Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

 

Napisany 30 sierpień 2014 - 12:00

 Trzeba wyjąć ośkę żeby go wymienić.

Co ty powiesz       :P    powiedzieć łatwo, tylko może być problem z wykonaniem.

 

 

 

To nie jest żadna ropa tylko olej z pompy, chyba że w pompie jest już ropa, jeżeli stan jest ok.to jest to olej, ciężarek zarzuci na ośkę i jak zużyty uszczelniacz to się sączy z tego uszczelniacza, sam go nie wymienisz, nawet o tym nie myśl, bo tak jak Kolega wyżej pisał trzeba rozebrać regulator, a Ty już go nie poskładasz.

 

 

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Santus    0

juz wszystko git juz nie sadzi tak bo byly luzy na zaworach  krecil ciezko ale to byla winna rozrusznika bo tulejki sie wyrobily troche odciagnolem pompe bo ktos ja przesunol na silnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaca634    2

Witam, mam pytanie, do czego idzie rurka pompy wtryskowej która jest przykręcona z tyłu pompy? Między pompą a silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest odprowadzenie nadmiaru oleju z pompy,  żeby nią leciało to by musiała być praktycznie pełna pompa oleju, ale jeżeli dostanie się paliwo do pompy to nią leci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
THM    0

Jest to mój pierwszy post wiec witam wszystkich bardzo serdecznie. Chcę wymienić pompę wtryskową i wtryskiwacze paliwa w mojej 60-tce, powód odkąd pamiętam zawsze paliła topornie ale teraz jest tragedia nawet na ciepłym silniku. Przy odpalaniu z rury idzie biały dym. Postanowiłem sprawdzić początek wtrysku, wkręciłem wiec cieniutką rurke w pierwszą sekcje pompy i obserwowałem ruch paliwa. Na kole zamachowym patrząc przez to małe okienko są dwa znaki. Pierwszy to dwie kreski ,a drugi  trochę wyżej to, dwie kreski i 0. Na korpusie silnika na lewym dolnym rogu tego okienka tez jest kreska, i teraz obracając wałem z godnie z ruchem silnika paliwo w rurce podnosi się dopiero jak minie drugi znak na kole zamachowym czyli dwie kreski i 0. Moim zdaniem wtrysk jest dużo za późno może się mylę, ale jak nie ,to jak przestawić pompę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
THM    0

czyli w moim przypadku chyba przestawione jest koło na rozrządzie? czy można przestawić pompę nie rozbierając rozrządu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie koniecznie. Wystarczy inaczej pompę przykręcić do silnika w otworach fasolkach przez jakie się ją montuje i już masz zły kąt wtrysku. To trzeba korygować po każdym demontażu pompy. Sprawdź ustawienie jakie jest teraz i czy da się to ustawić obracając pompę w jej regulacji.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaca303    0

teraz jest na środku tych fasolek i wtrysk jest dopiero za drugim znakiem spróbuje jutro przechylić pompę max w stronę silnika zobaczymy co wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
THM    0

Panowie zamontowałem pompę i wtryskiwacze po regeneracji, na zębatce od pompy wyciąłem jeden ząbek, dzięki temu początek wtrysku mam minimalnie przed pierwszą kreską na kole zamachowym i nie da się już go opóźnić na pompie. Ciągnik zapala i wkręca się bardzo dobrze, za to na wolnych obrotach chodzi trochę nie równo. Czy jest to spowodowane minimalnie za wczesnym zapłonem czy po prostu regulator na pompie się jeszcze nie ułożył?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Chciałeś polepszyć to teraz masz :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mixer1    0

witam , mam pytanie, czy ktoś z was regenerował pompe wtryskową w c 360 w sklepie Maniek Jan Szypryt z Tucholi. Chodzi mi o to czy polecacie tą firmę ewentualnie jakieś namiary na inne które polecacie, dzieki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marles    32

No dokładnie po głębszych analizach doszedłem do wniosku ze to jednak olej z pompy.Nie wycieka go jakoś za specjalnie dużo więc to zostawię tak jak jest będzie trochę mniej oleju to sobie może da spokój.Dzięki wszystkim za rady. :D

Edytowano przez marles

Nie ma to jak wspomaganie w Ursusie C-360 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak dasz pompę kiedyś do remontu, to powiedz im  że mają zmienić ten uszczelniacz, specjalnie nie warto pompy wyjmować, od czasu do czasu wytrzeć szmatką i po problemie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marles    32

No dokładnie tak zrobię dzięki wszystkim za rady.


Nie ma to jak wspomaganie w Ursusie C-360 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas86    0

Czesć ! chciałbym ustawić wtryskiwacze w moim c-360 i nie chodzi mi o ustawienie ciśnienia otwarcia , tylko o ustawienie wtryskiwacza w gnieżdzie głowicy i samej końcówki wtrysku w korpusie wtryskiwacza ale nie mogę znależć znaku na korpusie wtryskiwacza. czy mógłby mi ktoś pomuc ? byłbym bardzo wdzięczny!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Powinien być na korpusie nad nakrętką mocującą końcówkę, taka kreska. Na końcówce tak samo. Muszą być ustawione na przeciw siebie.

Jeśli mnie pamięć nie myli to gdzieś w tym miejscu. Jeśli myli to mnie poprawcie.

http://zapodaj.net/800ff01647ef7.jpg.html

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas86    0

oglądałem dokładnie ale żadnej kreski nie zauważyłem , jedyne co zauważyłem to kropkę właśnie nad nakrętką . jutro jeszcze raz sprawdzę ! a mam jeszcze jedno pytanie czy da się jakoś ustawić głębokość osadzenia wtryskiwaczy bez demontażu głowicy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No raczej w ogóle nie da się głębokości ustawić.  zdarza się że wystaje za mało ale to raczej wina kiepskiej tulei wtryskiwacza wbitej w głowicę. Ją da się wymienić. 

Co do znaków zawsze była kreska. Może coś pozmieniali z czasem. Trudno mi powiedzieć.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas86    0

u mnie jest właśnie taki problem że dwa wtruskiwacze są głębiej osadzone a dwa płycej ! chyba tak nie powinno być ?

dodam jeszcze że ciągnik ma problem z odpalaniem gdy jest zimno to znaczy pali tak jakby nie na wszystkie cylindry i trochę za bardzo dymi pod obciążeniem !

Edytowano przez lukas86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A skąd wiesz że równo nie są osadzone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To sprawdź czy czasem jakaś podkładka nie została, zmierz same wtryskiwacze czy nakrętka nie jest z innego o innym wymiarze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas86    0

podkładki napewno niema oprucz tej jednej! a to że są nierówno osadzone wiem po szpilkach którymi jest zakręcony do głowicy poniewarz wszystkie są nowe i wkręcone tak samo w głowicę!

gdzieś czytałem że można stoczyć trochę tą nakrętkę trzymającą końcówkę wtrysku czy to prawda?

Edytowano przez lukas86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

O mój drogi na to akurat nie patrz, w żadnym ciągniku idealnie nie są, ustaw wtryski i wkładaj i nie przejmuj się takimi pierdołami.

Właśnie to podejrzewałem że po tym stawiasz taką diagnozę i dlatego zadałem to pytanie, po czym sądzisz.

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdź same wtryskiwacze. Spróbuj jakoś przemierzyć ile dno tulei wystaje nad jakiś charakterystyczny punkt w każdej głowicy który ma ten sam wymiar.

Nawiasem mówiąc kolega Korsarz ma rację. Nawet same głowice nie musza być jednakowe.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj