Skocz do zawartości

Polecane posty

szczupak23    0

Witam koleżanki i kolegów. :angry:

Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.

Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360

Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.

Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.

Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Najlepiej to dać do kogoś prywatnego oni najlepiej zrobią. A firma to tylko kombinuje żeby zarobić ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    0

Tez tak uważam prywaciarz zrobi lepiej a w firmie to aby wymienić u nas to ojciec sam robił pompę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Tadeusz1212    2

No tak samo CI radzę jak koledzy zeby dać do jakiegoś prywaciarza albo lepiej do jakiegoś znajomego mechanika a firma to tak zrobi zeby tylko było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominator88    1

witam mam problem zerwal mi się gwint w 1 z gniazd gdzie się wkręca Króciec dociskowy czy można coś jeszcze z tym zrobić ??? i jaki jest koszt pompy po regeneracj lub nowej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz1515    1

nową kupiłem w tamtym roku za niecałe 950zł a po regeneracji to koszt 300-400 zł bo sąsiad dał do regeneracji z tego co mi mówił to zapłacił niecałe :rolleyes: 400zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

Pogadaj z jakimś pompiarzem to ci korpus załatwi, ja miałam kiedyś podobny problem, pogadałem z chłopakami co pompy naprawiają i sprzedali mi korpus za chyba 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piomich    0

Witam wszystkich

Chciałem się poradzić fachowców. kupiłem nowe wtryski do ciągnika C-360 i mam zamiar je wymienić. I tu moje pytanie czy należy te nowe wtryski przed wymiana poddać regulacji , czy można bez problemu montować i wyszystko powinno być ok w pracy ciagnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

ja bym je chociaż sprawdził na manometrze bez rozbierania, w razie jakby coś nie tak to tylko je rozkręcić i wyregulować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62
Witam wszystkich

Chciałem się poradzić fachowców. kupiłem nowe wtryski do ciągnika C-360 i mam zamiar je wymienić. I tu moje pytanie czy należy te nowe wtryski przed wymiana poddać regulacji , czy można bez problemu montować i wyszystko powinno być ok w pracy ciagnika?

Jak to sobie wyobrażasz przecież musi być sprawdzone czy te wtryski są dobre czy dobrze rozpylają no i przecież reguluje się ciśnienie wtrysku przez odpowiednie przykręcenie rozpylacza we wtrysku, jak sam poskjręcasz będziesz miał różne ciśnienie na każdym wtrysku i na któryśgar będzie mocniej chodzić i kicha będzie sam dziś wymieniałem rozpylacze we wtryskach w mf 255 i kosztowało mnie to 10zł (regulacja)

 

ps. czy to dziwne żeby wtryski lały przybywało oleju tzn ropy w oleju w silniku a ciagnik palił normalnie i chodził w miare normalnie?>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

kiedyś zapiekły się wtryski to ciepły wogóle nie odpalał a na wolnych obr chodził na 2 tłoki a tu 2 wtryski lały i silnik wydawało sieże chodził dobrze i dobrze odpalał?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zennek007    0

Też mi przybywało oleju do silnika w mojej trzydziestce jak wtryskiwać się zawiesił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piomich    0

Dziekuje wszystkim za porade, zrobie jak mi podpowiedzieliście; dam te nowe wtryski do regulacji i dopiero je zamontuje do C-360.

Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

Witam.

Oczywiscie powinienes te wtryski sprawdzic u "pompiarza". Polecam takze dla swietego spokoju wziac ze soba pompe paliwowa. Moze sekcje juz nie daja odpowiedniego cisnienia. I wtedy np podregulowac cisnienie na wtryskiwaczu mnimalnie pod pompe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piomich    0

Witaj "karola44" napisałeś :

Polecam takze dla swietego spokoju wziac ze soba pompe paliwowa. Moze sekcje juz nie daja odpowiedniego cisnienia. I wtedy np podregulowac cisnienie na wtryskiwaczu mnimalnie pod pompe.

I tu moje pytanie czy jak odkręce popmę paliwową od silnika w C-360 i później przy założeniu zpowrotem na silnik nie przestawi się mi coś w ustawieniach pompy??do końca to nie wiem jak jest sprzężona ta pompa z silnikiem. Jakbyś miał chwilę to odpisz. Bo tak jak mówisz to byłoby najlepsze rozwiązanie z ustawieniem wtrysków.

 

Pozdrawiam

piomich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

Sprzegielko napedu pompy nie pozwala na inne polozenie walka pompy wzgledem rozrzadu. Przed odkreceniem zrob sobie np ostrym srubokretem punkt zeby byl jednoczesnie na dladlubie silnika i na pbudowie pompy. Potem ulatwi ci to wlozenie pompy w to samo polozenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

Chciałbym wymienic końcówkę wtryskiwacza w ursusie c 360 3p. Ale nie wiem jak!!! Może wiecie jak to zrobic?? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Wydaje mi sie że należy odkręcic przewody paliwowe od wtrysków zasilające jak i przelewowe, a następnie wykręcic wtryski. Wymienic końcówki wtryskiwaczy, ustawic (ale to zrobisz u pompiaża, u mnie jest sklep z cześciami do ciagników gdzie wymieniaja końcówki i ustawiaja wtryski) i założyc spowrotem do ciagnika. Przykrecic przewody paliwowe, odpowietrzyc układ i odpalać.

Aby łatwo było go odpowietrzyc i odpalic dobrze jest poluzowac jeden z przewodów paliwowych przy wtrysku ten idacy od pompy. Nastepnie odpalać ciagnik i dokrecic ten przewód gdy zacznie z niego wylatywac paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

Ok. To wiem. Ale czy dam radę samemu wymienic rozpylacz w wtryskiwaczu czy muszę oddac do fachowca??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kopek22    2

idz lepiej do fachowca, zaplacisz 5 zl ale bedziesz mial wszystko ustawione a masz wogole przyzad do sprawdzania wtryskiwaczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×