Polecane posty

Adi96    1848

Ci powiedziałem że z instrukcji ciągnika a jak się nie dokształcasz tylko latasz po forach i czekasz na odpowiedź to tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam Bardzo ale nie życzę sobie aby mnie tu obrażano <_<  Instrukcję już czytałem dawno i jak dla mnie to z tym litrem oleju to jest jakaś kpina wlej 1 litr oleju to Ci miarką oleju górą poleci... i nie latam po forach tylko się dopytuję ale widzę co raz ciężej jest wymienić się z kimś doświadczeniem bo od razu jakieś obraźliwe słowa padają... a jeżeli chodzi o litr oleju w pompie to by tak może porozmawiać z innymi rolnikami i byś się dowiedział że od nadmiaru oleju regulator obrotów chodzi nierówno...



A kolega z tego co wiem to nie posiada Ursusa C-4011 tylko C-360 więc pewna różnica pomiędzy nimi jest również w pompie bo powiem ciekawostkę że w Ursusie C-4011 były zachowane pewne rzeczy jeszcze od pomp zetorowskich a dokładniej Zetor 4011 co powodowało to że lżej odpalały w zimie i również pompy z C-4011 miały inne pompki zasilające i miały jeszcze coś w stylu ogranicznika który miał na celu trzymanie równych obrotów jadąc z góry z większym obciążeniem przez nie miały przyśpieszać zbytnio na obrotach jak coś pchało ciągnik więc są różnice co prawda z olejem może to i nie ma dużo wspólnego ale niech ktoś mi jeszcze powie że się nie dokształcam...

 

Edytowano przez MrRolnik4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Gdzie obraziłem? Napisałem gdzie masz dane napisane.Jak nie wchodzi litr to mniej zalewasz.Kupujesz sobie strzykawkę o pojemności 100 ml wlewasz olej  i wciskasz czy to takie trudne.Ale co tu dopytywać? jak z pompą nie tak idziesz do pompiarza i powie co jak a przed tym ciśnienie na wtryskach sprawdzasz może nie pyli prawidłowo.W 4011 był inny regulator motorpala i jemu nadmiar oleju szkodził,jak szkodził to wlej te 0,5 i tyle.W c-360 nadmiar nie szkodzi bo u mnie chodzi normalnie lub masz nie tak cos z pompką paliwa lub wydaje ci się że to pompa bo może filtry zatkane lub nie drożność mas wz przewodach.Co lżej odpalało takie coś nazywało odprężnik w naszych 4011 tego nie było.Ja nie mam szklanej kuli lub inni nie powiedzą co dokładnie prześledź cały układ paliwowy i kąt wtrysku sprawdź jak nie sprawdzony bo nie wiem co robiłeś.Jak ci w ogóle nie wychodzi naprawa to oddaj dla dobrego mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze mądre słowa bo u mnie w C-4011 właśnie po wlaniu 600ml oleju to już pokazał się miarką bagnetu oleju filtry czyste odstojnik również a do tego jeszcze ma filterek przelewowy na wężu od paliwa i właśnie go wymieniłem na nowy bo ten stary był co prawda tylko pół roku ale uznałem że lepiej wymienić i do powiem jeszcze że odstojnik zawsze był czysty przy tym filterku a tak co chwilę były problemy z tym że sitko odstojnika zatkane. a co do lżejszego odpalania to dokładnie Zetory miały odprężniki ale w pompach miały coś takiego co dawało wyższą dawkę paliwa tylko że to było na przycisk a w ursusie tego nie ma więc nie wiem jak to jest do końca z tym. ale Dziękuję za odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Władimir79    3

Witam,podepnę się pod temat.Mam władka z 79r,po wymianie pompki zasilającej oraz zaworu powrotnego przy pompie wtryskowej tak powyżej 1000 obrm nie trzyma równych obrotów.To tak jak by cały czas lekko na zmianę dodawać i ujmować gazu.Z tą wymianą to może zbieg okoliczności,jedyne co to traktor stał ze dwa miesiące bez oleju w pompie bo go zlałem ponieważ był zmieszany z ropą..Macie jakieś radę na te nierówne obroty?..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie dawno byłem tu z problemem że robił mi tak Ursus C-4011 i objawiało to się początkowo na małych obrotach aż zaczęło mi to przeszkadzać na każdych obrotach i wtedy się już trochę tym zdenerwowałem bo nie mogłem pracować spokojnie i wiem że pewnie zostanę tu skrytykowany ale rozrzedziłem olej ropą a dokładniej dolałem ropy do oleju po czym wyregulowałem jego poziom w pompie trochę ciągnik chodził przy oborniku przy orce i olej się dokładnie rozmieszał z ropą wiem bo sprawdzałem nie ma żadnej różnicy aby olej się zmieniał w jakieś mleko albo coś co prawda teraz już trochę robił i oleju nie sprawdzałem ale najważniejsze że już tak nie skacze na obrotach i chodzi jak dawniej. Nie wiem czy kolega ze chce dolewać ropy do oleju ale ja tylko piszę co mi pomogło. Pozdrawiam mam nadzieję że pomogłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Władimir79    3

Pewnie że spróbuję,tym bardziej że problem powstał po wymianie oleju w pompie(też trochę"przelałem"),dzięki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nic się nie stanie jak doleje sie ropy właśnie jeszcze lepiej dla pompy tak samo do filtra powietrza można wlać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel5314    1

wynieniał ktoś moze glowice pompy wtryskowej CAV ( w 3p)? jak ja zdemontuje to nic nie nie poprzestawiam?? musze wymienic na jej oring bo zaczal przeciekać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2125
Napisano (edytowany)

Moja 60 stala pol roku nieodpalana bo ciekło z głowicy ostatnio ją rozebralem,proobilem  glowice itp pompe wtryskowa tez odjałęm ale nie było z nią nic robione, dzis poskladałem ciagnik,  odpowietrzylem chce odpalac krece krece i nic,odkreciłem rurki do wtryskow a pompa wtryskowa wgl nie podaje paliwa, do pompy paliwo dochodzi, mozliwe ze jest jescze zapowietrzona? Przy pompowaniu recznym slychac jak paliwo juz idzie rurką przelewową z pompy do baku.

Edytowano przez mds212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

Sprawdź czy sekcje chodzą odkręcając boczny/przedni dekielek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2125
Napisano (edytowany)

Odkrecalem i te sprezynki chodzą.Mozna cos schrzanic przy zakladaniu pompy? Chyba jesli chodza sekcje to raczej jest dobrze zalozona?

Edytowano przez mds212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

A jak kręcisz rozrusznikiem to sekcje pracują, wałek się kreci? Może pompa w ogóle nie jest napędzana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2125

Zdjąłem tą blaszke z przodu nie przygladalem sie zbytnio ale bylo widac jak sprezyny od sekcji pracują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    540

To jak Ci się nawet nie chciało przyglądać to polecam udać się na forum wróżek, powinni Ci tam coś wywróżyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2125

Po ponownym odpowietrzeniu pompa zaczela podawac paliwo ale ciagnik i tak nie odpala, pompa pojechala do pompiarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu źle głowica założona że nie ma kompresji? Uszczelki były nowe pod głowice dane? i czy była dokręcana sposobem 1  3 ?

                                                                                                                                                                                                            2  4

Albo za późny kąt wtrysku ewentualnie że nie chce załapać. Została jeszcze kwestia tego że wtryski mogą być zatkane przy zakładaniu (wystarczy jedna mała nieuwaga)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1991Mateusz    0

Witam. Mam pompe wtryskowa po naprawie do c-355 i chciałem ja ustawić , lecz niestety na korpusie skrzyni nie ma kreski ustalającej . Czy ktoś moze mi pomóc i napisać na jakiej dokładnie wysokości powinna sie znajdować ? 

post-144463-0-32645800-1499967449_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zalałem do pompy w c-360 1l oleju. Po uruchomieniu silnik chodzi normalnie. Co mialo wyciec nadmiarem to wyciekło. Po odkreceniu bagnetu w pompie wylewa sie olej. Dlaczego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie to po regeneracji pompy coś oleju w pompie przybywa i nie wiem ale wydaje mi się że to ropa. Tylko dlaczego, części z tego co widziałem to oryginały wsadzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Bo to normalne.Sekcje się docierają i ma prawo być paliwo w pompie u mnie to samo poprzez paliwo nadmiar oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Dociera się tylko kombinuje cały czas żeby miał coś do ciągania,wrzucę film w tygodniu z pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj