Polecane posty

talek48    1

mechanicy maja takie specjalne urzadzenia do krorych wkladaja wtrzyski i je ustawiaja tak aby tryskalo rowno w kazda strone...sam dobrze tego nie ustawisz a mechanik zrobi to dobrze i za niewielkie pieniadze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacol    0

Chodzi o to jak ustawić prawidłowo pompę w ciągniku tak żeby sekcje podawały w odpowiednim czasie paliwo-inaczej zapłon nie chodzi mi o sprawdzenie pompy bo była u mechanika przepraszam za złe sformułowanie pytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano35    0

zaplon jak chcesz ustawic to masz znak fabryczny na pompie i na ciągniku i nastawiasz na znaki,takie znaki są w ursusie 3512 u mnie to w c-360 chyba też są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin7436    0

Witam wszystkich forumowiczow. Bardzo zależy mi na Waszej pomocy. Mianowicie w mojej 360 uszkodziła sie obudowa w regulatorze obrotów przy pompie wtryskowej (coś uszkodziło sie wewnatrz i wystrzeliło w obudowe regulatora wyłamujac ją. Ciągnik po tym zdarzeniu normalnie odpala i jeździ... Co powinienem zrobić aby to naprawić? Bede bardzo wdzieczny za każda odpowiedz.

 

 

http://images49.fotosik.pl/6/f3a4e73ddf43325cmed.jpg

Edytowano przez quercus
Wstawiamy Linki do zdjęć a nie zdjęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jerry    0

Hejka

Witam wszystkich

Mam ciągniczek C360. W zasadzie z rolnictwem sie rozstałem (2 ha w 30 kawałkach....), więc roboty nie ma dużo (wykosić żeby utrzymać ,węgiel przywieźć...)

Ciągnika używał mój ŚP ojciec, a ja własnie się zabrałem za przywróecnie mu minimalnej wymaganej do używania sprawności.

 

Teraz o problemach:

1. Odkręciłem miarke oleju w pompie wtryskowej i zaczął lać się ON ... wylało się z pół litra, a że miałem do dyspozycji tylko szmaty na porzucenie zakręciłem miarke .....

Po znalezieniu odpowiedniego naczynia spuściłem z pompy ok. 1 l czegoś gęstszego niż ropa, ale nie tak gęstego jak olej...

No a potem zalałem olejem. Skąd może się brac ropa w tej pompie?

Zapytałem kuzyna co na codzień ujeżdża 330-tkę i po pierwsze mi powiedział, żeym sie tym nie pprzejmował bo ona 2 lata jeździł (od zauważenia) a traktor robi przyzrywce drzewa ... a po drugie że może to byc pompą paliwową - wymienić i powinno być git. Co wy na to?

Pompa wtryskowa parę lat temu była regenerowana, dużo ten traktor nie chodził....

 

 

 

2. Traktor wywalał wode - wymieniłem więc uszczelki pod głowicami. w trzecim tłoku była woda:

http://fso1500.internetdsl.pl/ursus/cylindry/trzeci3_1.jpg

Głowice oczywiście splanowałem wtryski sprawdziłem/wyregulowałem ale skopałem jedną sprawę (no w zasadzie 2 ale o tym za chwile).

Nie przykręciłem kolektora wydechowego przed przykręceniem głowic .... No i w efekcie mam problem bo mi dymi przy 3 albo 4 głowicy.... Nie mam serca tego zdejmowac, znowu planowac głowic.... Wyyliłem, że zaopatrzę się w większa ilość uszczelek, odkręce wydech, przyłoże łate i zobacze gdzie nie pasuje.... No i tam dam ciut grubiej... Ma to sens?

 

Co jeszcze skopałem .... Wymieniłem w sumie 8 szpilek bo mi się przymordowane wydawały. Dokręciłem głowice zakładam klawiatury i ... q...wa 3 szpilki wystają za wysoko i klawiatura nie wejdzie ... Owinąłem wszystko szmatami i spiłowałem pilnikiem.... Potem wziąłem nowa szpilke i starą i oczywiście się okazało że nowa jest pół cm dłuższa....

 

Z dodatkowych problemów - nigdzie nie da się u mnie dostac uszczelki filtra szczelnowego wtryskiwacza... takiej podkładki.... nr. kat OS-43-A bodajże ...

 

pozdrawiam

 

Jerry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Możesz dać więcej podkładek pod kolektor i posmaruj trochę silikonem takim czerwonym co 350 s. C wytrzymuję i będzie git.Co do tych podkładek hmm... u mnie w sklepie mają.A z kąd Ty jesteś że ich nie ma?A co do pompy to też mam C-330 i trochę ropy w niej jest i nic się nie dzieje tak więc się zbytnio tym nie przejmuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zennek007    0

w mojej c-330 też jest ON w pompie paliwowej. Raz na jakiś czas spuszczam to paliwo i wlewam z powrotem do baku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

A się chyba nie powinno spuszczać i nic tam nie wlewać.Jak coś to ewentualnie olej wlać ale w tedy jak ropa tam pójdzie to będzie z tego wężyka ostro walić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jerry    0
Możesz dać więcej podkładek pod kolektor i posmaruj trochę silikonem takim czerwonym co 350 s. C wytrzymuję i będzie git.Co do tych podkładek hmm... u mnie w sklepie mają.A z kąd Ty jesteś że ich nie ma?A co do pompy to też mam C-330 i trochę ropy w niej jest i nic się nie dzieje tak więc się zbytnio tym nie przejmuj.

 

Dokładnie chodzi mi o uszczelkę widoczną w tablicy 14 katalogu pod numerem 4:

http://www.c360.katalog.artrolnicze.nazwa....cz_jarzmowy.htm

OS-43-A

Jestem z małopolski obleciałem wszystkie sklepy i nigdzie nie ma, wręcz twierdza że obdzwonili wszystkie hurtownie i nikt tego nie prowadzi....

Na razie wziąłem jakąś podkładkę z castoramy, a że była za gruba i za mała sklepałem młotkiem a potem "wyprostowałem" na dużym płaskim drobnym pilniku.

Po odpaleniu wygląda jakby OK - zobacze co będzie jak w pole wyjadę.

Ale jesli takie uszczelki sa u Ciebie i dało by się spraewę załatwić pocztowo... ;) masz mój GG jakby co ;)

 

pozdrawiam

 

Jerry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zennek007    0
też miałem taki problem to była pompka zasilająca wymienilem ją i olej w pompie wtryskowej i bylo oki

A ile tak pompka zasilająca do c-330 może kosztować??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

@Jerry popytam i może to będzie.A taka pompka może kosztować od 40 do 60 zł.U mnie 48 zł kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jerry    0
@Jerry popytam i może to będzie.A taka pompka może kosztować od 40 do 60 zł.U mnie 48 zł kosztuje.

 

Dzięki

Chwilowo wsadziłem podkładkę z castoramy rozklepaną na własciwy wymiar młotkiem i wygładzoną drobnym pilnikiem - i chyba dziala.

Napisalem w tej sprawie o URSUS'a

i nawet mi odpowiedzieli !!!

kazali się udać do ASOC Urpol Poladowo lub Agro-Rami w Kościelnej Wsi ;/

niestety taniej by pewnie jednak cały kompletny wtryskiwacz kupić ;D

 

pozdrawiam

 

Jerry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jerry    0
Witam wszystkich forumowiczow. Bardzo zależy mi na Waszej pomocy. Mianowicie w mojej 360 uszkodziła sie obudowa w regulatorze obrotów przy pompie wtryskowej (coś uszkodziło sie wewnatrz i wystrzeliło w obudowe regulatora wyłamujac ją. Ciągnik po tym zdarzeniu normalnie odpala i jeździ... Co powinienem zrobić aby to naprawić? Bede bardzo wdzieczny za każda odpowiedz.

 

 

http://images49.fotosik.pl/6/f3a4e73ddf43325cmed.jpg

 

Ten traktor (pompa) jeszcze jeździ?

Tam nie ma oleju -> pompa sie pewnie szybko zatrze.

Nie wiem - może wyczyścić i zakleić jakimś dwuskładnikowym klejem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Pewnie dałoby się zakleić ale trzeba zlikwidować przyczynę tego pęknięcia, dać do naprawy-regeneracji i założą obudowę bez uszkodzeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Sam tu nie wiele zrobisz bo należy zadać sobie pytanie co spowodowało ze obudowa pękła ?????wymontuj pompę zawiez do regeneracji i ci zrobią


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

w ursusie 360-3p pare dni temu robilismy pompe wtryskowa drugi raz w ciagu 1.5m-ca w srodku czesci metalowe zostaly tak jakby zzarte przez jakas substancje. tak jak rdza zre metal tak i cos zzarlo aluminium w srodku. Co to moglo byc? Niejezdzony na opale tylko na ropie.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Może ktoś ci soli do baku nasypał /??? nie wnikaliście w to ????


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

to bylo paliwo ze stacji orlen dawny RALPOL na trasie RZESZOW-LUBLIN. we filtrze byl zarabisty osad a tak wygladalo jakbym byl opal w nim. mial taki kolor pomaranczowy


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

jadowity ten "napęd" :lol: Postaraj sie o papierek lakmusowy i sprawdź odczyn tej mikstury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banan575    104

tak mi zezarl ze 570zl kosztowala ta naprawa.


Najwyzsza Izba Kontroli

Centralne Biuro Sledcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj