Polecane posty

b0gdan    90

dokręca się całość, zakładając klucz przy samym korpusie skrzyni biegów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PALAX    32

Co do korków na baku paliwa to rogieryk ma w 100% rację. Mam kolegę serwisanta, pracuje w małej firmie handlującej czym się da. I sprzedali ostatnio FARMATICA (silnik PERKINSA) dla gościa. Po jakimś czasie zgłoszenie awarji ciągnik nagle zgasł i nie da się zapalić. Kolega zdjagnozował że pompa padła i chciał ją rozebrać by zobaczyć co jest z nią nie tak. Jednak po konsultacji z producentem ciągnika, pompa miała być wymontowana i pobrana próbka paliwa. Wynik, pompa się zatarła, a w paliwie był cukier. Ciekawe kto osładził paliwo mu? :lol:


Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe. Nigdy nie bylem w tym mistrzem. Jeśli pomogłem - Wciśnij zieloną strzałkę widoczną na moim poście po prawej stronie.

POZDRAWIAM PALAX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Kiedyś początek lat 90 tych ojciec w żniwa zostawił Zetorka z prasa za stodołą. Na drugi dzień przy prasowaniu słomy ciagnik 5 minut chodzi i gaśnie. Odpowietrzył i po 5 minutach to samo. Wyjął bak z paliwem-wypłukał. Dalej to samo... Wymienił filtry pompkę zasilającą i dalej to samo. Wymontował pompe wtryskową i wtryskiwacze i dał do ustawienia... Dalej to samo. I tak kilka dni dochodzenia... Wszystko niby w porządku wszystkie przewody nowe. Więc od nowa bak 10 krotne płukanie i ostry halogena tam.... Zgadnijcie co... :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toro69    0

dokręca się całość, zakładając klucz przy samym korpusie skrzyni biegów

Dziękuję zaraz spróbuję dokręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    140

ja nie raz pisalem. Moj ma 620h i nie mialem z nim problemow, Mocy ma od poczatku. 4x35 kverneland na ciezkiej glebie to nie problem. Podstawa to paliwo, nie wiem skad je bierzesz ale zmien dostawce. Teraz podstawa jest to zeby nie obciazyli Cie kosztami jesli wyjdzie ze paliwo bylo zle


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki b0gdan jak przyjedzie serwis z pompą to napewno ich będę molestował o te złącza ;[ .

Co do tego klaksonu i spryskiwacza to święta racja kolego toro69 po pysku się należy :lol: . Jutro może wyleje paliwo z baku i sprawdze co tam słychać (napewno nic ale człowiek chce mieć sumienie spokojne :( )tylko nie wiem czy jest jakiś korek spustowy czy trzeba wszystko wężykiem wypić :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

korek spustowy jest po z prawej strony zbiornika mniej więcej po przeciwnej stronie korka wlewu, z racji że mam ładowacz to dostęp do korka jest mocno utrudniony przez ramę ładowacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PALAX    32

No Rogieryk i co tam było? Sam miałem podobny przypadek u siebie. Otóż pękła mi zwolenica w C330 i zostawiłem ciągnik za oborą tak 100m od domu. Po kilki tygodniach czy nawet miesiącu naprawiłem zwolenicę i odpaliem C330 na rozciąg bo nie miała akumulatora. Podjechałem pod oborę by dolać wody do chłodnicy, gdyż miała przeciek mały. I co widzę :lol: do chłodnicy ktoś wlał mi farby, chyba minii czy jakieś podkładowej czerwonej. Chłodnica do wymiany, szczęście w nieszczęściu że miała przeciek to nie żal było ją wymieniać.


Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe. Nigdy nie bylem w tym mistrzem. Jeśli pomogłem - Wciśnij zieloną strzałkę widoczną na moim poście po prawej stronie.

POZDRAWIAM PALAX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

a u nas kilka stron gazety współczesnej było... jak ojciec nie zaglądał jak płukał to sie do ścianki przyklejała... Skubana w ropie jak folia się zrobiła... :lol: Ale od tamtej pory wszystko juz dobrze a ojciec wtedy naszego poczciwego Zetorka tak zjechał że głowa mała ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

panowie straszycie trzeba by kupić korek na kluczyk w głupim zefirze jest a w mf nie ma nawet przy kupnie poprosiłem o korek a jak odbierałem to pan powiedział że nic w specyfikacji nie ma a dopisywał długopisem :lol: a koreczek niby 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego b0gdan miałeś rację. Przez ramę od ładowacza dostęp do korka spustowego od baku jest pierwsza klasa ;[ . Więc odkręciłem cały bak, odsunąłem go trochę i spuściłem ropę :( . Dla świętego spokoju jak bak był odkręcony to go wypłukałem :) i tak jak pisałem wcześniej nic tam nie było. Ropa czyściejsza niż woda w kranie więc żadna dobra duszyczka mu nie zaszkodziła. Chyba to nie jest wina paliwa. Zatrzymałem sobie trochę dla zrobienia próby to zobaczymy co wyjdzie bo wyglądem jest ok :lol: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur21    0

pytanie do @b0gdan ;) jaki dokładnie olej silnikowy korbanek zalał ci na pierwszym przeglądzie do 5435? a tak poza tym jaki smar stosujesz do smarowania smarowniczek w przedniej osi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

olej Claas select Agrimot Ultratec 10W-40, jest to olej Totala firmowany przez Claasa

Smar ŁT-4 S-3 z Orlenu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie, po prawie miesiącu rdzewienia na podwórku maszyna wczoraj puściła czarnego dymka z rury :D . Trochę szkoda że już po pracach wiosennych ale lepiej późno niż wcale. Teraz trzeba przełożyć gumy na wąskie i do pryskania. Mam nadzieję, że nie będzie już przykrych niespodzianek :) . Kolego b0gdan jak przyjechał serwis to tak jak mówiłeś wiedzieli o co chodzi i dokręcili złącze, było poluzowane ale jeszcze nie ciekło :) . Cieknie natomias też z jednej strony z przewodu olejowego do hamulców, zaraz za zbiornikiem na powietrze oraz przy czujnikach po prawej stronie za schodkami. Poprawili też, ciekawe czy przestanie :) .Powoli dochodzę do wniosków, że pod względem przecieków niczym ta maszyna nie ustępuje MTZ-tom za to pod względem komfortu jest ok :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

A CO POWIECIE NA BRAK MOZLIWOSCI ZGASZENIA mf 5455 2006r 1600mtg gasnie okolo 4-6 sekund elektrozawor cena 630zl netto na pompie dziala czyzby znow jakas awaria pompy?mam ja marki delphi do wymiany jest rowniez spalona pompa do paliwa cena 850zl netto ta wstepna z filtrem przestala chodzic jakis czas temu ale silnik dzialal jak ktos zna pzyczyne tego wolnego zdychania to niech da znac


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha094    7

tu raczej samemu nic nie poradzisz pod kompa chyba by się musieli podłaczyć raczej nie pompa tylko jakiś osprzet albo sterownik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

to raczej nie alektrozawór zamienilem z sąsiadowym i tak samo zdycha zostaje teraz wyjąć pompe i wdroge do świebodzina tam naprawiają tylko trzeba wyjąc jeszcze pompe wodnąi zdiąć pokrywe rozrządu szlag by to trafił :D :rolleyes: B)


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

. Wynik, pompa się zatarła, a w paliwie był cukier. Ciekawe kto osładził paliwo mu? ;)

 

No to właściciel nauczył się zabierać kluczyki z ciągnika :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Korek wlewu paliwa jest zamykany na kluczyk? Jeżeli nie, to nawet zamkniecie ciągnika od tego nie uchroni...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PALAX    32

Słuchaj st220 co da Ci zabranie kluczyka jak ciągnik gość zostawił ciągnik za stodoła? ;) Poprostu lepiej zostawiać ciagnik w najbliższym otoczeniu, a nie gdzieś tam.


Z góry przepraszam za błędy ortograficzne i literowe. Nigdy nie bylem w tym mistrzem. Jeśli pomogłem - Wciśnij zieloną strzałkę widoczną na moim poście po prawej stronie.

POZDRAWIAM PALAX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Mam zamiar kupić MF 5425, czy mimo tych wszystkich niedomagań polecacie ten ciągnik? Czy byście go kupili jeszcze raz, czy coś z konkurencji?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

W tej klasie cenowej ciągników będzie to moim zdaniem najlepszy wybór. Skrzynia biegów z najlepiej rozwiązanym rewersem i zmianą półbiegów, bardzo bogate wyposażenie w standardzie, praktycznie tylko fanaberie :) można domawiać :) Idealny do ładowacza po zastosowaniu ściętej maski i dachu Visio (przy użytkowaniu ciągnika jako głównego ścięta maska nie polecana ) Może wykończenie kabiny nie stoii na najwyzszym poziomie, ale nie ma tragedii (coś na poziomie Cese JXU, Agrofarma, ale gożej niż w 5R) Jedynym możliwie lepszym wyborem będzie JD 5R, ale kaska po doposażeniu będzie wyższa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Japierdolim
      Witam. Jestem nowy na forum. Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość jeśli coś źle zrobiłem. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Massey 4235 1997r i zauważyłem problem z deska rozdzielczą a właściwie to z kontrolkami , wskaźnikiem paliwa i obrotomierzem. Wszystkie kontrolki zapalają się podczas pierwszego odpalania ciągnika, wskaźnik paliwa itd, obrotomierz wskazuje err. Wszystko działa do czasu zgaszenia ciągnika, po zgaszeniu i uruchomieniu ponownym nagle przestają działać dosłownie wszystko (ciemność na desce rozdzielczej). Proszę o jakieś porady od czego zacząć.
    • Przez ZenekBezSpodenek
      Hej, mam problem z ehr, podnośnik czasami działa, czasami nie - po prostu przerywa. Jak nie działa to kontrolki wskazują na błąd 2-4. Jak działa to żaden kod błędu nie miga.

      Sprawdzałem akumulator, alternator, ale wszystko zdrowe. Więcej nie chciałem grzebać, bo naczytałem się że często problem jest błahy. Być może jest to łatwe do rozwiązania i ktoś tak miał? Jakieś podpowiedzi?
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam takie pytanie czy dai się zmienić prędkość podnoszenia i opuszczania podnośnika w MF 
      Na panelu niema takiego pokrętła więc pytam bo wiem ze w seri 30 dało się to robić 
    • Przez Turbo4011
      Witam. Mam Fergusona 4345 i wyskakuje mi czerwona kontrolka z dwoma zebatkami. Mruga 7-2 .jak wcisne sprzęgło to przestanie i jak wyłącze rewersem to też. I po chwili zaczne znowu mrugać
    • Przez PanPaweł21
      Witam wie ktoś może ile oznacza jedna kreska na tym wskaźniku?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj