Polecane posty

witam posiadam massey ferguson 6180 i mam ną stop problemy ze sprzęgłem. jak puszczam sprzęgło to zaczyna ono normalnie brac a pochwili przestaje i u samutkiej góry zesarpie ciągnikiem co ciekawe  przyjechali z serwisu massey ferguson i powiedzieli że to sprzęgło się skończyło. no to go wymienniki ale ciągnik jak robił przed wymiana tak samo robi po wymieanie .sprzęgło w nim jest mokre z czym może być problem z góry dziękuje za pomoc

 

Edytowano przez DamianPardel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgła nie, kalibru je się rewers


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Źle się wyraziłem... czy w tym modelu można kalibrować pedał sprzęgła?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Jeśli masz commonrail nie potrzeba ustawiać żadnej pompy. O moment zapłonu dba elektronika poprzez różne czuniki. W takim silniku rozrząd jedynie służy do zgrania wałka rozrządu i otwierania zaworów. Wtrysk paliwa rozrządu nie potrzebuje. Jedynie pompa wysokiego ciśnienia może być napędzana od rozrządu ale w tym przypadku ustawienie nie ma znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

W takim razie powodzenia. Chociaż nie wiem po co ją ustawiać. Skoro paliwo do wszystkich wtryskiwaczy wychodzi z niej jedną rurką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michal225    14

tylko że na pompie masz czujnik który musi się zgrywać z czujnikiem na wale tak więc trzeba ją ustawić .....

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil116620    0

Na wale i pompie są szerokie żeby czy one musza byc położone równo za sobą ?
Jak by ktos mógł to czy moze to sprawdzić jak ściągnie czujnik na wale i ustawi wał na szeroki ząb to czy na pompie też jest ten szeroki ząb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco25    300

Panowie mam pytanie posiadam Mf 5430 i mam problem ze wskaźnikiem od pomiaru paliwa jak ciągnik zimny to wskaźnik nie chce pokazywać stanu paliwa albo wskazówka jest na dole albo delikatnie skacze jak przy gazuje dopiero jak ciągnik po 15 min się zagrzeje to wskaźnik stoi na właściwym miejscu, powtórzyło mi się to drugi raz z rzędu co może być przyczyną miał ktoś coś podobnego. 


Posiadam 60ha z czego 57ha zajmują grunty orne. Uprawiam pszenicę ozimą, rzepak ozimy, jęczmienie ozimy i jary, owies oraz soje. Zajmuję się również chowem trzody chlewnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korbi555    70

mam problem z 5445 2012 rok, gdy pracuje sobie na 3b i zmieniam kierunek jazdy to czasami mi tak przydusza ciągnik że spada na obroty 500 i nic nie idzie zrobić, dopiero jak zgasze odpale to jest ok , coraz częsciej mi sie zdarza ciągnik wtedy nie reaguje na gaz ani nic cos jak by go przyduszało :/ miał ktos takie objawy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko rewers? bo ja już se wkrecam że coś poważniejszego ;)

Kalibracja rewersu i mierzenie ciśnień. Jakbyś był zainteresowany, pisz na priv


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koks    40

Podczas pracy w 5425 zniknęło nagle wyświetlanie prędkości i obroty WOM, bezpieczniki całe co mogło walnąć? Podczas włączania wyświetla się tylko kilka kontrolek m. in. od oleju, ostrzegawcza,  kierunki , napęd, blokada mech. roż., a powinny wszystkie. I zauważyłem że przestał bić licznik godzin, może się zacina a może padł? Ale to raczej nie ma nic wspólnego z wyświetlaczem, bo tam linka idzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podczas pracy w 5425 zniknęło nagle wyświetlanie prędkości i obroty WOM, bezpieczniki całe co mogło walnąć? Podczas włączania wyświetla się tylko kilka kontrolek m. in. od oleju, ostrzegawcza,  kierunki , napęd, blokada mech. roż., a powinny wszystkie. I zauważyłem że przestał bić licznik godzin, może się zacina a może padł? Ale to raczej nie ma nic wspólnego z wyświetlaczem, bo tam linka idzie...

Sprawdź połączenia do modułów i jeszcze raz zasilania. 


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koks    40

@koks... w MF 54** jest cokolwiek na linkę oprócz gazu? Chyba nie... 

Fakt poszukałem w necie i żadnej linki nie widać, na szczęście licznik bije z powrotem i oby tak zostało.

 

@

hubertuss Nie był myty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Dzisiaj moj mf 54.. nie chciał zapalić , paliwo mu zeszło musiałem go podpompować pompką reczną i odpalił. Ma on pompkę w zbiorniku.

Macie jakieś pomysły???


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesio321123
      Witam po postoju odpaliłem ciągnik na drugi dzień i zaczął wyciekać spieniony olej przekładniowy hydrauliczny pomiędzy silnikiem i skrzynia ktoś wie co mogło się nagle stać ?


    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj