Polecane posty

hubertuss    4652

Zasada jest taka,że dealer wciska to co ma na placu. Jeśli dealer ma na placu 5608 to o 5410 za bardzo rozmawiac nie będzie chciał. 5410 jesst bardziej przystępny cenowo i jak widac ta cena zależy od dealera. 5 tys róznicy między dealerami może być spowodowane wyposażeniem. Np opony dodatkowe gniazda hydrauliki itd. Należało by dokładnie sprawdzić specyikacje obu ciągników od poszczególnych dealerów.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierzo    19

Na placu stoi i 5410 i 5608, a ściągnąć może w każdej chwili i z Tarnowa. Większość 5410 jest wyposażona tak samo czyli: EHR, klima, siedzenie Gramera, 3 wyjścia hydrauliki, opony tył 420/34, rewers elektrohudrauliczny, Kabina amortyzowana + 6000 tys. netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Wystarczy,że dealer doda lub zdejmie obciązniki i już mamy 5 tys. Ewentualnie inny dealer poprostu zadowoli się mniejszym zarobkiem nie chce tutaj sprawy przesądzać. Jedna warto by dokładnie porównać wyposażenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas951    1

@pierzo Cena z Zapałowa. A jakie masz w nim wyposażenie?

Edytowano przez lukas951

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierzo    19

Tak jak pisałem wcześniej: EHR, siedzenie Gramera, obciążniki 610 kg, opony tył 420, klimatyzacja, radio, 3 pary hydrauliki, rewers elektrohydrauliczny - wszystko co występuje w podstawowym wyposażeniu. Za amortyzowaną kabinę dopłata 6 tys. netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierzo    19

W końcu podjąłem decyzję - wybór padł na 5608 (po gwaracncji prawdopodobnie zwiększę mu moc na 100 km). Ten model podoba mi się bardziej od 5410.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierzo    19

5608 jest droższy o 30 tys. netto ale ma 10 km więcej więc do porównania tej samej mocy trzeba by było 5420 który kosztuje 163 netto różnica wtedy między ciągnikami tej samej mocy wynosi 21 tys netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    39

Kabina wygląda lepiej,ale te 3 cyl......, z tym zwiększaniem mocy to też nie bardzo,bo jest różnica w tylnych mostach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Jaka różnica 5608 i 5610 ma te same podzespoły? Silnik sterowany jest komputerem. Więc kwestia zapisania nowego programu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierzo    19

Zgadza się - podzespoły są te same, a zwiększenie mocy polega na wgraniu nowego programu. Natomiast 3 cylindry na pewno się nie sprawdzą jeżeli ciągnik służy jako podstawowy ale u mnie 5608 będzie jako pomocniczy także powinien spokojnie dawać radę (zależy mi na tym żeby był ekonomiczny).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

To są inne silniki jak te kiegyś inne sterowanie inna moc dużo Nm. Taki 5610 sprawdzi się jako ciągnik główny oczywiście na stosownym areale i z odpowiednimi narzędziami. Podobnie jest z 5608. Grunt to dobrze dobrać ciągnik do areału i posiadanych maszyn, ewentualnie dokupowac je z głową. 3 cylindrowe 255 i 3p pracowały latami na sporych areałach i problemu nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    39

Z tymi podzespołami to tak nie do końca. Cytat z danych technicznych :typ zwolnicy:MF5410,5420-Normal Duty,5430,5440-Heavy Duty,a 5450-Super Heavy Duty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Rozmowa o podniesieniu mocy dotyczy 5608. Modele które wymieniłeś mają zwykłe pompy wtryskowe, Żadnego oprograowania tam nie zmienisz. Poza tym, rodzaje tylnych osi które wymieniłeś bardziej odnoszą się do nośności niż do możliwości przenoszenia sił napędowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierzo    19

Dziś rozmawiałem z przedstawicielem i on twierdzi, że w modelach 3 cylindrowych cały ciągnik ma te same podzespoły - różni się tylko mocą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

5608 różni się od 5410 silnikiem i kabiną ,reszta to to samo.

Bo tak widać na zdjęciach? Proponuje poczytac sobie co zostało zmienione. Zamiast tylko obrazki oglądać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soko74    39

Informacja od serwisanta Korbanków. Obrazków nie oglądałem,a co do czytania to może podrzuć jakieś ciekawe żródła, bo w teorii widzę ,że jesteś obcykany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierzo    19

Witam. Czy ktoś z Was zakładał amortyzację kabiny w serii 54, jeżeli tak to ile kosztowało i jak w praktyce to wyglądało. W serwisie powiedyieli mi za to 6 tys. netto. Ewentualnie czy amortyzatory maja tansze zamienniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Tyle kosztuje gdy kupujesz nowy ciągnik. Tam są amortyzatory, inne mocowania przy osi, coś w rodzaju stabilizatorów. Musiał bys pojechac do dealera i poprosić aby ci znaleźli w katalogu ceny wszystkich części. Przednie poduszki chyba są takie same. Najlepiej najpierw popatrzeć na ciągniki z amortyzacją i bez u dealera na placu potem poszukac stosownych częsci w katalogu i ich cen. Przerowbić powinno siędać w 54xx nie ma w kabinie jakichś cięgieł sztywno połaczonych z ciągnikiem np lewarek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierzo    19

Dostałem katalog potrzebnych części do założenia amortyzacji - przód pozostaje bez zmian, z tyłu należy wymontować amortyzację gumową, założych nowe mocowanie i amortyzatory wraz z tulejami - pytanie najważniejsze: 6150 zł brutto za 2 amortyzatory i mocowania to chyba lekka przesada. Muszę się dowiedzieć ile kosztują identyczne amortyzatory z przeznaczeniem samochodowym (o ile takie znajdę) ale sądzę, że nie więcej jak 400-500 zł za szt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Myslisz, że jak przyczepisz kabine do dwóch amortyzatorów to bedzie gitara. Krzywde se zrobisz. Kabina ma jeszcze specjalne mocowania, stabilizatory czy coś, które łączą ja z ciągnikiem z tyłu. Amortyzator to tylko dodatek, który amortyzuje ale nie utrzymuje kabiny w prawidłowym połozeniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierzo    19

Mam katalog części potrzebnych do zmiany na amortyzację na amortyzatorach (oryginał). Oprócz amortyzatorów zakłada się nowe łapy w miejsce starych + tulejki i nic więcej nie potrzeba - dzwoniłem do serwisu i to potwierdzili. W tych modelach kabina standardowo jest przygotowana do amortyzacji więc nie jest to żadna przeróbka tylko zamiana z amortyzacji gumowej na amortyzatory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Obejży model z amortyzacją i bez. Poproś kogoś z af kto ma amortyzacje aby ci foto zrobił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Pawlacz
      Witam
      W ciągniku mf 6495 dyna 6 po odpaleniu pokazał się na wyświetlaczu błąd d154. Ciągnik stał w garażu przez całą zimę i miał wyjęty akumulator. Odpalił normalnie ale nie chce ruszyć nie można przełączyć biegów ani nic. Na komputerze po prawej nic się nie wyświetla wchodzi jakby nie miał zasilania. Teraz pytanie od czego jest ten błąd d 154 i czy ten komputer ma jakieś znaczenie czy działa czy nie na jazdę ciągnika że nie mogę przełączyć żadnego biegu. Z góry dziękuję
      Pozdrawiam
       


    • Przez lesio321123
      Witam po postoju odpaliłem ciągnik na drugi dzień i zaczął wyciekać spieniony olej przekładniowy hydrauliczny pomiędzy silnikiem i skrzynia ktoś wie co mogło się nagle stać ?


    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj