Polecane posty

volvo    47

Kolego PIOTREK44 jeśli chodzi o grzanie to załóż termostat,najlepiej nowego typu,u mnie pomogło.Gdyby jeszcze było mało to

wentylator od zetora 7211.A co do palenia to wyczyść filtr powietrza,wymień filtry paliwa,sprawdź wtryski i pompę.

Moja c 360 po wymianie pompy pali na dotyk,choć obroty nadal falują.Nie wiem co z tym robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    267

kolego VOLVO falowanie obrotów to najprawdopodobniej kwestia regulatora. jak robiłem kapitalkę u siebie to testowałem 2 pompy. jedną od znajomego - silnik falował pomiędzy 1100 a 1600 obr i swoją, na której silnik cyka równo. obie były robione przez tego samego pompiarza, w tym samym dniu, i tym samym zakładzie... najlepsze jest to że pompy mają to samo oznaczenie :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Kolego PIOTREK44 jeśli chodzi o grzanie to załóż termostat,najlepiej nowego typu,u mnie pomogło.Gdyby jeszcze było mało towentylator od zetora 7211.A co do palenia to wyczyść filtr powietrza,wymień filtry paliwa,sprawdź wtryski i pompę.Moja c 360 po wymianie pompy pali na dotyk,choć obroty nadal falują.Nie wiem co z tym robić

założył bym termostat tylko pewnie po kilku mth musiał bym kupić pompę wodną ponieważ pompa mogła by nie wytrzymać dlatego że kamień na łopatkach a jak puści pompa to może wodę przegotować , filtr powietrza był czyszczony ropą i suszony, olej jest regularnie dolewany i sprawdzany filtr paliwa jest wymieniany co roku paliwo leje odpowiednie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Mam c-360 8 lat i nie robiłem przy niej pompy wtryskowej ale 2 lata temu wymieniałem końcówki wtryskiwaczy na niby nowe trzy wymieniłem a jeden zostawiłem bo był dobry

URSUS ma 2080 mgh od nowości pompy nie chce dawać, po co żeby pompiarze wymienili uszczelki olej i jeszcze niektóre nie potrzebne rzeczy. Jeżeli nie dam rady doprowadzić ciągnika do porządku to dopiero wtedy tam pompę do regeneracja

Edytowano przez PIOTREK44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Pompa wody to nie majątek a jej złe działanie może pogarszać chłodzenia silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Termostat zakładaj spokojnie. Jeszcze nie słyszałem żeby silnik sie zepsuł z powodu jego zamontowania a już na pewno nie przyczyni sie do odpadania kamienia. Przedłużysz żywotnośc silnika, poprawisz jego prace jak będzie miał swoją temperature. Same korzyści.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

kupię założę i zobaczę jak będzie chodzić ciągnik dam odpowiedź ale dopiero po zimie po teraz nie mam co nim robić

dzięki za odpowiedzi

Edytowano przez PIOTREK44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
check    0

Mam c-360 8 lat i nie robiłem przy niej pompy wtryskowej ale 2 lata temu wymieniałem końcówki wtryskiwaczy na niby nowe trzy wymieniłem a jeden zostawiłem bo był dobry

URSUS ma 2080 mgh od nowości pompy nie chce dawać, po co żeby pompiarze wymienili uszczelki olej i jeszcze niektóre nie potrzebne rzeczy. Jeżeli nie dam rady doprowadzić ciągnika do porządku to dopiero wtedy tam pompę do regeneracja

Piszesz tutaj że przez 8 lat nic nie robiłeś przy pompie a w poprzednim temacie piszesz że sam ustawiałeś dawkę paliwa: http://www.agrofoto.pl/forum/topic/46339-za-duzo-zuzywa-oleju-napedowego-ursus-c-360/page__view__findpost__p__831525

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

No może pisałem ale czy to jest takie ważne a po pierwsze przyszedł mechanik dawkę przykręcił tyle więcej nie było ruszane.

a po drugie mi chodziło że nikt nie ruszał pompy ale nie na zewnątrz tylko w środku tzn nikt nie wymieniał jakiś tam części w środku jej

Edytowano przez PIOTREK44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    12

Witam potrzebuje namiary na dobrego majstra od pompy wtryskowej do 60ki.Jeżeli macie kogoś godnego polecenia w mojej okolicy to prosze o namiary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    12

Niewiem nie orientowałem się ,znajomy chwalił gościa ze Śliwnik że dobrze robi ale teraz inny znajomy odebrał od niego pompe i nie jest zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekwilku    0
Napisano (edytowany)

na pompie sa 2 śruby zaplombowane przeważnie ta górna zmieniasz dawkę jak wkręcisz to dodajesz dawkę i reakcja na gaz szybsza ale chmura z komina będzie mocy troszkę odczujesz ale nia za dużo wiec nie wiem czy warto grzebać

Edytowano przez krzysiek16m
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

@tomekkwilku

 

1. Co znaczy przeważnie tą górną zmieniasz dawkę? - jest tylko jedna i albo ta śruba jest od tego albo nie.

2. Jak już zwiększasz dawkę, to wykręcasz śrubę a nie wkręcasz.

3. Jeżeli jest pompa ustawiona i założone plomby, to na to ażeby nikt tam nie grzebał wedle własnego widzi mi się.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
Napisano (edytowany)

Masz na myśli śrubki , zderzaki koło dzwigni dawkowania paliwa? To nie słyży do zmiany dawki paliwa tylko zwiekszasz zakres pracy regulatora obrotów a tym samym całej pompy i silnika. Nie siej zamieszania.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekwilku    0

z tego co zauważyłem to jak ją mechanik wkręcił 2 obroty to szybciej reaguje na gaz ale puszcza chmurkę wiec coś z paliwem jest powiązane ,chyba że się mylę jeśli coś pokręciłem z góry przepraszam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

To konkretnie, którą śrubą się zwiększa dawkę paliwa?

Tą koło wlewu oleju do pompy u góry, wykręcając zwiększasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Patrząc na ceny ON to ja raczej wolałbym zmniejszać dawkę, ale nie aż o 2 obroty, tylko do ciężkiej roboty z powrotem dokręcić jak było. A najlepiej przy tym nie grzebać bo to nietrwałe urządzenie, bez plomb potrafi się samo przestawiać, po to są, a że odstraszają laików to taka dodatkowa funkcja full gratis :D


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest tak - najpierw wożą pompy do ustawienia, za jakiś czas dochodzą do wniosku że pompiarz po prostu się nie zna na swojej pracy i chociaż jeden z drugim nie wie gdzie się nawet reguluje to sami chcą grzebać, bo myślą że z 60-tki zrobią JD, potem po pier...........ą i nowy temat na AF gotowy "POMOCY"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koles8844    0

ja w swojej c 355 odktecam dekielek w pompie i reguluje sekcje,ale kto nie wie o co chodzi to odradzam zagladania tam w ten sposób potrafie ustawic spalanie do 3 l ale rownierz i 15 l mozna zrobic :D . a ta srubka kolo wlewu oleju w pompie to reakcje obrotow sie ustawia i duzego wpływu na spalanie nie ma...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jednym słowem pompiarz że swoim stołem to mały pikuś przy Tobie, :P no co prawda zdarzają się też "fachowcy" co ustawiają zawory podczas pracy silnika, także nic już mnie nie zdziwi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koles8844    0

do MAT 12 tak sie sklada ze mam stoł do pomp... a jak ktos pisze ze srobka od reakcj ustawia dawke paliwa to za duzo nie wie o pompach w ursusach, masz jeszcze jakies uwagi B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    997

@MAT912 pomaga innym w wielu tematach, więc ma wiedzę. Twojej teorii o śrubce reakcji nie będę komentował.large_1713130091.jpglarge_820764128.jpg

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj