Polecane posty

marian2011    113

Gdyby była pompka elektryczna to byś nie miał kłopotu co wiem zakładam koledze raz po raz filtry paliwowe i tylko masz pompke ręczną aby po wymianie chwilkę pompować muszę .Inna podobna sprawa może też tak masz kolega po ok 3 tyś mtg musiał latem kręcić z 20 sek nim odpalił dał pompę  wtryskową do naprawy koszt 4 tyś i po założeniu nie było poprawy przyjechał z serwisu resetować sprzęgło skrzynie po kilkunastu min klikania laptopem odpalał gasił kilka razy i po tym zapala na dotyk teraz sobie myślę czy wizyta pompy wtryskowej w naprawie była konieczna bo gościu naprawił to laptopem oj elektronika elektronika to zaleta ale wady też ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Kolego strasznie chaotycznie piszesz,...

bOgdan jest tta pompka czy nie ma???


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

W wersji 54** pompka elektryczna jest połączona z obudową filtra paliwa, przy przekręceniu kluczyka słychać "bziuczenie". Jeśli pompka nie działa to silnika na 95% nie da się uruchomić. W awaryjnej sytuacji wystarczy postukać w górną część obudowy czymś ciężkim i czasem załapie.

Doczytałem, że Ty masz silnik SISU i tam jest coś takiego http://archiwum.allegro.pl/oferta/pompka-paliwowa-elektryczna-massey-ferguson-i5611195079.html

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Ja mam silnik perkinsa, przy filtrze to nic nie mam chyba że w zbiorniku.


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Dzisiaj szukałem tej pompki i muszę stwierdzić że u mnie jej nie ma ... :D Na obudowie filtra wstępnego jest pompka ręczna i tyle.


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koks    40

No np. tej obudowy filtra, bo sam jestem ciekaw jak to u ciebie wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Patrzę na rysunki i tam nie ma pompki przy filtrze... i nigdzie jej nie widzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Model 5460 . Np w mf 3095 jest pompka reczna [gdy sie ciągnilk zapowietrzy] która z kolei napędzana jest od wałka rozrządu,

W mf 5460 tego nie ma. Niema też w zbiorniku bo do zbiornika jest podłączona tylko jedna kostka która jest od poziomu paliwa.

 


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

To wychodzi na to, że jest jakiś zaworek zwrotny, który nie trzyma. Paliwo jest zasysane zapewne mechanicznie przez pompę wtryskową... taka moja teoria  ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

5460 rocznik 2008 pompka zasilająca jest po drugiej stronie ciągnika do pompy wtryskowej masakryczne położenie jak się zapowietrzy i masz tura dojście trudne i utrafić położenie krzywki co ją napędza aby pompować trzeba kilkakrotnie muskać rozrusznikiem aby pompować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Pewnie tak by było.. u mnie jest ręczna pompka na filtrze wstępnym tym z odstojnikiem.


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seba42    7

Siemka

Jaki polecacie olej do silnika do MF 5445 oryginał jest dość drogi i chciałem coś innego ale  dobrej jakości 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seba42    7

Nie wiem jaki to olej i ile kosztuje po prostu znajomy poprosił mnie żebym zapytał się na forum jaki jest dobry olej do mf 5445 bo oryginalny który wlewali mu na gwarancji jest dość drogi i chciałby coś tańszego .Zapytam się go jutro jaki był to dokładnie olej i jaka jest jego cena i napisze ci na pw albo tutaj :)

Edytowano przez Seba42

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Tak, zapytaj, bo może się okazać że dobry olej jest nie wiele tańszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Japierdolim
      Witam. Jestem nowy na forum. Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość jeśli coś źle zrobiłem. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Massey 4235 1997r i zauważyłem problem z deska rozdzielczą a właściwie to z kontrolkami , wskaźnikiem paliwa i obrotomierzem. Wszystkie kontrolki zapalają się podczas pierwszego odpalania ciągnika, wskaźnik paliwa itd, obrotomierz wskazuje err. Wszystko działa do czasu zgaszenia ciągnika, po zgaszeniu i uruchomieniu ponownym nagle przestają działać dosłownie wszystko (ciemność na desce rozdzielczej). Proszę o jakieś porady od czego zacząć.
    • Przez ZenekBezSpodenek
      Hej, mam problem z ehr, podnośnik czasami działa, czasami nie - po prostu przerywa. Jak nie działa to kontrolki wskazują na błąd 2-4. Jak działa to żaden kod błędu nie miga.

      Sprawdzałem akumulator, alternator, ale wszystko zdrowe. Więcej nie chciałem grzebać, bo naczytałem się że często problem jest błahy. Być może jest to łatwe do rozwiązania i ktoś tak miał? Jakieś podpowiedzi?
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam takie pytanie czy dai się zmienić prędkość podnoszenia i opuszczania podnośnika w MF 
      Na panelu niema takiego pokrętła więc pytam bo wiem ze w seri 30 dało się to robić 
    • Przez Turbo4011
      Witam. Mam Fergusona 4345 i wyskakuje mi czerwona kontrolka z dwoma zebatkami. Mruga 7-2 .jak wcisne sprzęgło to przestanie i jak wyłącze rewersem to też. I po chwili zaczne znowu mrugać
    • Przez PanPaweł21
      Witam wie ktoś może ile oznacza jedna kreska na tym wskaźniku?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj