Polecane posty

daniel8376    0

Witam problem polega na tym ze popma jest zapowietrzona i nie chce wpuścić paliwa na wtryski . Jak odpowietrzyć pompę ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi mówił mechanik żeby poluzować tę śrubkę nad pompką co jest na tym obrazku i popompowac pompką i żeby nic na filtrach nie robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
New1    17

To dobrze ci mechanik powiedział , paliwo przejdzie przez filtry i ma ci wyrzucać tą śrubką poluzowaną na pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

A filtry,odstojnik masz czysty?Paliwo leci ze zbiornika?Mogły syfy pozatykać przewody i żebyś pękł to paliwo nie poleci-

przerabiałem to dwa tygodnie temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel8376    0

wszystko czyste jest . Tylko to było tak że mi pompę rozwaliło i kupiłem używaną. I ją założyłem przed wczoraj ale zapowietrzona .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

W zaworku przelewowym na przelewie masz korek w środku sprężynka z kulką odkręć ten korek i pokręć rozrusznikiem czy będzie wychodzić tam tędy paliwo, może z zasilającej nie dochodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Mi mówił mechanik żeby poluzować tę śrubkę nad pompką co jest na tym obrazku i popompowac pompką i żeby nic na filtrach nie robić

 

 

Ja pod tą śrubkę swego czasu miałem podłączone zasilanie świecy płomieniowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Uderz młotkiem w pompke i powinna dzialac ja tak wlasnie mialem nie wiedzialem co i jak sie wkur.. po czasie to walnolem w pompke ( w ta sróbe duza) i zaczelo wszystko grac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Tylko że to może być drogie walnięcie jak coś pęknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mat93    36

przypnę się tutaj mam c360 od niedawna wymieniałem już olej ale raz wymieniałem w silniku i filtrze powietrza mam pytanie ? czy w pompie wtryskowej wymienia się olej ? ile tam wchodzi jak często to robić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Wymienia razem z olejem w silniku.najlepiej co 100 mth,wchodzi ok 0.9 litra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mat93    36

aha dzięki a powiedzcie jeszcze gdzie najlepiej wymienić ? silnik ,filtr powietrza ,pompa wtryskowa ,i gdzie jeszcze ? czy regulator obrotów ma wspólny olej z pompą wtryskową ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Regulator ma wspólny olej z pompą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To tyle. Sprawdz stan oleju w zwolnicach i skrzyni. Jak trzeba dolej ni to tyle. Kalamitki przeleć, pasek sprawdz, luzy na układzie kier. poziom elektrolitu, stan klem, ciśnienie w ogumieniu i przegląd masz z głowy.

Według instrukcji niektóre z tych rzeczy powinno się robić przed każdym wyjazdem. To taka ciekawostka :P


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Witam chcę sprawdzić czy kąt początku wtrysku (zapłon) jest dobrze ustawiony i mam problem nie mogę odnaleźć kreski na obudowie sprzęgła http://obrazki.elekt..._1320132530.jpg moglibyście dać wymiar/położenie/gdzie ona się znajduje ta kreska???

 

 

Ps. zdjęcie jest nie moje tylko z internetu

 

to są moje zdjęcia

http://iv.pl/images/...88207184973.jpg

http://iv.pl/viewer....65155811548.jpg

mam jeszcze jedno pytanie czy przy wymianie tarcz sprzęgła można dać inaczej koło zamachowe i mogą się nie zgadzać znaki z obudową skrzyni i kołem zamachowym??

Edytowano przez PIOTREK44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

http://obrazki.elekt..._1320132530.jpg moglibyście dać wymiar/położenie/gdzie ona się znajduje ta kreska???

 

 

 

mam jeszcze jedno pytanie czy przy wymianie tarcz sprzęgła można dać inaczej koło zamachowe i mogą się nie zgadzać znaki z obudową skrzyni i kołem zamachowym??

1. No masz na tym zdjęciu dokładnie pokazane gdzie się znajduje ta kreska.

2.Przy wymianie tarcz nie ruszasz koła zamachowego, a chociaż byś odkręcił koło to i tak nie ma opcji ażebyś inaczej zakręcił bo jest kołek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A nie masz tam przypadkiem kropki nabitej? Koła zamachowega faktycznie nie da sie inaczej założyc.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

1. No masz na tym zdjęciu dokładnie pokazane gdzie się znajduje ta kreska.

2.Przy wymianie tarcz nie ruszasz koła zamachowego, a chociaż byś odkręcił koło to i tak nie ma opcji ażebyś inaczej zakręcił bo jest kołek.

dzięki @MAT912

 

@seweryn20

nie wiem czy ta kropka jest to zapłonu czy skrzynia była odlewana i odlew tak odlał że zostało tak jak widać trudno powiedzieć

Edytowano przez PIOTREK44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pozwoliłem sobie edytować Twoje zdjęcie - myślę że nie będziesz miał nic przeciwko http://pokazywarka.pl/8uxjqq/#zdjecie3155457 szukaj kropki tj. kol Seweryn radzi, chodzi raczej o zapunktowanie lub kreski gdzieś w tym miejscu jak zaznaczyłem, może minimalnie w górę, a co to jest 60-tka czy skrzynia od 40-tki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

nie mam nic przeciwko że edytowałeś zdjęcie , c-360 z 81 r silnik S-4003 skrzynia chyba zwykłej c-360 proste zęby w tylnym moście nic nie zmieniałem dzięki MAT912 za pomoc będę szukał znaku w tym miejscu w którym pokazałeś dzięki wielkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody28    39

Mam takie pytanie, bo u nas po kazdej jezdzie tak jakby leje sie paliwo gdzies z pod pompy wtryskowej. Tzn leje sie to za duzo powiedziane, sączy sie tak ze tego wlasciwie nie widac, ale po dłuzszym postoju jest na bloku silnika taki zaciek od miejsca w ktorym pompa jest przykresona do silnika az do miski olejowej.

Jesli to wytre szmatą ze dwa razy to pozniej juz jest sucho i nic sie nie leje. Dopiero po nastepnej jezdzie. Niech mi ktos wytlumaczy co to moze byc bo nie jestem specjalnie obeznany w temacie.

 

Widzialem kiedys filmik na youtube i koles mial tam podobnie, czyli byl taki wyrazny zaciek od pompy w dol do miski olejowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj