Polecane posty

hodowcaaa    0

Witam wszystkich na forum prosze was o rade jakie felgi wybrac do MF 5475 skręcane czy spawane kture są praktyczniejsz prosze wasze sugestie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    34

To już zależy od tego czy będą ci potrzebne skręcane, jeżeli wiesz, że będziesz musiał dobrać szerokość do jakiejś maszyny lub międzyrzędzi, to weź skręcane, jeżeli nie to spawane będą na pewno trwalsze.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laver    5

Witam, jeśli można wiedzieć to jak cena tego mf-a 5475 i w jakim wyposażeniu oraz kiedy go zamawiałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hodowcaaa    0

Witam, jeśli można wiedzieć to jak cena tego mf-a 5475 i w jakim wyposażeniu oraz kiedy go zamawiałeś?

 

tak cena to 72000 tyś euro brutto umowe na niego podpisałem w grudniu wyposażenie to obciążniki w kołach szerokie lacze amortyzowana kabina i odolejacze na gniazdach chydraulicznych bo tego niema w wersi 54xx i jeszcze niewiem jakie felgi wybrać skręcane czy spawane bo to mogie zamienić jeszcze 18 maja odbieram go

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brinks    0

witam, mam okazje kupić od niemieckiego rolnika mf5455 z 2008roku 700mtg z przednim wałkiem, szerokie opony, błotniki skrętne, amortyzacja kabiny itd. za 47 tys. euro. Waszym zdaniem warto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

w 2008 roku nie było amortyzacji oraz skrętnych błotników.

Cena masakryczne wysoka :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koks    40
Napisano (edytowany)

witam, mam okazje kupić od niemieckiego rolnika mf5455 z 2008roku 700mtg z przednim wałkiem, szerokie opony, błotniki skrętne, amortyzacja kabiny itd. za 47 tys. euro. Waszym zdaniem warto?

 

Za taką cenę to on go chyba kupił jako nowego :P

Edytowano przez koks

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Interes beznadziejny. Doliczając koszt transportu wyjdzie jakieś 48 tys. Tyle kosztuje na dzień dobry 5445. Po negocjacjach podejżewam, że kupisz za te pieniądze 5455. Dopłacisz tylko za wom i tuz. Ale masz nówkę sztuke. Sprawa wygląda zupełnie inaczej gdy nie jesteś vat owcem. Wtedy cena nowego będzie o 23% wyższa. Amortyzacji kabiny wtedy faktycznie nie oferowali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brinks    0

47tys. to cena ze wszystkimi opłatami.

u korbanka z takim wyposażeniem zawołali 53tys. euro netto. a ja na vacie nie jestem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Czy ten ciągnik jest na CR? Nowa czy stara maska?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Od 2007 były już nowe maski


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90
Napisano (edytowany)

nowe maski w serii 54** weszły we wrześniu 2008, wraz ze wprowadzeniem TIER 3. Szwagier ma MF 5455 z marca w starej masce. Nowa maska była rok wcześniej ale od modelu 5460 wzwyż.

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Czyli jest to ciągnik bez CR, 100KM. Nie można go porównywać do 5455 w nowej masce, jeśli już to do 5435 takiego jak mój który kosztował w 2008 48k euro brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brinks    0
Napisano (edytowany)

ten 5455 ma skrzynie dyna4, edition x400

Edytowano przez brinks

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

Koledzy Massey Ferguson 5430 z ładowaczem czołowym szerokie opony poradzi sobie z agregatem uprawowo siewnym 3m waga (1900kg brona wirowa lely i amazone d7 ) czy brać Massey Ferguson 5440

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

Koledzy Massey Ferguson 5430 z ładowaczem czołowym szerokie opony poradzi sobie z agregatem uprawowo siewnym 3m waga (1900kg brona wirowa lely i amazone d7 ) czy brać Massey Ferguson 5440

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krecikuryn    6

Kolego coś misię wydaje, że 5430 nie da rady z tym agregatem bo to dość ciężka maszyna ,5440 ma ten sam udżwig i mase własną wiec nie wiem czy większa moc pomoże. Ja mam zamiar ciągać agregat 3m 5430 ale bierny ważący łącznie 1200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

@krecikurny mam zetora 7340 i daje sobie rade ale jest zbyt delikatny i mi się zdaje że powinien dać radę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesio321123
      Witam po postoju odpaliłem ciągnik na drugi dzień i zaczął wyciekać spieniony olej przekładniowy hydrauliczny pomiędzy silnikiem i skrzynia ktoś wie co mogło się nagle stać ?


    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj