Polecane posty

b0gdan    90

Może kabel od czujnika wysokości położenia jest uszkodzony, albo sam czujnik coś szwankuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Za amortyzację odpowiadają czujniki obciążenia (sworznie), może to w nich jest problem? Nie migają żadne kody błędów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90
Napisano (edytowany)

kontrolka "wykrzyknik" jakoś pewnie miga, to jak miga pokazuje co nie działa :-)

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

No właśnie ta kontrolka migała jak opuszczałem podnośnik. Ale nie zapamiętałem szczególnie częstotliwości.....

Na razie jest ok...


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1
Napisano (edytowany)

Panowie mam pytanie do posiadaczy serii 54.. oraz 56..  bo właściwie podstawa kabiny jest taka sama . 

Jak u was sprawuje się klimatyzacja ?  Czy schładza prawidłowo ,czy jest lodówka ,czy schładza średnio czy słabo ? 

Mam model 5609 i u mnie klimatyzacja działa fatalnie a właściwie nie chłodzi wcale .

Niby coś tam chłodnego z tych nawiewów dmucha ale w upalne dni normalnie się pocę w kabinie .

Serwis był dwa razy napełniał klimatyzację na nowo , z początku w miarę chłodziło a po czasie przestawało .

Mam porównianie z moim JD i tam mam niezależnie do warunków na zewnątrz w kabinie przy ustawieniach maksymalnych zamrażarkę a w MF-ie  jest z tym chłodzeniem fatalnie .  

 

Nie mam pomysły gdzie tkwi przyczyna fatalnego działania tej klimatyzacji -czy jest to wada konstrukcyjna  złego dobrania

komponentów czy mam gdzieś coś uszkodzonego i przez to  brak chłodzenia w kabinie .   

 

Edytowano przez Vril

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

nawet w największe upały moja klima już w 7 letnim 5435 (nigdy nie dobijana) sprawuje się tak, że używam jej na max 3 biegu dmuchawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Gaz gdzieś ucieka.Są specjalne przyrządy do szukania nieszczelności....

Ja to czasem bym chciał żeby słabiej chłodziła.... Na 1 to już jest lodówka.


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

Dzięki :)  

Być może jest gdzieś nieszczelność ponieważ jak jest gaz nowo naładowany to dzień dwa w miarę chłodzi i niestety na pewno nie na I czy II biegu :(

Po  pau dniach  praktycznie przestaje . 

Będę musiał udać się ciągnikiem do jakiegoś serwisu od klimatyzacji . 

A słyszeliście o tym że jest jakiś czujnik który rególuje moc (temperature) klimatyzacji względem temperatury zewnętrznej to znaczy reguluje temperature w kabinie o parę (naście???) stopni niedopuszczjąc do maksymalnego schłodzenia w środku ???  (informacja od serwisanta) 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

To termostat reguluje temperature ale jak ustawisz pokrętło na max chłodzenie to powinno mocno chłodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vril    1

To może termostat jest do bani przez co nie ma pełnego zakresu ustawiania na maksymalne chłodzenie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Epizod z moim podnośnikiem sie powtórzył.. Mignięcie kontrolki jest takie - 2 mignięcia przerwa 2-3 sekundy 3 mignięcia przerwa i szybkie migniećia 5-6 razy trudno policzyć

Wie ktoś co to oznacza???


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90
Napisano (edytowany)

 

Przerwa w układzie albo potencjometr rozłączony, albo wiązka przewodów EHR, albo uszkodzenie rezystora R30, czyli ogólnie problem z potencjometrem wysokości.

W moim przypadku działo się tak jak podnośnik za bardzo się opuścił, po tym jak na oko próbowałem go regulować, a wystarczyła kalibracja podnośnika. 

 

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    856

Ma ktoś z was katalog części do 5600 najlepiej w języku polskim. Może być w pdf ale także jako książka. a może wiecie gdzie kupić?


Wszystkie moje posty i zdjęcia są chronione prawem autorskim ;)
Zainteresowanych wykorzystaniem proszę o kontakt na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

 

Przerwa w układzie albo potencjometr rozłączony, albo wiązka przewodów EHR, albo uszkodzenie rezystora R30, czyli ogólnie problem z potencjometrem wysokości.
W moim przypadku działo się tak jak podnośnik za bardzo się opuścił, po tym jak na oko próbowałem go regulować, a wystarczyła kalibracja podnośnika. 

 

 

Czyli czujnik wysokości szwankuje??

Wiesz jak się kalibruje podnośnik??


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90
Napisano (edytowany)

Ma ktoś z was katalog części do 5600 najlepiej w języku polskim. Może być w pdf ale także jako książka. a może wiecie gdzie kupić?

idziesz do korbankowa i mówisz, że chcesz katalog... dostaniesz login i hasło i masz katalog do wszystkich wyprodukowanych sprzętów MF

 

Konrad... wieszasz z tyłu 200kg... 

przekręcasz 3 pokrętła max zgodnie ze wskazówkami zegara

pokrętło głębokości ustawiasz pomiędzy 3 a 4

obroty ciągnika na minimalne

przycisk opuszczania w dół

i naciskasz przycisk od amortyzacji szybko 4 razy

pogiba pomiga przez minutę ... jak przestanie kalibracja zrobiona

 

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Te 200 kg to tak wyważone czy tak +/- 50


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

ja dla testu zrobiłem wczoraj wieczorem na 650 kg  :-) Tak pi razy oko 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Z tą klimą sprawdź czy masz obieg wewnętrzny ustawiony. Jeśli jest obieg zewnętrzny to tez będzie słabo chłodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koks    40

Podczas pracy w 5425 zniknęło nagle wyświetlanie prędkości i obroty WOM, bezpieczniki całe co mogło walnąć? Podczas włączania wyświetla się tylko kilka kontrolek m. in. od oleju, ostrzegawcza,  kierunki , napęd, blokada mech. roż., a powinny wszystkie. I zauważyłem że przestał bić licznik godzin, może się zacina a może padł? Ale to raczej nie ma nic wspólnego z wyświetlaczem, bo tam linka idzie...

Znów to samo, co się dzieje z tym panelem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Tam żadne linki do niczego nie idą, wszystko jest na kabelkach. Rozkręć tablicę, psiknij jakimś czymś do styków w dużej wtyczce, może pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Ja rozbierałem już kilka raz, bo żaróweczki i obrotomierz wymieniałem (niepotrzebnie) tam nic się nie popsuje, wszystko ładnie się rozbiera, tylko pamiętaj aby śrubki mocujące z wtyczek wykręcić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koks    40

Jaki to błąd: mruga jedynka: 2 razy powoli, 2 razy powoli i 4 razy szybko itd.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesio321123
      Witam po postoju odpaliłem ciągnik na drugi dzień i zaczął wyciekać spieniony olej przekładniowy hydrauliczny pomiędzy silnikiem i skrzynia ktoś wie co mogło się nagle stać ?


    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj