Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

7045 zapowietrza sie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość   
Gość

Witam

Zetor na starym typie pompy

Zawór zwrotny zmieniony pompka zasilajaca zmieniona filtry nowe

Wielkie problemy z zapalaniem jak postoi ok 1,5 godziny rano to wogóle

Pompowanie reczna pompka nie kiedy nic nie daje czuc powietrze bo wypycha tłoczek

i szklance widac banieczki powietrza

dopiero po odkreceniu odpowietrznika na pompie lub filtrach zaczyna tłoczyc i słychac zawór zwrotny

Wszystkie pokładki nowe wycieków nie połaczenie zbiornik pompka szczelne a mimo to jak cignik chodzi to wydac w szklance bańki powietrza

JUz nie mam pomysłow chyba wadliwa jest pompka zasilajaca chociaz na starej robiło sie to samo

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

zmiana przewodów powinna pomoc na 99% ;) miałem to samo w 7211 wymiana przewodów i pompki pomogła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

jak pełniej to lepiej jest no pompka jest nowa i które przewody sa z zmiany były sprawdzane cisnieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
jak pełniej to lepiej jest no pompka jest nowa i które przewody sa z zmiany były sprawdzane cisnieniem

Nie rozumiem tego tekstu, może ktoś przetłumaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrkrk25    79

jak przy pełnym zbiorniku się nie zapowietrza to masz dziurawy przewód w zbiorniku i dlatego się zapowietrza. ja tak miałem w t25, podłączyłem przewód od dołu i teraz wszystko gra, tylko nie wiem czy w zetorze tak się da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    1

JA po regeneracje pompy musiałem pompować rano, jak chwile postał to nie ale z rana obowiązkowo-pogodziłem się-'ten typ tak ma' ale pewnego razu stwerdziłem że podokręcam wszytko co sie da-najgodzej miałem na pompce ręcznej tam spor dokręciłem i na jednym z przewodów 'z tyłu' pompy- pomogło ;) Przed regeneracją po wymianie filtrów też miałem poblemy z tym-odstojnik ale teraz hula i moc ma :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
center    11

hmm jasne że tak tylko że nie ma tam przewodu tylko w zbiorniku jest rurka metalowa i ona rdzewieje :-D maleńka dziurka niewidoczna gołym okiem i już łapie powietrza :-D polecam wymiane nie jest problem to wymontowac:-D A przewody zasilajaće ze zbiornika jak są popękane czy zapocone to wymieniaj i się nawet nie patrz:-D a i ściski przejżyj norme polecam:-D a u mnie problemem był przewód nadmiarowy na wtryskach tam łapał:/ :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaroweres    6

jak już nie masz pomysłów to spróbuj bez odstojnika przy pompce... Może to pomoże... Ja też to miałem i nie wiedziałem co jest bo wszystko sprawdziłem i okazało się ze gumka przy kieliszku odstojnika zamykała dolot paliwa...


i życie toczy sie dalej.........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m11031993    3

jak by Ci nie chodziło jeszcze to wywal odstojnik a zostaw samą pompke u nas też tak było w zetorze 7245 i na pełnym chodził a jak juz było mało paliwa to przygasał a jeszcze jedno spróbuj go zrana zapalić na paliwie z bańki że podpiąć nie do zbiornika tylko do bańki 5L i zobaczysz co sie będzie działo bo w zetorze jest zbiornik nisko to ssie paliwo a jak nie to tak jak u nas kupiliśmy nową całom pompke z zaworkiem zeoroską orginalną i jest narazie spokuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    1037

najlepiej było by pokombinować z jakąs elektryczną pompką od auta ,założyć ją jako dodatkową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    13

A przewody przy zbiorniku pod kabina wymieniane, u mnie sie zrobily sztywne ze starosci i tez nie chcial zapalać. Niby byle dokrecone i sztywno weze siedzialy a jednak lapal tam powietrze i jak chodzil to byly w odstojniku banki powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Wez bańkę z paliwem kawał węza podepnij pod pompę i będziesz widział jak się nie zapowietrzy wo znak że przewody od baku do pompy a jak zapowietrzy jak wszystko to co pisałeś zrobione jest dobrze uszczelnione to zostaje ci najgorsza opcja czyli zaworki w pompie wtryskowej ja miałem identyczny problem przy DF dzien chodził pięknie postawiłeś na noc rano nie odpali trzeba było odpowietrzać . Tak jak wspomniałeś filtry nowe przewody uszczelnienia pompka i dalej to samo zawiozłem pompę do remontu i teraz wszystko ok .A to wszystko przez to ze zetor ma bak niżej pompy i jak zaworki nie trzymają to ci spłynie i tyle C 360 ma bak nie wiele wyżej to niema takiego problemu bo z rana jak pompa siedzi to tylko będzie zapalał i gasł tak parę razy ale zapali .


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Kuki i jak jeden wężyk pójdzie od baku w tym zachodniaku i kosztować będzie z 1 tyś zł to co wtedy?? ;) A w zetorze wszystko na wierzchu i części na miejscu w groszowych cenach.... Kuki jeżeli jesteś taki mądry to jaki masz ty ciągnik???

 

U mnie w 7211 często występował ten problem wystarczyło wymienić wężyki od pompki do wtrysków i jest już dobrze a niby stare były dobre mikropęknięcia i się też zapowietrzał... teraz jeszcze niedawno pompkę wymieniliśmy na bosha za 250zł i spokój ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

u mnie postoi 5 min i trzeba pompowac a do wymiany zostaly tylko rurki w baku.kupilem zaworek zwrotny od samochodu i nie wiem gdzie go zamontowac,czy na zasilani czy na powrocie z pompy?


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj