Polecane posty

daniel125d    2
Napisano (edytowany)

Fajnie,ale co mają pierścienie do wkręcania się silnika na obroty?

 

a mają kolego brak kompresji silnika może mieć wpływ na to że nie wchodzi na obroty.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

Daniel125d odkryłeś ''amerykę'' brawo i bardzo dużo wnosisz do tematu, tak się uparliście na te pierścienie że nie wiem tak jakby każdy silnik musiał mieć ciśnienie jak nowy z taśmy.Wiem w dieslu ciśnienie sprężania to podstawa, silnik o dobrym ciśnieniu ale ustawiony do d*py zawsze będzie mułem i będzie pracował jak śrutownik mimo dobrego sprężania.


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Jak wiesz że pierścienie mają duży wpływ na wkręcanie się na obroty to po co zadajesz takie pytania...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23
Napisano (edytowany)

Więcej nic nie napiszę w tym temacie, bo to jałowa dyskusja z najmądrzejszymi mechanikami na świecie, @locke najlepiej od razu kapitalki robić i zmieniać te j**ane pierścienie.

Edytowano przez UrsusFan1222

W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Słuchaj.Nikt się tu nie uważa ja jakiegoś jak ty tu określiłeś "Najmądrzejszego mechanika". Przeczytaj treść postu co napisałem poprzednio:"Mam do czynienia z 60 która ma słabe sprężanie i dlatego na zimnym wolno wkręca się na obroty".U mnie pompa jest dobra a, pierścienie musiałbym zmienić.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To bardzo ciekawe bo moja 4011 przed remontem miała na zamkach 4mm, pierścienie zbierające olej były prawie na płasko zdarte ale na obroty wkręcałą się jak wyścigówka. Dopiero pod obciążeniem wychodził brak kompresji. Teoria pierscieni bierze w łeb?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mzetor7011    3

@ loce w ogóle jakoś zaocznie podejmuje się stawiać diagnozę i nie błyska za bardzo przy tym. <_< zresztą wymiana samych pierścieni nic nie pomoże o ile nie poszkodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roii    0

Witam. Pompa była w regeneracji u podobno bardzo dobrego gościa 2 lata temu i teraz są z nią problemy zamiast oleju jest w niej ropa wiem że to jest ich wada ale raczej nie powinna lecieć ciurkiem trzeba spuszczać co 3 tygodnie (choć wiele nie robi). Co może być tego przyczyną? Pompka wstępna wymieniona na nową ok.2 miech temu na mielecką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Podczas remontu pomp wtryskowych powszechne jest zakładanie regenerowanych sekcji tłoczących dzięki czemu maleje koszt takiego remontu.

W instrukcji nowych pomp producent zalecał wymianę oleju co 200 mtg a jak bierzesz regenerowaną to w warunkach gwarancji piszą: Wymiana oleju co 50 mtg.

Z ceną części powiązana jest jej jakość.

Często wymieniaj olej a jak będziesz mieć tego dość to kolejny remont pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

No z tym olejem to nie ma żartów...Teraz ostatnio z ciekawości odkręciłem bagnet patrze a tu sucho :blink: .Ale dobrze że olej był jeszcze w regulatorze obrotów to dolałem superolu i już.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Ja to się dziwie co niektórym że regenerują pompy wtryskowe , co prawda jest 3-4 razy taniej niż nowa ale nigdy nie będzie to co powinno być.Raz się uda raz nie .A nowa to nowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z nowymi to też różnie bywa i z gwarancji nie jeden skorzystał.

Jestem zdania ,że jak naprawa pompy to tylko na nowych i oryginalnych częściach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Teraz te nowe pompy nie dorównują tym co mamy w swoich ciągnikach, jak dla mnie wymiana pompy na nowa to już by była ostateczność. Jak woziłem swoją do wymiany sekcji to widziałem ile koleś ma tych nowych, kończy się niby gwarancja i padają. A ile tej gwarancji 24 miesiące śmiechu warte jak połowę stoi zimą jak ktoś mało używa. Dawali by na motogodziny hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Aż rok gwarancji? Dużo, przeważnie na części regenerowane jest 6 mieś. gwarancji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

U nas w Myśliborzu robi pompy,to nawet dobrze robi.Zawiozłem mu pompy od 6 ciągników i jak na razie jest dobrze.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel125d    2

Daniel125d odkryłeś ''amerykę'' brawo i bardzo dużo wnosisz do tematu, tak się uparliście na te pierścienie że nie wiem tak jakby każdy silnik musiał mieć ciśnienie jak nowy z taśmy.Wiem w dieslu ciśnienie sprężania to podstawa, silnik o dobrym ciśnieniu ale ustawiony do d*py zawsze będzie mułem i będzie pracował jak śrutownik mimo dobrego sprężania.

 

zrozumiałe że zapłon musi być dobrze ustawiony warto też ustawić dobrze rozrząd wtryski zwrócić należy uwagę na stan regulatora w pompie ameryki nie odkryłem poprostu każdy przypadek jest inny mechanicy coś zle poskładajom i jak ma chodzić pompiarze pompę zregenerują do bani piszcie konkrety co było robione i po jakim zabiegu zaczął fiksować morze pomogę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario9987    7

Witam wszystkich

Mam problem z moim c360 otóż brakuje mu mocy, pługi 2 trzeba na 2 biegu ciągać i obr minimum 2tyś :), kopci na wolnych obrotach na niebiesko a jak da mu się gazu to zmienia się kolor na czarnawy. Ciągnik jest też zamulony. Chciałem sprawdzić czy pompa jest prawidłowo ustawiona na znakach, zauważyłem że podczas kręcenia ręcznie wałem pompa nie podaje paliwa, dopiero gdy rozrusznikiem zakręcimy to paliwo się ukarze. Przez to nie mogę sprawdzić tego ustawienia. Ciągnik pali dobrze nawet w zimę ale jest zamulony i brakuje mu mocy. Czyżby pompa się kończyła czy może coś innego nawala ? Proszę o jakieś sugestię.

  • 0


  •  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Trzeba zacząć od sprawdzenia wtrysków czy nie leją i jakie mają ustawione ciśnienie, luzy zaworowe, filtry, pompa zasilająca jak to wyeliminujesz zostanie oddanie pompy do sprawdzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk255    1

na niebiesko kopcić na wolnych może dla tego że ma za duży luz zaworowy albo skończone pierścienie i olej pali więc zobacz na bagnecie czy nie ubywa a jak kopci na czarno i ma mula na wyższych to raczej wtryski są brudne albo zużyte i leją albo pompka jak pisał Roki212

Edytowano przez patryk255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario9987    7

Właśnie chodzi o to że ona ma muła na niższych obrotach, jak się wkręci do 1600 i dalej to jest tak jak powinno. Pompkę zasilającą wymieniałem niedawno więc ją wykluczam, filtry też były wymieniane, zostaje luz zaworowy i wtryski. Mam jeszcze jedno pytanie czy podczas kręcenia wałem ręką pompa będzie podawać paliwo czy potrzebne są jej większe obr. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario9987    7

No właśnie miałem wciśnięty a paliwo nie szło na żadnej sekcji. Czyżby pompa już nie domaga ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj