://sklep.agromaj.com.pl/perkins-uszczelniacz-zaworu-ad3152-ad4203-p7519  
    • Przez rolnik039
      Witam dzisiaj podczas pryskania zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju jak jest poniżej 1000 to się świeci i mruga jak jest 1100/1200 to nie świeci ale jak już dam ponasd 1400 to sie znowu juz zaczyna palić
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj