Polecane posty

makowiaczek    27

ok dzięki pasek wydaje się mocno napięty a piszczy praktycznie od 0 aż do nabicia aprzy 0atm. też powinna mieć lekko,

2. jak szyba z tyłu jest otwarta i deszcz pada to kapie wam z dachu do kabiny za fotelem?

3.aha i spalił0 mi się podświetlenie półbiegu A w desce może już toś wymieniał czy jakieś tam są pojedyńcze żarówki czy np. diody które trzeba lutować??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masfer5455    6

żarówka jest specjalna mozna ja wymienić woda mi też leci nawet jak jest uchylone na 1 ząb a pasek z czasem zacznie nawet wyć ale u mnie najpierw zaczął w klimie ok 2500h jak miał


sprzedam wóz paszowy sano 5m3 2008r lub zamienie na 8do 12m3 pionowy ślimak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek1990    0

koledzy wyżej mają racje to napewno pasek u mnie było tak samo zaczęło piszczeć jak miał 50 mth ,podczas 1

przeglądu naciągnięto pasek i był spokój . A teraz powoli znowu zaczyna tak piszczeć( 600 mth)

Edytowano przez arek1990

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pandanus    5

u mnie ten pasek naciągali juz 3 razy i teraz przy 900 mtg znowu lekko zaczyna piszczeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krecikuryn    6

widocznie z tym paskiem jest coś nie tak bo u mnie po 30 mtg zaczął piszczeć , naciągnąłem i teraz na 170 znowu go zaczynam słyszeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makowiaczek    27

mój MF 5425 zbliża się do 1500h pracy i zbieram sie do dużego przeglądu,wiem że trochę z poślizgiem, chcę go zrobić sam tzn. wymiana olejów i filtrów i kilka pytań do Was: co robiliście a czego można nie robić czy:

1.wymienaliście wszystkie 3 filtry te od hydraulki czy można je zostawić ,bo tanie nie są

2.ile wchodzi oleju do skrzyni

3. czy po wymianie trzeba podłączać kompa (np. do kalibracji sprzęgła-tak jest w instrukcji mf-a)

4 gdzie kupujecie olej,ja myślę o total mpv wychodzi chyba najtaniej,myśle kupić gdzieś przez neta np. techagro lub rai-bud tam są sporo trańsze jak u korbanka (a chyba jakieś lewe nie sa)

5.instrukcja zaleca sprawdzenie luzów zaworów-robiliście? (pewnienie bo i po co?)

także wymiana osuszacza klimy -robiliście?

6 . po wymianie oleju trzeba odpowietrzać układ hydrauliczny i hamulcowy???- instr. mf-a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

1. Wymieniałem wszystkie 3

2. wejdzie jakieś 60 l, bo wiadomo, że wszystkiego się nie spuści

3. nie trzeba podłączyć kompa, kalibracje jeśli jest taka potrzeba robi się bez kompa.

4. ja kupiłem Dynatrans MPV rozlewany u Korbanka po 11 netto za litr (rok temu)

5. regulowałem luz zaworowy.

6. nic nie było odpowietrzane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makowiaczek    27

robiłeś sam czy serwisant, a z tym luzem zaworowym to była potrzeba coś zmieniłeś, przestawiłeś powiększył się po tych 1200h czy można sobie darować i czy to łatwa robota??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

serwisanci po godzinach mi to robili. 320 zł robocizna (4 godziny pracy), czyli wymiana filtrów, olejów, regulacja zaworów, naciągnięcie paska od pneumatyki, diagnostyka EHR. Regulacja sama w sobie, to taka sama jak w C-360 :) ale aby się dostać, to trzeba było tłumik odkręcić, filtr powietrza i kilka innych d*pereli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

Ja też się szykuje w 5425 mam już 1360mtg wszystkie oleje skrzynia zwolnice przedni most silnik do tego mam jeszcze 6180 i też wszystko będę wymieniać i na koniec 3060 nie będę później mieszać czystych olejów ze starymi ale z drugiej strony interes ze słoma i sianem na cele enegetyczne padł to może sprzedam 3060

 

b0gdan ten olej 11zł netto ja rok temu kupowałem na dolewkę u Korbanków po 20zł netto był...

Edytowano przez kamilb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

pomyliłem się z tym olejem :P był jeszcze tańszy.

x8gohhsxn6rv_t.jpg

dwa pozostałe filtry dokupiłem później :)

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

Musze zobaczyć swoja fakturę ale 20zł na bank...

Zmieniałeś obrotomierz? mi i koledze na gwarancji padł zgłaszałem i pewnie dealer zapomniał... widzę ze jeszcze jakiś przełącznik zmieniałeś od czego?

Edytowano przez kamilb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Włącznik główny świateł. Obrotomierz mam, ale brak mi chęci aby go wymienić :) gdyby padła całkiem, to pewnie już bym go dawno wymienił :D Szacowany czas wymiany 1 h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilb    11

co z nim nie tak było ze poszedł do wymiany? ja jak czasem chce włączyć światła robocze to nie działają parę razy wł wył i działają też tak miałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

obrotomierz czasem zawyża 200, czasem 400 obr. , a czasem jest ok :) Włącznik na początku działał, a później coraz częściej nie działał, aż w końcu zupełnie nie dało się łączyć świateł mijania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

b0gdan ten dynatrans to chyba w dobrej promocji kupiłeś bo korbanek teraz na fuchsa oleje przeszedł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

W Chełmie w hurtowni w bańkach 20l był wtedy po 14 zł netto, a teraz w necie można po 11.66 netto dostać w bańkach 20l, czyli nie można powiedzieć, że na drogim oleju jeździmy ;)

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Gdyby każdy producent udostępniał takie informacje o swoich ciągnikach to świat byłby lepszy.. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierzo    19

Nie wiem czy ten temat był gdzieś poruszany ale chciałbym zapytać właścicieli 5445 - kupiłem w listopadzie i chciałbym zapytać czy to normalne, że nawet przy lekkich pracach pali bardzo dużo (chwilami widać jak wskazówka wskaźnika poziomu schodzi na dół w czasie jazdy). Drugie pytanie - mam mf 255 i chciałbym wymienić w nim olej hydrauliczny - jaki powinienem zalać, żeby można było mieszać z tym, który jest zalany w mf 5445.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Przy lekkich pracach mój MF 5435 (na zwykłej pompie) pali bardzo mało, twój jest na CR, więc nie można ich do siebie porównywać, ale musisz podać konkretne wartości, bo np mój przy obsłudze wozu paszowego spala poniżej 4 l/h ale tam prawie cały czas obroty max 1200.

Możesz zalać MF 255 Agrolem U, lub tez parę zł droższym Totalem Dynatrans MPV, obydwa są ze sobą mieszalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pierzo    19

MF 255 zalany jest właśnie Aglolem U (można go mieszać z tym z mf 5445?). Co do spalania to zalałem dopiero drugi bak i powiem Ci, że przepracowałem nim 14h (trudno powiedzieć, że przepracowałem - miał same lekkie prace, obrotów też starałem się nie przekraczać 1800) i wlałem 100l ON. Obecnie od tankowania zrobiłem 5h i wskazówka pokazuje 3/4 baku. Godziny na liczniku bardzo szybko się kręcą (nie wiem czy to są mtg czy h). Wcześniej miałem Same Rolller 70 - porównując go do mf to mogę zauważyć, że Same pracował ok 150 mtg/rok (mf na tym samym areale przerobi ok 250). W same zbiornik mieścił 70 l i to wystarczało na ok 13-15 mtg - ten spala duuuuuuuużo więcej. Wiem, że to nie jest dobre porównanie, bo są to dwa zupełnie różne ciągniki, ale moc w mf jest zaledwie o 30 km większa a spalanie przynajmniej 2 krotnie większe. Powszechna opinia o małym spalaniu nowych mf u mnie poległa na całej linii. Te 30 km różnicy przynajmniej w transporcie również nie jest aż tak bardzo dostrzegalne (ciągam nim 16-17 ton waga łącznie z przyczepami). Co zasługuje na pochwałę do mocny podnośnik (6 ton). Przyczepiłem do niego akpila km 80 4 skibowego obracany i jestem pod wrażeniem jak się przy nim zachowywał. MF ma również pracować z broną aktywną Lemkena+siewnik poznaniak 3m (chyba da radę). Mam nadzieję, że przy pracach w polu różnice w spalaniu zostaną zatarte a, na pewno skróci czas pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Wskazówka od paliwa, to pokazuje jak chce :) Niby jest już na końcu, a w baku jest jeszcze 30 l paliwa. Tam nie ma mth, tylko zwykłe godziny zegarowe. Na początku niby ciągniki palą więcej, a skoro masz dopiero zalany drugi bak, więc później może będzie lepiej, ale były już na forum opinie, że MF na CR mało nie pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

CR weszło do produkcji we wrześniu 2008 w modelu 5445 i 5455. Nie chodziło tylko o normę spalin, ale także o nowoczesność ;) W CR jest sterowanie wtryskiem elektronicvczne, co daje nam łatwą drogę do zwiększania mocy, ale ogólnie Perkins coś popstrykał, bo na CR jego silnik sporo pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ZenekBezSpodenek
      Hej, mam problem z ehr, podnośnik czasami działa, czasami nie - po prostu przerywa. Jak nie działa to kontrolki wskazują na błąd 2-4. Jak działa to żaden kod błędu nie miga.

      Sprawdzałem akumulator, alternator, ale wszystko zdrowe. Więcej nie chciałem grzebać, bo naczytałem się że często problem jest błahy. Być może jest to łatwe do rozwiązania i ktoś tak miał? Jakieś podpowiedzi?
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam takie pytanie czy dai się zmienić prędkość podnoszenia i opuszczania podnośnika w MF 
      Na panelu niema takiego pokrętła więc pytam bo wiem ze w seri 30 dało się to robić 
    • Przez Turbo4011
      Witam. Mam Fergusona 4345 i wyskakuje mi czerwona kontrolka z dwoma zebatkami. Mruga 7-2 .jak wcisne sprzęgło to przestanie i jak wyłącze rewersem to też. I po chwili zaczne znowu mrugać
    • Przez PanPaweł21
      Witam wie ktoś może ile oznacza jedna kreska na tym wskaźniku?

    • Przez Pawlacz
      Witam
      W ciągniku mf 6495 dyna 6 po odpaleniu pokazał się na wyświetlaczu błąd d154. Ciągnik stał w garażu przez całą zimę i miał wyjęty akumulator. Odpalił normalnie ale nie chce ruszyć nie można przełączyć biegów ani nic. Na komputerze po prawej nic się nie wyświetla wchodzi jakby nie miał zasilania. Teraz pytanie od czego jest ten błąd d 154 i czy ten komputer ma jakieś znaczenie czy działa czy nie na jazdę ciągnika że nie mogę przełączyć żadnego biegu. Z góry dziękuję
      Pozdrawiam
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj