Polecane posty

GoRAL1    63

Zbliżając górę pompy do silnika zwiększamy kąt wtrysku(przyspieszamy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Ustawiałem dziś pompę

Opóżniłem kąt wyprzedzenia

Jest wyrażna poprawa

Ale myślę jeszcze podciągnąć trochę znaczy się delikatnie jeszcze opóżnić

Czyli odsunąć górę pompy od silnika


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kposy    1

Witam! mam pytanie odnosnie oleju w pompie wtryskowej 60tki...czy nadmiar oleju przeplywa poprzez naped do sprezarki?? i czy uszczelka miedzy sprezarka a pompą uszczelnia ten wyciek?

Aha i jakie ilosci oleju do pompy i sprezarki? ( jezeli wogóle jest smarowana olejem z silnika )

z Góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Pompa w C360 ma oddzielne smarowanie jak nalejesz za dużo oleju to ci wyleci koreczkiem wlewowym sprężarka ma smarowanie z silnika lejesz olej do silnika i smaruje się sprężarka a uszczelniacz między sprężarką a pompą jest po to żeby nie leciał ci olej z silnika


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje (jestem prawie pewien), że nadmiar oleju wylatuje przez taką cienką rurkę która jest przykręcona do pompy od strony silnika. Koreczkiem wlewowum mi nigdy nie leciało, jest on szczelnie zakręcony. A co do ilości oleju, to powinna być miarka na koreczku wlewowym. Do pompy wlewa się 0,7l oleju i wymienia się go razem z wymianą oleju w silniku.


Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi cię do swojego poziomu i pokona cię swoim doświadczeniem.

Ekspert-osoba która ma coraz większą wiedzę w coraz mniejszym zakresie, aż wreszcie wie zupełnie wszystko o niczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dante    8

Miarka nie jest w korku wlewowym ale pod taka śrubką wkręconą skośnie w pompę. Może być czerwona i odkręca się ją śrubokrętem płaskim. Według instrukcji obsługi w pompę i regulator obrotów wchodzi 1 litr. Nadmiar ucieka jak napisał xdxaxmxixaxnx cienką rurką z tyłu pompy.


Moje pierwsze filmiki .
http://www.youtube.com/user/904Turbo?feature=mhsn#p/a/u/2/-My80dBQcp4


Sprzedam Prasę John Deere 550, zdjęcia w galerii .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Jeżeli pompka zasilająca jest wypracowana to wtedy przepuszcza paliwo do oleju w pompie ,wycieka w tedy wyżej wspomnianą rurką mieszanina oleju paliwa. Jeżeli rurka jest niedrożna np ;zaklepana to nagromadzony nadmiar może spowodować rozszczelnienie uszczelniacza przedostawać się do oleju silnika ,dochodzi wtedy do rozcieńczenia oleju paliwem co jest bardzo szkodliwe dla silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AGRObombula    3

Witam chiałem sie zapytać czy da rade zrobić samemy regeneracje pompy wtryskowej i czy ktoś ma może schemat jej. A jakby tak dać ją zrobić to ile wyjdzie mnie naprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy co w niej jest padnięte. Jak nie masz pojęcia o pompach to sie za naprawę nie łap bo biedy narobisz. Zawieź do pompiarza dobrego to Ci zrobi i wyreguluje. Nie zapomnij zawieźć razem wtrysków.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AGRObombula    3

wtryski mam ustawione a co do pomppy to potrzebuje chemat bo ,musze części pokupić i ją naprawić niema juz dlaniej ratunku a dopiero potem do pompomierza podłączyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0

Robiłem regenerację pompy do c330. Kosztowało mnie to rok temu 300 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

AGRObombula z twoich wypowiedzi sądzę że niemasz stołu probierczego więc co ty chcesz w niej naprawić?? I gdzie po ewentułalnej wymianie sekcji i zaworków zwrotnych ustawisz dawkę paliwa oraz obroty?? I co to za pompomierz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I o co chodzi z tym ustawianiem wtrysków? Co tam w nich ustawiałes?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

nie chce zakładać nowego tematu gdyż ten wydaje mi się odpowiedni do zadania mojego pytania :) Otóż do ilu rpm max kręci się C-360 ? bo moja gdy depnę gaz w podłogę osiąga 2000 rpm i wydaje mi się zamało chyba trzeba coś wyregulować :-P i jeszcze jedno przy ilu rpm silnik w C355 osiąga max moc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Zalezy ile kto ma ustawione ale myśle żę około 2200, a odpowiedz na drugie pytanie to przy maksymalnych :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

max moment obrotowy nie osiągany jest przy max obrotach silnika, max moment dla silnika 60 to bodaj 2tyś obr/nim a co do obrotów jakie można ustawić przy depnieciu do dna to jak sie uprze to i 2,4 tyś wyciśniesz ale poco? myślę ze na max obr. wystarczy wstawić 2.2obr albo zostawić tak jak jest i tak momentu obrotowego większego nie bedzie, chyba że zalezy ci na obrotach WOM?


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adasko987    0

u mnie 2500obr/min i to chyba jest maksymalna moc wtedy to czuć power ale ja nie jeżdżę an takich obrotach bo wał pęknie i wtedy co remoncik a ja prawie wszystko jeszcze w oryginale tylko głowice pierścienie i pompa wtryskowa.a co do tematu to moim zdaniem sam tego nie zrobisz tylko jeszcze coś zepsujesz i wtedy będzie większy wydatek a jak nawet byś zrobił to i tak na pompie dobrego ciśnienia nie będzie.ja do swojej c-360 za pompę na niby nowych częściach dałem 220zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0
max moment obrotowy nie osiągany jest przy max obrotach silnika, max moment dla silnika 60 to bodaj 2tyś obr/nim a co do obrotów jakie można ustawić przy depnieciu do dna to jak sie uprze to i 2,4 tyś wyciśniesz ale poco? myślę ze na max obr. wystarczy wstawić 2.2obr albo zostawić tak jak jest i tak momentu obrotowego większego nie bedzie, chyba że zalezy ci na obrotach WOM?

 

Wiem że nie opłacalna jest jazda z całym gazem w podłodze ale wiesz jak ma silnik przez fabrykę zgóry ustalone że się kręci do iluś tam max rpm to niech tak jest :) Bo ja mam w swoim c355 max 2000 rpm a wydaje mi się że fabryka przewidziała więcej :) Więc chciałbym żeby było ile powinno oryginalnie być :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

Dotarłem do danych co do silnika i z góry przepraszam za niedokładne dane w moim poprzednim poście. a wiec tak: silnik S-4003 MAX moc 52km osiągana przy 2208obr/min a wiec myślę że o ile masz w swoim 55 silnik 60 to konieczne jest podniesienie obr. max tak aby wykorzystać max moc, moja 60 przy depnieciu w podłode kręci sie do 2,4 tyś ale nigdy nie pracuje na takich obrotach


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

mam oryginalny silnik nie od 60tki. I znalazłem takie dane odnośnie silnika S-4002 a taki właśnie posiada c355

więc wg tego co tu pisze to chyba dla niego standardowo max rpm to 2000 Jeżeli źle interpretuje te dane to mnie poprawcie :)

 

Dane

 

Typ - S-4002,

Rodzaj - wysokoprężny, chłodzony cieczą,

Ilość cylindrów - 4,

Pojemność - 3121 cm³,

Moc znamionowa - 33 kW (45 KM) przy 2000 obr./min,

Max. moment obrotowy - 175 Nm przy 1500 obr./min,

Jednostkowe zużycie paliwa przy mocy znamionowej - 270 g/kWh.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombajn    1

A więc wszystko się wyjaśniło dla seryjnego silnika od 55 obroty max to 2tyś bo przy nich osiągana jest max moc więc myśle że niama co podkręcać wyżej silnika :) wjększej mocy czy momentu obrotowego i tak nie wyciśnie :angry:


Wszystko to jest moją osobistą opinią. więc prosze jej nie krytykować. chyba że pisze głupoty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

Czyli mam w swoim dobrze ustawione obroty :) bo mam max 2000rpm. Moja niepewność wiązała się z tym że wcześniej posiadałem C4011 z silnikiem właśnie S-4003 i tamten kręcił się wyżej i nie byłem pewien czy te 2000 to jest dobrze :) dzieki za pomoc. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj