Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
V12

7045 zapowietrza sie

Polecane posty

V12    9

Witam

Zetor na starym typie pompy

Zawór zwrotny zmieniony pompka zasilajaca zmieniona filtry nowe

Wielkie problemy z zapalaniem jak postoi ok 1,5 godziny rano to wogóle

Pompowanie reczna pompka nie kiedy nic nie daje czuc powietrze bo wypycha tłoczek

i szklance widac banieczki powietrza

dopiero po odkreceniu odpowietrznika na pompie lub filtrach zaczyna tłoczyc i słychac zawór zwrotny

Wszystkie pokładki nowe wycieków nie połaczenie zbiornik pompka szczelne a mimo to jak cignik chodzi to wydac w szklance bańki powietrza

JUz nie mam pomysłow chyba wadliwa jest pompka zasilajaca chociaz na starej robiło sie to samo

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Luke16    144

zmiana przewodów powinna pomoc na 99% ;) miałem to samo w 7211 wymiana przewodów i pompki pomogła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    9

jak pełniej to lepiej jest no pompka jest nowa i które przewody sa z zmiany były sprawdzane cisnieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
jak pełniej to lepiej jest no pompka jest nowa i które przewody sa z zmiany były sprawdzane cisnieniem

Nie rozumiem tego tekstu, może ktoś przetłumaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrkrk25    0

jak przy pełnym zbiorniku się nie zapowietrza to masz dziurawy przewód w zbiorniku i dlatego się zapowietrza. ja tak miałem w t25, podłączyłem przewód od dołu i teraz wszystko gra, tylko nie wiem czy w zetorze tak się da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

JA po regeneracje pompy musiałem pompować rano, jak chwile postał to nie ale z rana obowiązkowo-pogodziłem się-'ten typ tak ma' ale pewnego razu stwerdziłem że podokręcam wszytko co sie da-najgodzej miałem na pompce ręcznej tam spor dokręciłem i na jednym z przewodów 'z tyłu' pompy- pomogło ;) Przed regeneracją po wymianie filtrów też miałem poblemy z tym-odstojnik ale teraz hula i moc ma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    8

hmm jasne że tak tylko że nie ma tam przewodu tylko w zbiorniku jest rurka metalowa i ona rdzewieje :-D maleńka dziurka niewidoczna gołym okiem i już łapie powietrza :-D polecam wymiane nie jest problem to wymontowac:-D A przewody zasilajaće ze zbiornika jak są popękane czy zapocone to wymieniaj i się nawet nie patrz:-D a i ściski przejżyj norme polecam:-D a u mnie problemem był przewód nadmiarowy na wtryskach tam łapał:/ :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

jak już nie masz pomysłów to spróbuj bez odstojnika przy pompce... Może to pomoże... Ja też to miałem i nie wiedziałem co jest bo wszystko sprawdziłem i okazało się ze gumka przy kieliszku odstojnika zamykała dolot paliwa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m11031993    3

jak by Ci nie chodziło jeszcze to wywal odstojnik a zostaw samą pompke u nas też tak było w zetorze 7245 i na pełnym chodził a jak juz było mało paliwa to przygasał a jeszcze jedno spróbuj go zrana zapalić na paliwie z bańki że podpiąć nie do zbiornika tylko do bańki 5L i zobaczysz co sie będzie działo bo w zetorze jest zbiornik nisko to ssie paliwo a jak nie to tak jak u nas kupiliśmy nową całom pompke z zaworkiem zeoroską orginalną i jest narazie spokuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    393

najlepiej było by pokombinować z jakąs elektryczną pompką od auta ,założyć ją jako dodatkową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

A przewody przy zbiorniku pod kabina wymieniane, u mnie sie zrobily sztywne ze starosci i tez nie chcial zapalać. Niby byle dokrecone i sztywno weze siedzialy a jednak lapal tam powietrze i jak chodzil to byly w odstojniku banki powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Wez bańkę z paliwem kawał węza podepnij pod pompę i będziesz widział jak się nie zapowietrzy wo znak że przewody od baku do pompy a jak zapowietrzy jak wszystko to co pisałeś zrobione jest dobrze uszczelnione to zostaje ci najgorsza opcja czyli zaworki w pompie wtryskowej ja miałem identyczny problem przy DF dzien chodził pięknie postawiłeś na noc rano nie odpali trzeba było odpowietrzać . Tak jak wspomniałeś filtry nowe przewody uszczelnienia pompka i dalej to samo zawiozłem pompę do remontu i teraz wszystko ok .A to wszystko przez to ze zetor ma bak niżej pompy i jak zaworki nie trzymają to ci spłynie i tyle C 360 ma bak nie wiele wyżej to niema takiego problemu bo z rana jak pompa siedzi to tylko będzie zapalał i gasł tak parę razy ale zapali .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    144

Kuki i jak jeden wężyk pójdzie od baku w tym zachodniaku i kosztować będzie z 1 tyś zł to co wtedy?? ;) A w zetorze wszystko na wierzchu i części na miejscu w groszowych cenach.... Kuki jeżeli jesteś taki mądry to jaki masz ty ciągnik???

 

U mnie w 7211 często występował ten problem wystarczyło wymienić wężyki od pompki do wtrysków i jest już dobrze a niby stare były dobre mikropęknięcia i się też zapowietrzał... teraz jeszcze niedawno pompkę wymieniliśmy na bosha za 250zł i spokój ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    95

u mnie postoi 5 min i trzeba pompowac a do wymiany zostaly tylko rurki w baku.kupilem zaworek zwrotny od samochodu i nie wiem gdzie go zamontowac,czy na zasilani czy na powrocie z pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×