Polecane posty

Davidastra    0

w mojej okolicy jest to samo tylko jeden zakład robi żetelnie i ma coraz większe grono klientów , wystawiają roczną gwarancje na pompę wtryskową , reszta odwala kaszanę nawet po regeneracji wtryski po nich leją


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekbizon    0

a ja uwarzam że to zależy od człowieka trzeba umieć poznac się na ludziach jak jest człowiek który się znaa a jest zorganizopwany to bym nie czekał tylko dawał do naprawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

Panowie jesli juz jak ktoś bierze pompe do regeneracji to -daje gwarancję na pismie bo to kosztuje...sam mam sprzet do wtrysków itd ale ... nigdy tego bym sam nie zrobił jak w autoryzacji ...niema bata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

naprawa pompy wtryskowej to nie wszystko, jest jeszcze kwestia ustawienia zapłonu, czasami są duże luzy na rozrządzie,należy też sprawdzić wtryskiwacze i wyregulować zawory, a rzadko kto ustawia zapłon, myśli że włoży tak jak było i będzie ok ,tym którym się udaje nie narzekają a jak się nie uda to wtedy pretensje do tego co robi pompę, wiem cos na ten temat.

A jeśli chodzi o samą naprawę pompy koszt na częściach regenerowanych wynosi w granicach 300-350 zł na nowych do ok 450-500, jeśli ktoś chce zapraszam kuj-pom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Ta jak kolega wyżej napisał-samo przełozenie pompy nie wystarczy,moze się naet okazać ,ze z pompa wszystko ok!!

Tyko kąt jest przestawiny ,wtryskiwacze poszły i cała litania roznych drobnych pierdół które trzeba dobrze zsynchronizować - tak jak w bolidzie F1 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16

Witam wstawiłem wczoraj pompę od 360 i nie chodzi za równo ciągnik czy kręcenie pompą pomoże bo tak mi doradził wujek ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

jeżeli regenerował regulator obrotów to jakiś czas będzie chodził nierówno na wolnych do póki wszystko się nie doklepie. daj jej trochę czasy a wszystko się unormuje. a do pompy rąk nie wkładaj. tam nie ma nic do regulacji bez odpowiedniego sprzętu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Witam wstawiłem wczoraj pompę od 360 i nie chodzi za równo ciągnik czy kręcenie pompą pomoże bo tak mi doradził wujek ??

 

 

Tak pomoże. Za pewne masz albo za mocno za wczesny lub późny. Ustaw mniej więcej na środku pompę i ustaw tryby na znaki. Odpal zobacz jak chodzi i ewentualnie dokoryguj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki550e    1

podaj jakieś wskazówki jak ustawić pompe, dzisiaj mi nawaliła w c 360, wogule sekcje niechcą się ruszać, jade po nową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

wiele robilem rzeczy przy Ursus ale nigdy nie zaglądam do pompy -jak kolega pisał -pompa musi iść na stół pomiarowy - inna rzecz ustawień na zębatkach -pod warunkiem że jest dobrze ustawiony rozrząd...

 

ale moze to coś pomoże- z netu dla 3P

 

Pierwszy cylinder od strony chłodnicy. Ustawienie pompy - na kole zamachowym są dwa znaki widoczne

przez okienko w obudowie koła zamachowego [obok filtra paliwa]

pierwszy wskazuje punkt ustawienia pompy drugi GZP pierwszego

cylindra. W pompie wtryskowej pod boczną pokrywką znajduje się

pierścień z oznaczeniem literami od A do H.

Ustawienie pompy polega na ustawieniu wału na pierwszym znaku

w suwie sprężania [1 2 3 5 zawór zamknięty] i zgranie litery E w pompie

z widoczną krawędzią pierścienia osadczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

jakie litery ???? przecież w 3p są znaki na pompie i obudowie rozrządu dokręcasz znak w znak i ma być a górny martwy punkt GMP odnajdujesz poprzez obracanie kołem zamachowym


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

na kole zamachowym masz 3 znaki w zależności od czasu produkcji mogą być to kreski lub litery, a w miejscu gdzie przychodzi pokrywka od zaślepiania miejsca do ustawiania sprzęgła jakieś 1,5 cm od dolnej krawędzi na korpusie jest kreska i jak pierwszy znak na kole zamachowym zrówna się z tą kreską to na pierwszej sekcji powinno pojawiać się paliwo, i w tedy masz dobrze ustawiony zapłon, przyśpieszasz lub zwalniasz obracając pompę wtryskową w lewo lub w prawo na fasolkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Mam taki problem do tej pory pompa była ustawiana na wyczucie i jakoś chodziła,ale teraz chciałbym ustawić na znaki,ale w c-355 niebyło orginalnie znaków na obudowie skrzyni przy okienku sprzęgła -na silniku są bo mam silnik od c-360!

Mógłby mi ktoś przesłac zdjęcie gdzie dokładnie jest ten znak przy okienku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

KOŁO POŚREDNIE I KOŁO POMPY-- ZERO DO ZERA,

KOŁO POŚREDNIE I KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU--- PUNKT W PUNKT

KOŁO POŚREDNIE I KOŁO WAŁU KORBOWEGO--- PUNKT W DWA PUNKTY

1_1267862418.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Dzięki wielkie,ale mi chodziło o ustawienie pompy paliwa na kole zamachowym mam znaki -silnik od c-360 a na okienku w skrzyni nie-skrzynia od c-355

I nie wiem w którym miejscu na okienku jest znak? idealnie na środku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

naprawde nikt nie ustawiał pompy paliwa wedłóg znaków?

A tylu sie tak wymądrzało jak to ustawiali?

Chodzi mi tylko ,żeby ktoś powiedział,gdzie jest ten znak w okienku :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak odkręcisz dekiel to powinna być nabita kreska z lewej strony okienka. Znaki na kole zamachowym znalazłeś?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Znaki na kole mam silnikc-360 a skrzynia od c-355 tam znaku nie ma i chce wiedziec czy jest na środku ,czy mógłby ktoś zmierzyć ile mm jest od górnej wewnętrznej strony okienka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wewnętrzna wysokość okienka u mnie wynosi 101 mm a kreska jest z lewej strony 14,6mm nad dolną krawędzią okienka. Tolerancja ustawienia wtrysku jest dość duża więc myślę że nie będziesz miał problemu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

dzięki wielkie, a jesli chodzi o znaki na kole to znalazłem, ale one są na docisku sprzęgła(a przecież docisk(pokrywa)sprzęgła można przestawiać przy każdej wymianie tarcz!

Są tam znaki : 4 1 0 nie wiem czy to śa te znaki ?

Znalazłem jeszcze tkie 3 kropki < < < w odległości ok 1,5 cm od siebie, które oznaczenia sa od pompy?

Ma ktoś może zdjęcie tych znaków -mój silnik jest z 78r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Dobra teraz powiem po co mi to wogóle potrzebne- otóż mam problem z ustawieniem pompy ciągnik na wolnych obrotach chodzi nierówno(tak jakby lekko szarpał),pododaniu gazuprzez chwile idzie czarny dym i niewiem czy mam zawczesny wtrysk ,czy zapóźny ,ale paradoksalnie odpala bez najmniejszych problemów,czy zimny czy ciepły pali na zimnej wodzie bez świecy

HELP!!!

Ja jeśli coś wiem to zawsze wam pomagam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Stuka przy zwiększaniu obrotów z komór spalania?


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj