Polecane posty

piomich    0

Masz racje pawel261073, jak jest już stara pompa to tak jak koledzy wcześniej radzili trzeba zabrać wtryski i pompę do pompiarza.

A tak przy okazji jaka jest dobra cena za takie wyregulowanie wtryskiwaczy i pompy razem??, ja zapłaciłem 200zł. może przepłaciłem a moze nie- brak doświadczenia w tej kwestji.

Pozdrawiam

piomich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie za samo sprawdzenie pompy od 3P wzięli 150 zł. A za wyregulowanie chcieli jeszcze 100 zł. Więc myślę, że nie przepłaciłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dominik1634    1

Tam trzeba trafić na podwójny ząbek w tulejce z wielowypustem co przekazuje napęd na pompę, nie jeden mechanik miał z tym problem, ale mi się udało za pierwszym razem. A pompe to sobie ustaw mniej więcej na środku- ja tak mam ustawione i jest OK :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Zgadza się kolego ząbek ząbkiem ale żeby poprawnie ją ustawić musisz odszukać znaki DMP i GMP na koszu sprzęgłowym i podpompować paliwa i delikatne obracać jak tłok będzie w górze i paliwo drgnie to znaczy ze jest ok


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Wreszcie ktoś kto się zemną zgadza heheh mimo ze trafisz ząbek na sprzęgiełku nie ma pwenosći ze jest ona dobrze ustawiona jak kolego nie ustawiałeś nigdy pompy to raczej będzie ci ciężko ale próbuj , w C360 i tak jest łatwiej gorzej w 330 :D


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Najlepiej to wymontuj pompę i daj ja do wyregulowania w specjalistycznym zakładzie bo jeżeli nie równo silnik to jest wada pompy a nie ustawienie zapłonu tak mówi mój tata ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Dokładnie jeśli (szatkuje )pracuje nie równomiernie jeśli masz rano szczególnie tą porą problemy z odpaleniem tj zapala i gaśnie nie moze wejść na obroty to tylko wina pompy miałem takiego mechanika który zamiast walniętej pompy wymienił końcówki wtrysku wtedy to już była tragedia nowe wtryskiwacze a pompa nie miła siły i ciśnienia był tylko dym i dym heheh


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pakular    0

Witam

Czy ktoś wie jak wygląda ten znacznik na obudowie (korpusie ciągnika), który służy do ustawiania właściwego kąta wyprzedzenia wtrysku w ursusie C 360 (na kole zamachowym znalazłem coś takiego " O II " - tylko pionowo, kółkiem do dołu - to jest chyba to).Czy może ktoś podesłać stosowne zdjęcie tego okienka z tym znacznikiem. U mnie jest tylko taka delikatna, lekko odstająca od poziomu kreska, ale czy to jest to??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Na kole zamachowym sa trzy male kreski wyglada to tak

_

_

_

ale to co jest u ciebie tez jest chyba odpowiednie. Na korpusie skrzyni biegow jest mala kreska z boku tego okienka w dolnej czesci.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crisgood    0

ja kupilem warszawskie za 40 zl za szt. cisnienie ustawilem na 150 z uwagi nato ze pompa niejest pierwszej mlodosci

i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pakular    0

Na kole zamachowym oprócz tego co napisałem wcześniej znalazłem jeszcze dwie poziome kreski obok siebie ( w odstępie około 8mm od siebie), i teraz mam pytanie czy te kreski do ustawiania kąta powinny się znajdować tuż obok tego prostokątnego wycięcia na kole zamachowym?? Bo te kreski, które znalazłem są tuż powyżej tego wycięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Troche sie pomylilem trzy kreski sa w c4011 a w c360 sa dwie kreski ale nie wiem jak leza wzgledem tego wyciecia. Te co znalazles sa pewnie wlasciwe. Kreska na odudowie powinna znajdowac sie pomiedzy tymi kreskami.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hektor2040    1

Apropo kręcenia to mam pytanko. Rano jak zawsze próbuje odpalic ciagnik c 360 to tak długo trzeba krecic i idzie tylko dymek biały z komina. Po chwili zacznie wchodzic na obroty ale zgasnie i tak trezba powtórzyć ze 3 razy i dopiero pozniej odpali i bedzie chodził. co jest przyczyna tego??? (wtryskiwacze sa sprawdzone i pompa po regeneracji).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Zgadza się kolego ząbek ząbkiem ale żeby poprawnie ją ustawić musisz odszukać znaki DMP i GMP na koszu sprzęgłowym i podpompować paliwa i delikatne obracać jak tłok będzie w górze i paliwo drgnie to znaczy ze jest ok

Kolego jak ustawisz pompę tak jak piszesz, to życzę powodzenia w uruchomieniu silnika. Błąd rzędu 3° OWK (za późny wtrysk) powoduje wzrost zużycia paliwa o 17% przy 1500 rpm i 11% przy 2000 rpm. Natomiast przy za wczesnym wtrysku (również o 3° OWK) wzrost zużycia wynosi odpowiednio 7,5% i 4% w stosunku do kąta nominalnego. Ponadto przy za wczesnym wtrysku występuje twarda praca silnika.

Procedura jest następująca:

- w sekcję pierwszego cylindra wkręca się kapilarę,

- obraca się wałem korbowym aż tłok pierwszego cylindra zajdzie się przed połżeniem GMP,

- na kole zamachowym znajdują się dwa znaki: GMP oraz drugi znak przed położeniem GMP oznaczający początek wtrysku

- powoli obracać wałem korbowym aż drgnie paliwo w kapilarze, wtedy znak początku wtrysku powinien znajdować się naprzeciw znaku na obudowie sprzęgła

- jeżeli jest inaczej należy kąt wyprzedzenia wtrysku zmniejszyć lub zwiększyć (w zależności od potrzeby) i procedurę powtórzyć w celu sprawdzenia przeprowadzonej regulacji

Można też obserwować paliwo w króćcu pompy ale wymaga to więcej doświadczenia.

 

 

Źródło: Jacek Wasilewski Wpływ zmiany kąta wyprzedzenia wtrysku na zużycie paliwa przez silnik ciągnika rolniczego.

 

 

kolego jak ty nie potrafisz ustawic zapłonu w dieslu to nie bierz sie za wymiane pompy a przynajmniej naucz sie tego od jakiegoś mechanika a nie na forach internetowych. Pozdrowienia dla wiejskich Mc Gyweruw.

Kolego z całym szacunkiem, ale Twój post nie wnosi nic do dyskusji. Jeżeli posiadasz wiekszą wiedzę to podziel się nią z nami, a nie krytykuj innych. A jeżeli nie wiesz jak ustawić kąt wyprzedzenia wtrysku to się nie udzielaj. Z góry przepraszm jeżeli Cię obraziłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Kolego zauważ ze opisałem to samo co ty tylko bez kapilarki i trochę krócej nie przepisywałem cytatu z instrukcji obsługi heheh


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No dobrze ale Ty pisałeś o GMP. Jeżeli ktoś ustawi początek wtrysku właśnie na tym znaku to nawet nie uda sie uruchomić silnika. A pisałem to z głowy, a nie z instrukcji obsługi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63
Apropo kręcenia to mam pytanko. Rano jak zawsze próbuje odpalic ciagnik c 360 to tak długo trzeba krecic i idzie tylko dymek biały z komina. Po chwili zacznie wchodzic na obroty ale zgasnie i tak trezba powtórzyć ze 3 razy i dopiero pozniej odpali i bedzie chodził. co jest przyczyna tego??? (wtryskiwacze sa sprawdzone i pompa po regeneracji).

Zaworek nie trzyma paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Przez forum to raczej pompy nie ustawisz ja napisałem mu to mniej więcej o co bryka najlepiej jak mu ktoś raz to pokarze i będzie wiedział to co napisałeś jest prawidłowym procesem ustawienia pompy zgadza się ;) a jak byś ustawił jak by na obudowie nie było znaków ???? ja miałem taki przypadek


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hektor2040    1
Zaworek nie trzyma paliwa.

 

A gdzie ten zaworek sie znajduje. Mógłbys cos troszke wiecej napisać na ten temat czy to mozna samemu zrobic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Zaworek masz na pompie od niego idzie przewód do baku przelewowy samemu można zrobić go założyć nowy albo rozkręcić i sprężynę rozciągnąć


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

mam pytanko względem pompy wtryskowej w 3p

czym objawia się za wczesny kat wtrysku???


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63
mam pytanko względem pompy wtryskowej w 3p

czym objawia się za wczesny kat wtrysku???

Główne objawy to; spadek mocy, twarda praca (stuki w głowicy), trudny rozruch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Ale trudny rozruch przez cały rok czy tylko zimową porą?


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj