Polecane posty

kris14    266

250zł na olej gdzie ciągnik kosztował 250tys i to jest za dużo? I podejrzewam że wymieniany raz w roku tylko :P . Jak chcesz taki sam olej tylko bez nalepki korbanka to zaoszczędzisz całe 10zł albo w cale. Możesz szukać wśród innych marek ale to będzie różnica rzędu 2zł na litrze maksymalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seba42    7

To nie mój  traktor :) Jak by to ode mnie zależało to też bym oszczędności na oleju nie szukał bo to jednak podstawa. Tak myślałem że oryginał to fuschs 

Tak ogólnie jak myślicie ile godzin można zrobić na takim oleju fuschsa z 300 ?

Edytowano przez Seba42

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Ja do silnika leję AGROL STOU  10W 40, spełnia normę MF, więc nie widzę sensu przepłacać za Fuchsa, wcześniej korbanek i teraz Claas zalewaja Totalem, który jest niecałe 2 zł droższy od tego Lotosa, za to Fuchs to ma ceny wywalone w kosmos ponad 10 zł droższe od totala... a wcale bym się nie zdziwił, gdyby Fuchsa rozlewali w tej samej rafinerii, na tej samej linii :)

Tak samo jest w przypadku przekładni. oryginalnie Claas w takiej samej skrzyni jak w naszych MF zalewa Dynatrans MPV, ale przecież można zalać FUCHSA, tylko że na wymianie zapłacimy 700 zł drożej.,..

 

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Dokładnie jak piszesz olej Agrol STOU 10W40 ,mam kolegę w CPN  i większość rolników kupuje ten olej do ciągników i kombajnów każdej marki  ja też leje do MF I FT na nasze temperatury i dobry i  tani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Tamten to jakiś samochodowy... oni zalewali np takim TRACTAGRI HDX 10W40

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Ja bym nie kombinował z olejami, nie wiadomo czy kupisz oryginalny czy podróbkę..


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    39

Ten właśnie olej Korbanek leje do MF, ale cena z linku duuuuużo niższa :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Właśnie taki... ja już 7 lat na takim pomykam :) Lanie Fuchsa do skrzyni to "sroga pomyłka"  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    88

Zadzwon do dystrybutora totala i dostaniesz ten olej w duzo lepszej cenie, powyzej 60l jest darmowa przesyłka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    28

Właśnie taki... ja już 7 lat na takim pomykam :) Lanie Fuchsa do skrzyni to "sroga pomyłka"  :P

jak możesz to rozwiń wątek fusch skrzynia pomyłka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

bo po co płacić po przepłacać kilka stówek na wymianie oleju skoro można zalać skrzynie Totalem, zamiast dużo droższym Fuchsem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Ja kupowałem fuchs a stou 10 w 40 w serwisie jd w cenie około 16 zł za litr brutto, opakowanie 20 l.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koks    40

Podobno ma być, tylko ostrzegam,że po promocji jest drożej niż przed :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    28

za filtry u dilera ze swojej okolicy płaciłem cenę katalogową minus 5% rabatu na allegro ogłasza się tez diler korbanka i ma filtry gdzie cena brutto jest ceną netto katalogową czyli rabat ok 18% to jak to jest jedni mogą zejść z ceny a u drugiego 1% nie wywalczysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Zamawiając części na dłuższy okres oczekiwania (ok. 2 tyg.) jest właśnie te ok 18% rabatu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krecikuryn    6

Też macie takie problemy z elektryka tych modelach??  mam dopiero 1200h i już dwa włączniki poszły zespolone przy kierownicy te od świateł a teraz również od świateł ale ten na konsoli. Coś jest nie tak bo się topią a na światłach jeżdżę sporadycznie... Kumpelma takiego samego i też problemy z włącznikami od świateł a do tego włącznik od wentylatora nadmuchu, i jakiś zawór w kabinie pociekł... Koszty części jak dla mnie spore... W tej klasie ciągników można było sie lepiej postarać... elektryk który mi naprawiał stwierdził że instalacja lepsza była w polonezie z 1990r!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Wymieniłem kiedyś czujnik świateł hamowania w serwisie za 200zł i po pół roku przestał działać. Później założyłem czujnik od malucha za 5zł i działa już drugi rok.

Specjalnie obniżają jakość części żeby serwis więcej zarabiał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Panowie ostatnio jak siałem kuku to miałem taki epizod a mianowicie gdy włączyłem opuszczanie siewnika [podnośnika] to nie chciał opaść i migał wykrzyknik na konsoli. Miałem tak 2 czy 3 razy a pożnie wszystko wróciło do normy. Dlaczego tak sie działo ,wie ktoś może.  i amortyzacja przestała mi działać.


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesio321123
      Witam po postoju odpaliłem ciągnik na drugi dzień i zaczął wyciekać spieniony olej przekładniowy hydrauliczny pomiędzy silnikiem i skrzynia ktoś wie co mogło się nagle stać ?


    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj