Polecane posty

witow3    0

no tak ale serwis mi tlumaczyl ze kody bledow odczytuje sie z glownych biegow a one nie mrugaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    28

no to dzisiejsze mignięcia :) dużo krótkich jeden długi i później trzy długie i od początku i do tego sygnał dźwiękowy co to oznacza ?  a co do migania półbiegów to mi się tak robiło (lub podobnie ) przy rozkalibrowanym sprzęgle ,chyba bo przy próbach naprawy zostały zamienione miejscami elektrozawory mi nie załapywał półbieg B a jak załapał to trochę poszarpało i zrzucało na A

Edytowano przez strzymek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koks    40

Promocje serwisowe w Korbankowie to czysta poezja. Przed promocją ostro ceny podnieśli  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Panowie ile macie mtg w swoich 5460  jak kilka tygodni pisałem stopniowo coraz dłużej trzeba było kręcić nawet latem jak zapalił to wszystko ok moc zero dymienia miał niecałe 4000 mtg sprawdzana pompka zasilająca potem zaworek zwrotny nowy  regulacja zaworów było ok tylko 1 zawór miał złe ustawienia ,ciśnienie sprężania jak nówka ,wtryski idealne została pompa wtryskowa koszt naprawy niecałe 5 tyś, paliwo praktycznie od jednego dostawcy kupywane a jak u was z wytrzymałością pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

kolego jak w swoim 5455 miałem 2000 mtg to już naprawiałem pompe wtr koszt u samego pompiarza 1400zł i teraz tez zdaza mu sie kiedy ma 3500 zgasnąć bez powodu albo nie chce zapalic a chwile pozniej od dotknięcia


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MacManus    2

no to dzisiejsze mignięcia :) dużo krótkich jeden długi i później trzy długie i od początku i do tego sygnał dźwiękowy 

 

Nie powiedziałeś co i gdzie Ci mrugało ale obstawiam

2wf66f5.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco25    300

Panowie a u mnie w 5430 jest tak czasem ale bardzo rzadko przy zmianie biegów przeważnie z 1 w górę włączy się 2 ale jedynka miga i nie ruszy ciągnik, dopiero jak zgaszę zapłon i odpalę ponownie to błąd znika i chodzi wszystko jak w zegarku powiedźcie co to może być, elektrozawór odpowiedzialny za 1 bieg nie oddaje?


Posiadam 60ha z czego 57ha zajmują grunty orne. Uprawiam pszenicę ozimą, rzepak ozimy, jęczmienie ozimy i jary, owies oraz soje. Zajmuję się również chowem trzody chlewnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    28

jedynka na wyświetlaczu od biegów mi migała  i raczej nie ten kod przyczyna mrugnięć :  przydusiłem i lekko wysprzegliłem ciągnik na 2D przy nabieraniu łyżką zboża 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

przełącznik pomiędzy obrotami wałka ekonomicznymi i normalnymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

5460 problem był w 2013 roku nagrzał się trochę ciągnik zatrzymał się i już nie ruszyłeś musiał ostygnąć i ryszyłeś zawieziony do mechanika wymienił czujniki sprzęgła i temperatury oleju skrzyni a walnięty był jeden z nich już nie pamiętam ktury jak ktoś też taką usterkę miał te czujniki są widoczne i da się samemu wymienić bo byłem i tak wtedy osobiście po nie u Korbanka


I teraz znowu tak się dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierzo    19

Koledzy - czy robił Ktoś z Was ostatnio przegląd mf 5608 i ewentualnie jaki jest koszt. po 220 h (lub 1 rok) - w serwisie krzyknęli mi 1900 zł netto - według mnie trochę za dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierzo    19

Czy ktoś z was zwiększał moc w swoim mf serii 5400 i ewentualnie która z firm zajmująca się chip tuningiem jest godna polecenia. Planuję podnieść moc w moim 5445 i nie chciałbym narobić sobie kłopotu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil116620    0

Massey ferguson 5460 nie ma mocy na hamowni pokazało 56km. sprawdzony jest rozrząd, komputer,całe okablowanie, wymienione wszystkie filtry,wymieniony czujnik położenia wału bo był walnięty i cały czas wyskakuje czujnik obrotów. Czy jest to możliwe że pompa paliwa wadliwa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

A masz go nowego czy już po gwarancji a po za tym trudno wywnioskować ,jak nowy to serwis niech myśli jak po gwarancji to dotychczasowy serwis powinien też pomóc albo dobry mechanik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil116620    0

była pompa paliwowa rozkręcona. daliśmy do remontu i jest trochę lepiej ale to jeszcze nie jest to. Zauważyłem że jak ma duże obciążenie to nie puszcza żadnego dymku 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Mój też nie puszcza , zadusi sie a nie puści ,jaki z tego wniosek???


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktos potrzebiwal moge zalatwic ksiazke serwisowa do mf 54xx i innych modeli. Takze same deutz landini kubota McComick nh. Wiecej info na priv


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Instrukcje napraw


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Japierdolim
      Witam. Jestem nowy na forum. Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość jeśli coś źle zrobiłem. Od kilku miesięcy jestem posiadaczem Massey 4235 1997r i zauważyłem problem z deska rozdzielczą a właściwie to z kontrolkami , wskaźnikiem paliwa i obrotomierzem. Wszystkie kontrolki zapalają się podczas pierwszego odpalania ciągnika, wskaźnik paliwa itd, obrotomierz wskazuje err. Wszystko działa do czasu zgaszenia ciągnika, po zgaszeniu i uruchomieniu ponownym nagle przestają działać dosłownie wszystko (ciemność na desce rozdzielczej). Proszę o jakieś porady od czego zacząć.
    • Przez ZenekBezSpodenek
      Hej, mam problem z ehr, podnośnik czasami działa, czasami nie - po prostu przerywa. Jak nie działa to kontrolki wskazują na błąd 2-4. Jak działa to żaden kod błędu nie miga.

      Sprawdzałem akumulator, alternator, ale wszystko zdrowe. Więcej nie chciałem grzebać, bo naczytałem się że często problem jest błahy. Być może jest to łatwe do rozwiązania i ktoś tak miał? Jakieś podpowiedzi?
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam takie pytanie czy dai się zmienić prędkość podnoszenia i opuszczania podnośnika w MF 
      Na panelu niema takiego pokrętła więc pytam bo wiem ze w seri 30 dało się to robić 
    • Przez Turbo4011
      Witam. Mam Fergusona 4345 i wyskakuje mi czerwona kontrolka z dwoma zebatkami. Mruga 7-2 .jak wcisne sprzęgło to przestanie i jak wyłącze rewersem to też. I po chwili zaczne znowu mrugać
    • Przez PanPaweł21
      Witam wie ktoś może ile oznacza jedna kreska na tym wskaźniku?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj