Polecane posty

pierzo    19

Dziś mój 5445 przeszedł swój I test - praca agregat aktywny+siewnik i muszę powiedzieć, że jestem pozytywnie zaskoczony. Prędkość robocza 8-9km/h, bieg 3a i 3b, spalanie ok. 11l/h. Wcześniej pracowałem z agregatem Unia Ares - obecnie aktywny Lemken - nigdy więcej nie wrócę do biernego, a na pewno nie Unia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemper    0

Płyn jest, i nie ubywa go wyciągnąłem termostat zanurzyłem go w gorącej wodzie otwiera się gdzieś 3-4 mm może to za mało ,wcześniej jak wskazówka dochodziła do czerwonego wyłączyłem silnik dotknąłem chłodnicy i góra chłodnicy była gorąca a dół zimny.Nie wiem czy dzwonić do serwisu czy spróbować wymienić jeszcze termostat(koszt 360 zł)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Ciekawy patent z tą gorącą wodą. Zważywszy, że większość termostatów otwiera się gdzieś przy 82 st c musiał bys go do wrzątku włozyć. Po to jest chłodnica, aby na górze była goraca na dole zimna. Skoro jest gorąca to termostat, który znajduje się przy wylocie górnej rury z silnika wypuszcza goracy płyn z silnika do chłodnicy. Na mój gust termostat spełnia swoją funkcje. Proponuje przyjżeć się czujnikowi temperatury. Czy gdy wskazówka była na czerwonym polu sprawdzałaś czy na pewno się gotował? To jest pierwszy krok. Trzeba ostrożnie odkręcić korek i sprawdzić czy wydostanie się para, płyn lub będze wysokie cisnienie. Zanim zacznie się rozbierać trzeba sprawdzić czy to co pokazuje wskaźnik ma miejsce faktycznie. Wbrew pozorom wizyta w serwisie może okazać się tańsza niż samodzielne wymienianie nie tanich części metodą prób i błędów. A może pmoże.

Rozumiem, że silnik nie był nigdy przegżany, pasek klinowy jest własciwie naciągnięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemper    0

Hubertuss,miałeś jednak intuicję to była wina czujnika temperatury,wymieniłem i teraz jest OK.

Wielkie dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Wczoraj się dowiedziałem ile kosztują drzwi lewe do mojego traktorka :) 1580 brutto w oryginale :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Drzwi bez ramek fajnie wyglądają ale uważać trzeba. Na allegro są jakieś zamienniki al ejak to wygląda i pasuje nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

zamienniki ze sklepów internetowych były tańsze o max 150 zł, no chyba, że coś przegapiłem ale za taka różnicę w cenie, to chyba lepiej mieć 100% pewności, że wszystko będzie pasować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

W sumie fakt. Jakoś dokładnie tych cen nie śledziłem wpadało w oko od czasu do czasu na allegro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

w balot z sianokiszonką... gdybym miał wersję z normalną kabiną, to drzwi przeszły by pewnie nad, a tak zaczepiłem :) no ale szybka do wersji normalnej jest droższa o ponad 100 zł :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Ja posiadam od niedawna 5460 ... na jakich obrotach silnika najlepiej pracowac??? Spalanie po wiosennych pracach wyszło mi 7.8 l /mth to chyba niedużo ... Tylko te mth coś szybko uciekają...


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

optymalnie było by pracować do 1800 obr, a to co leci to nie mth, tylko zwykłe godziny zegarowe, dlatego tak szybko lecą :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Czyli te mth nie sa w ogóle uzależnione od obrotow???? a z jaką prędkością orzesz???


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

pług jest na kołkach i waży coś koło 1100 kg. Ciągnik radzi sobie bez problemów, a mm niektóre naprawdę zwięzłe kawałki.

@konrad82 prędkość orki od 6-9 km/h, a czy będziesz stał na obrotach jałowych, czy też pomykał w transporcie 44,6 km/h zegar godzin będzie przeskakiwał co około 1 h zegarową (u mnie 56 minut)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF5440    0

witam, no fakt godziny lecą sość szybko ale co tam ważne że maszyny sie sprawuja i nie psują sie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruby152    0

witam panowie mam problem chcialem kupic mf 5455 ale trafilem na oferte case (farmall u ) co lepsze jak sie sprawują te mf -y

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lesio321123
      Witam po postoju odpaliłem ciągnik na drugi dzień i zaczął wyciekać spieniony olej przekładniowy hydrauliczny pomiędzy silnikiem i skrzynia ktoś wie co mogło się nagle stać ?


    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj