Polecane posty

kravter    39

chcesz miec takie opony przy 105 KM jak niektore ciagniki maja przy 200 KM :D ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

mi też sie wydaje że do takiej mocy to szerokośc 380/460 byłaby ok, ale przy felgach 28/38 :) w co jak w co, ale w opony warto inwestować:)


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

@rafik256 z kim rozmawiałeś na temat regionalizacji? Nie chodzi mi o nazwisko a raczej stanowisko. Przedstawiciel handlowy czy dealer? Mam znajomego dealera jd. U nich też niby regionalizacja ale oni sprzedają klientom z lubelskiego a tamci paru klientów z podlasia złapali. Ciekawe co na takie praktyki jak regionalizacja UOKiK? Jak się pytałem o cene agrofarma 420 pl to wszędzie mówią około 170 tys netto. Jak czytam o cenach u korbanków to każdy pisze i mówi co innego. Chyba po niedzieli sam podzwonie. Jak beda mocno szaleli będzie agrofarm. @rafik256 duże rozbierzności miałeś w cenach między brańskiem a chojnami na tym mf ie? Ile ci powiedzieli?

@masfer5455 faktycznie za wąskie masz te opony. Domyslam się, że masz profil 85 trzeba było chociaż na przód wziąć 420/70. Panowie nie róbcie se jaj opony 380 i 460 w ciągniku 200 km. Gdzie to widzieliście? Do 5455 z takimi maszynami to w sam raz 440 i 540.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

ten kto troche pracuje swoimi maszynami wie co mozna by zmienic w nich ja biorąc 100 km w 2006r myslalem ze za swiat mi wystarczy a tu wszystko jak w kalejdoskopie sie zmienia i zdaloby sie teraz jakies 140 i bylo by w sam raz a czasy coraz ciasniejsze i o realizcje zamiarow trodniej bo kiedy kupisz ostatnia maszyne ta ktora byla pierwsza kupiona wymaga juz zmiany


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Dzwoniłem do brańska i wierzchowisk obaj dealerzy powiedzieli 45 tys euro netto za 5430. Koła 480/70/34 i 380/70/24 są teraz w standardzie. Obnizona kabina to ta sama cena o ile ciagnik jest na placu. Przy zamówieniu ponoć się za to dopłaca jednak rzaden dealer nie potrafił powiedzieć ile. Na polagrze przedstawiciele korbanka powiedzieli, że to jest w cenie w ramach negocjacji.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Też tak myślałem, ale p Józek przedstawiciel korbanka na ten region powiedział mi, że teraz fabryka sugeruje ten rozmiar do tego modelu. Dzwoniłem też do chojn ale tam zapytali mnie skąd dzwonie i odesłali do brańska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

ile już czasu dyna 4 jest w produkcji, od którego roku i czy ktoś słyszał o jakiś poważniejszych usterkach??

Edytowano przez artur21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

DYNA 4 jest w użyciu od roku 2006, a awarii jako takich nie zanotowano... chociaż remonty były, ale przyczyna nie była skrzynia sama w sobie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Te z lat 90 tych miały tylko biegi pod obciązeniem przełączane elektrohydraulicznie. Zakresy przełączane elektrohydraulicznie to tak jak b0gdan pisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
domi113    0

Moi drodzy Mogę przekazać zainteresowanym jak się robi kalibrację Dyna-4(proszę pisać na 1313piotr@wp.pl). Po przeglądzie na 300mtg Ciągnik w okolicy skrzyni biegów zaczął piszczeć brzęczyć ale tylko jak się rozgrzeje i w momencie gdy się dynamicznie dodaje gazu. Dodam że został zmieniony elektrozawór sterujący jazdą w przód ponieważ ciągnik szarpał jak się ruszału z rewersu a później nawet jak się sprzęgło puszczało. Czy Ktoś mógłby mi powiedzieć od czego to może pochodzić (brzęczenie). Pozdrawiam.

 

Znalazłem przyczynę tego brzęczenia. To nie w skrzyni biegów tylko jak serwisant sprawdzał ustawienie zaworów to nie dokręcił przy skłądaniu opaski od intercoolera dlatego tak piszczało pod obciążeniem. Prośba do pośiadaczy ciągników MF 5455 i 5445 czy możecie wstawić zdjęcie naklejki silnika, znajduje się ona po lewej stronie silnika nad filtrem przyklejona do bloku. Pozdrawiam. PS. Ja jestem bardzo zadowolony z mojego MF-a 5460. (mało pali)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

Ten nowy Massey Ferguson 5430 poradzi sobie z agregatem uprawowo siewnym 3m (brona wirowa) z ładowaczem czołowym.I czy do tych modeli tylko zakłada się tury z stoll i mf czy można też polski ???

 

 

 

P.S Ile on kosztuje bruto ????

Edytowano przez ZETOREK135

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Cena wyjsciowa to 45 tys euro netto. Policz sobie po kursie sprzedaży nbp i dodaj 23 % vatu. Co do tura to polskiego będą ci odradzać. Na zachodnim więcej zarobią. Sam słyszałem na polagrze jak przedstawiciel tłumaczył jakiemuś człowiekowi. Że te modele mają taką hydraulikę, ze polskie tury rozrwya.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krecikuryn    6

Ten nowy Massey Ferguson 5430 poradzi sobie z agregatem uprawowo siewnym 3m (brona wirowa) z ładowaczem czołowym.I czy do tych modeli tylko zakłada się tury z stoll i mf czy można też polski ???

 

 

 

P.S Ile on kosztuje bruto ????

 

 

kolego ja zamówiłem właśnie taki sprzęcik... 42800 euro netto za mf 5430 + ładowacz stoll za 6200 euro + polski osprzęt. Mam zamiar uczepić do niego 3m agregat uprawowo siewny podobno wg ekspertów da rade. Co do polskiego ładowacza bym się nie bawił bo różnica w cenie niewielka a jakość nieporównywalna. Miałem brać Kubote m9540 ale przy takich cenach to chyba lepszy wybór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

kolego ja zamówiłem właśnie taki sprzęcik... 42800 euro netto za mf 5430 + ładowacz stoll za 6200 euro + polski osprzęt. Mam zamiar uczepić do niego 3m agregat uprawowo siewny podobno wg ekspertów da rade. Co do polskiego ładowacza bym się nie bawił bo różnica w cenie niewielka a jakość nieporównywalna. Miałem brać Kubote m9540 ale przy takich cenach to chyba lepszy wybór.

 

 

 

to napisz ile cię będzie on kosztował brutto zł z ładowaczem.I czy długo będziesz musiał czekać??? i jakie wyposażenie za 42 tyś euro netto

Edytowano przez ZETOREK135

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

Polski ladowacz do mf nie polecam znam koleasi ktory ma w mf5445 polskiego tura16 czy 18 jakos tak to po 2 latach silowniki malowal bo farba zlazła te przewody amortyzatory jakos tak bez ladu ulozone sa... ja mam w swoim mf5425 MX U10 za okolo 25 tys netto amortyzator szybkozlacze czerwony jak mf rama szara jak mf oryginał to oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

euro jest liczone po kursie sprzedaży NBP w dniu wpłacenia kasy na konto korbanka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

mój fakturowany był po przelaniu kasy na konto, bo miałem galopujące EURO i umowa z dilerem była taka, że przelewam na konto tyle ile wynosi kurs euro z dnia wpływu na konto korbanka. Przez kryzys byłem pomad 16 tys zł w plecy :)

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krecikuryn    6

to napisz ile cię będzie on kosztował brutto zł z ładowaczem.I czy długo będziesz musiał czekać??? i jakie wyposażenie za 42 tyś euro netto

 

Kolego wyposażenie standart w tej cenie... tylko przednie obciążniki zamieniłem na opony 440 przód i 540 tył. Cena brutto zależy od kursu dnia w którym fakturujesz lub płacisz za maszyne wtedy przeliczasz na złotówki i dodajesz vat. Policze na dzień dzisiajszy: euro 4.16... 42800euro za ciągnik + 6200 euro za ładowacz daje 49000euro x 4,16 =203840zł netto + vat =250732.2zł brutto za mf5430 + ładowacz stoll. A co do czekania to narazie nie trzeba długo czekać.... myśle że jeśli masz podpisaną umowe to w ciągu miesiąca się wyrobisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETOREK135    0

250 tyś za ciągnik 92 km to dużo za dużo chyba że się jeszcze będziesz targował.Na ilu hektarach będzie robił? Miałeś do wyboru jakiś inny ładowacz? Można było założyć np z hydrometu? U jakiego kupowałeś dealera?

Edytowano przez Marcin91
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Niestety tyle kosztuje. Możesz poszukac tańszej marki nic prostszego. @Krecikuryn ile ci powiedzieli za te szersze opony gdybyś nie wymienił ich za obciążniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Japierdolim
      Witam. Jestem nowy na forum. Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość jeśli coś źle zrobiłem. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Massey 4235 1997r i zauważyłem problem z deska rozdzielczą a właściwie to z kontrolkami , wskaźnikiem paliwa i obrotomierzem. Wszystkie kontrolki zapalają się podczas pierwszego odpalania ciągnika, wskaźnik paliwa itd, obrotomierz wskazuje err. Wszystko działa do czasu zgaszenia ciągnika, po zgaszeniu i uruchomieniu ponownym nagle przestają działać dosłownie wszystko (ciemność na desce rozdzielczej). Proszę o jakieś porady od czego zacząć.
    • Przez ZenekBezSpodenek
      Hej, mam problem z ehr, podnośnik czasami działa, czasami nie - po prostu przerywa. Jak nie działa to kontrolki wskazują na błąd 2-4. Jak działa to żaden kod błędu nie miga.

      Sprawdzałem akumulator, alternator, ale wszystko zdrowe. Więcej nie chciałem grzebać, bo naczytałem się że często problem jest błahy. Być może jest to łatwe do rozwiązania i ktoś tak miał? Jakieś podpowiedzi?
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam takie pytanie czy dai się zmienić prędkość podnoszenia i opuszczania podnośnika w MF 
      Na panelu niema takiego pokrętła więc pytam bo wiem ze w seri 30 dało się to robić 
    • Przez Turbo4011
      Witam. Mam Fergusona 4345 i wyskakuje mi czerwona kontrolka z dwoma zebatkami. Mruga 7-2 .jak wcisne sprzęgło to przestanie i jak wyłącze rewersem to też. I po chwili zaczne znowu mrugać
    • Przez PanPaweł21
      Witam wie ktoś może ile oznacza jedna kreska na tym wskaźniku?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj