Polecane posty

jaca634    2

Witam. Mam problem gdyż w pompie wtryskowej po regeneracji w mojej C360-tce wycieka mi olej ze śrubek zaznaczonych na czerwono na zdjęciu, i moje pytanie jest takie, czy te śrubki można swobodnie wykręcić i dać podkładki uszczelniające czy są to jakieś śrubki regulujące pracę pompy?

post-104694-0-81991400-1427309956_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

możesz odkręcić one tylko są od pokrywki, ale zrywając plombę utracisz gwarancję.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

Dość mocno cieknie mi ropa spod dźwigienki tej co idzie do pedału gazu, zapewne jest tam jakiś oring ale od środka. Czy można to zrobić we własnym zakresie czy trzeba wieść do pompiarza, można bezpiecznie odkręcić tą głowice?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    66

Spokojnie możesz to sam wymienić tylko ja tego orimga nie mogłem dostać kombinowałem od czegoś od mtz ale może dostaniesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

dzięki, Rozumie że trzeba odkręcić tą całą głowice od pompy i od środka go wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
valadin1    38

od środa trzeba zdjąć te dekielek tyko pewnie przy zdejmowaniu go uszkodzisz uszczelkę i będzie się lało w innym miejscu.. można kupić cały komplet uszczelek za 20 zł czy coś koło tego :) ale ciężko znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie :)

słuchajcie kupiłem po regeneracji pompe nowe wtryski zawory wyregulowane i nadal ma ciężko rano odpalić ale ma wachania obrotów . Jak się ,,rozgrzeje'' to jest ok . dzisiaj sprawdzałem początek wtrysku i z tego co tu wyczytałem to na kole zamachowym cecha znajdująca się na obudowie pokrywa się na górnym martwym punkcie a nie na tych 3 kreskach . proszę o pomoc z góry wielkie dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawicki213    1

A jeżeli pokręcisz ręką z pasek to wiarę ciężko się kręci i czy lekko bo może nie być sprężania. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprężanie jest na kole zamachowym czuć sprężanie :) najgorzej ma za pierwszym razem odpalić (rano) później na szczała pali . zanim stara pompa się popsuła to było wszystko ok :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Witam serdecznie :)

słuchajcie kupiłem po regeneracji pompe nowe wtryski zawory wyregulowane i nadal ma ciężko rano odpalić ale ma wachania obrotów . Jak się ,,rozgrzeje'' to jest ok . dzisiaj sprawdzałem początek wtrysku i z tego co tu wyczytałem to na kole zamachowym cecha znajdująca się na obudowie pokrywa się na górnym martwym punkcie a nie na tych 3 kreskach . proszę o pomoc z góry wielkie dzięki :)

To popchnij pompę gorą do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

wymieniłem te oringi w dźwigience reg gazu, problem tylko w tym, że przy ściąganiu kopułki musiałem ściągnąć sprężynkę, którą łączyła tą dźwigienkę z taką blaszką niestety nie zauważyłem,  że są tam po trzy otwory na tej blaszce i dźwigience więc nie wiem na których otworach była zamontowana sprężyna. Wie ktoś jak to powinno być w C-360 3p? Chodzi o sprężynkę nr2

 

345d2528f60f1b9dm.jpg

 

Jeszcze wcześniej po czyszczeniu baku i wymianie filtra paliwa silnik nie umiał wejść na maksymalne obroty, a po paru minutach jazdy zaczął z nich pomału schodzić tak jakby coś było zatkane. Filtr wymieniłem na WP40-3 choć różnił się nieco od poprzedniego, czy gdzieś jest jeszcze jakieś sitko, które mogło sie przytkać?

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

to 3p tam nie ma tego odstojnika i sitka, spróbuje jeszcze założyć inny filtr. Bardziej mnie martwi ta sprężyna jak powinna być zamontowana, podobno na tabliczce znamionowej powinien być jakiś kod, który o tym informuje? Jesli tak to jak go odczytać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demsik    0

Witam, trochę nie na temat, bo sprawa dotyczy ursusa 3512 ale może ktoś mi pomoże, kilka dni temu pojawił się problem z odpalaniem i brakiem mocy na niskich obrotach. Ciągnik udało się zapalić po kilkunastu próbach, jednak przy wchodzeniu na obroty strasznie dymił i słychać było charakterystyczny stukot. W pierwszej kolejności poszła pompa wtryskowa do regeneracji (wymieniona głowica) i zostały wymienione rozpylacze wtryskiwaczy. Pompka zasilająca jest sprawdzona, cały układ paliwowy wyczyszczony, łącznie z wszystkimi przewodami, pozakładane nowe uszczelki, wymieniony filtr, cała instalacja odpowietrzona, niestety problem nie zniknął, nadal ciężko go odpalić, a po odpaleniu zachowuje się tak jak wcześniej. Pompiarz, który regenerował pompę stwierdził, że jest przestawiony zapłon - zbyt wczesny i należy to ustawić "odciągając pompę od silnika". Przyznam szczerze że nigdy tego nie robiłem, przy poprzedniej regeneracji pompy (ok 6 lat temu) po prostu ją przykręciłem (oczywiście tak żeby ząbek na kole trafił w wyżłobienie na wałku pompy) i niczego nie ustawiałem. Druga ewentualność wg. pompiarza to nieszczelność pod głowicą. Chciałbym najpierw spróbować ustawić zapłon, zanim zacznę ściągać głowicę ale, jak pisałem wcześniej nigdy tego nie robiłem, stąd moje pytanie - czy wystarczy poluzować nakrętki mocujące pompę i przekręcić ją "do siebie", a następnie przykręcić ponownie? Być może ktoś będzie w stanie mi pomóc, z góry dziekuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Zacznij od wymiany uszczelki pod głowicą bo tu tkwi cała przyczyna 


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Uszczelka pod głowicą na pewno a co do ustawienia zapłonu to weź kogoś doświadczonego żeby to zrobił bo ten silnik nie znosi błędnych ustawień co powoduje pęknięciem wału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
demsik    0

Witam ponownie, dziękuję za odpowiedzi, faktycznie uszczelka pod głowicą wypalona na jednym cylindrze, ciągniczek już "na chodzie"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek0719    0

Dziś próbowałem odpaliłem swojego ursusa c4011 po 2-letnim postoju, ciągnik odpalił wszedł na najwyższe obroty, wcale nie reagował na  ujmowanie gazu i po jakimś czasie sam zgasł . Zauważyłem jeszcze ze pompa nie ciągnie paliwa z baku , jaka może być  tego przyczyna .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

zaciety regulator obrotów w pompie ja miałem ostatnio taki przypadek w zetorze 7211 kawałek blaszki z łożyska wpadł w regulator i ciągnik odrazu wbijal na jakies prawie 3tys obrotow i nie gasł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slevyn    35

pompa do regeneracji kolego, ciesz sie ze nic nie wylecialo w powietrze bo i takie rzeczy sie zdazaja. Znajomemu DF 230konny sie na polu wsciekl to porabal przewody paliwowe bo sie nie dalo go zatrzymac .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Po prostu listwa zębata idzie w mak a pompa daje paliwa ile może wchodzi jak na obroty  na takie aż korba nie wyjdzie bokiem.Może to wina pompki zasialącej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie jak wykręci lub czym  tom śrubę która jest  zaznaczona na czerwono bo che zdjąć cały regulator żeby wymienić uszczelkę za tym regulatorem i nie wiem jak to zrobić ?

post-153166-0-51191400-1437855634.jpg


asffsgdfgd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolkam72    28

Witam.Od niedawna mam taki problem że obroty w moim c 360 bardzo falują na niskich obrotach.Na wysokich jest wszystko ok ale na niskich około 8 to skaczą jak głupie,lecz nie zawsze tak jest.Nieraz trochę pochodzi i chodzi równiutko trochę pochodzi i zaczyna się falowanie obrotów. Stało mi się to niedawno i nawet bym tego nie chciał ruszać ale nieraz to tak skacze ze az zgasnie jak chodzi na wolnych obrotach.

Moje pytanie jest takie: CO TO JEST ZA PRZYCZYNA? POMPA PALIWOWA CZY COŚ INNEGO.

Proszę o szybkię rady bo sezon żniw w pełni .

Dodam jeszcze ze jest to c 360 z 81r { nie zaden c-355 itp}

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj