Skocz do zawartości
Tsubasa

JD 6520- Proszę o opinie

Polecane posty

Tsubasa    1

Mam zamiar kupić JD 6520 używany z Angli, 2004 rocznik i 3750 mtg. Proszę jego użytkowników i pasjonatów John Deere o opinie i porade na temat jego awaryjności, spalania itp. Czy poradzi sobie w czwórce obrotowej? Proszę o szczere wypowiedzi.Z góy serdecznie dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

a jakie masz ziemie? jak nie masz dużo gór i cięzkiej ziemi powinien chulać w 4 obrotowej. opini poszukaj na forum jest ich dużo o ciągnikach seri 6x20 :) ogólnie tak jak to JD solidnie zrobione,dobry komfort :) napisz jaka skrzynia siedzi tam w tym ciągniczku. jeśli kupisz to bedziesz zadowolony :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tsubasa    1

Dziękuję Ci za wyrażenie opini. Co do skrzyni to od sprzedającego dowiedziałem się, że jest to skrzynia szybka z półbiegami, Kabina komfortowa z klimą. Ja znam ten ciągnik tylko ze zdjęć. Wygląda interesująco ale co w środku to dopiero gdy zobacze na żywo.

Pozdrawiam

 

Nie cytuj poprzedniego postu!!

 

 

Edytowano przez robertbara
Cytowanie postu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

TO ZALEŻY. Mój sąsiad ma 6520 SE 6-kę i z czwórką da sobie radą a ma w nim skrzynię 24-biegową bez półbiegów ale czwórka też powinna sobie dać radę z pługiem, i dużo też zależy od szerokości roboczej i szerokości jednej skipy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
choina03    0

może to nie na temat ale do czego służy to pokrętło (potencjometr) za suwakiem od podnośnika tam jest 5 stopni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamkon    15

Domyślam się, że jest to EHR czyli taki system który ustawia dowolną głębokość np. orki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolkiwi    0

Posiadam już 6 lat od nowego jd 6520se i stwierdzam, że jest to bardzo dobry traktor, z chłodzeniem nie ma problemu, miałem tylko awarię węża zasilającego pompę hydrauliczną ( wąż puścił na okuciu) zaznaczę że ciągnik mój pracuje z TUR 8, może to w wyniku dużego przeciążenia.....skrzynia power quad 24x24 bardzo dobra 4 biegi pod obciążeniem, super sprawa. Jestem zadowolony z tego ciągnika, tylko to spalanie mogłoby być nieco mniejsze :) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1411

witajcie panowie, nie chce zakladac nowego tematu, to podepne sie tu, czy wlasciciele i uzytkownicy moga cos dokladniej napisac o tym ciagniku wymienionym w tytule ? chodzi mi o uciag, komfort, spalanie, jak by sprawowal sie w turze, jakies uwagi i spostrzerzenia, na co eewentualnie zwrocic uwage przy zakupie ? Jakies slabe punkty jezeli takie sa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek15    7

Jak ciągnik który ma 10 lat może mieć 3500mtg ??? Chyba 13 tys. Ludzie nie dajcie się oszukać . Mam na sprzedaż takiego johna. Tez z klima i z szybką skrzynia

Edytowano przez wojtek15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×