Polecane posty

GoRAL1    63

No to od nowa

najpierw paliwo na sekcji

potem na rurce przy wtrysku

potem zawory

potem kolektor

potem głowica

 

zapopmnioałem o wtrysku

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przecież czy podaje paliwo to jest najmniejszy problem sprawdzić, wystarczy odkręcony wtrysk dokręcić do rurki i odpalić i już widać jak rozpyla, coś definitywnie z zaworami że się niedomykają i nie spręża powietrza.

 

Prośba do Moderatora o usunięcie tych kilkunastu postów.

Sory za zaśmiecanie tematu.

Już Ci to zrobi, :P najpierw go poszukaj. :lol:

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Widzę że mnie omineło wiele dobrego. :D heh Kolego wydaje mi się że lichych macie mechaników w okolicy skoro nie mogą dojść czemu nie podaje Paliwa żadna pompa ;) Niech się zaloguje/zarejestruje tu i opisze po swojemu problem.Pozdrawiam z całym szacunkiem ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Witam założyłem pompe po regeneracji do mojego ursusika i trudno mi jest go odpowietrzyc. A mianowicie gdy pompuje pomka reczna to cisnienie robi (na odpowitetrziku przy pompie nie ida bąbelki powietrza tylko srumien paliwa) ale zworek nie chce mi zagrac nie chce mi paliwo powrócic. Ale udało mi sie go odpalic to szły iskry z tłumika ( stal caloa zime w grazau) i kopcil mi strasznie na szaro brazowy kolor zaly graz w dymie ( mozna bylo siekiere powiesic) i co to jest zawory wyregulowane, powietrzne na 20 mm a wydechowe na 30mm co to moze byc moze byc ze zaworek jest walniety? i dla tego by tak sadzil dymem? wczesniej nieudacznik regenerował pompe ale takich cyrków nie miałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebek0001    0

tez tak mialem jak wziełem po regeneracji i musiałem wymienić na inna i juz bylo dobrze:)

po prostu ktoś żle ja pewnie zregenerował...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Ale fajnie kurna chodzi równo pracuje ale słabo sie wkręca na obroty i ten zaworek nie chce mi zagrac nawet przy odpalonym traktorze jak by kurna nie mógl pchnac tego sróta w nim ale dzieki za sugestie poczekam jeszcze na innych wypowiedzi

___A mozliwe ze jak jest za duzo oleju w pompie to moze go ciagnąc?

Edytowano przez kukum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebek0001    0

za duzo oleju to raczej nie bo nadmiar i tak wyleci... też tak mialem nie wchodzil na obroty dymił

nie miał sily. Ma albo za dużą dawkę albo za mała. Jak masz gwarancje to wymien na nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebek0001    0

za duzo oleju to raczej nie bo nadmiar i tak wyleci... też tak mialem nie wchodzil na obroty dymił

nie miał sily. Ma albo za dużą dawkę albo za mała. Jak masz gwarancje to wymien na nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

Witam zaworek możesz wymienić na nowy a jeśli nadal nie będzie grał to zobacz pompkę zasilającą czy aby w niej zaworki się nie zablokowały .A co do braku siły może to być zła dawka paliwa , na pompie masz tam taką śrubę na śrubokręt i zablokowaną na kluczyk m 10 może być na niej plomba spróbuj nią poregulować jeden obrót w prawo lub w lewo .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Potwierdzam.A co do siły to możesz mieć też zle ustawiony zapłon,wymień filtry paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marobas    230

iskry z tłumika wskazywały by na właśnie zbyt późny zapłon, albo zbyt ubogą dawke, ale wtedy by nie kopcił, wiec raczej przyśpieszeni zapłonu zostaje-przynajmniej na początek i nie niesie za sobą kosztów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Chłapaki sory ze pozno ale jedna końcówka sie zablokowała a co do zaworka wyczyscilem i dziala, problem rozwiazany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simonnurs    0

ssący ustawiałeś na 20 ? ja z tego co pamiętam to na ssącym sie ustawia 25 a na wydechowym troche luźniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert21    11

witam chciabym się spytać ile może kosztować pompa wtryskowa do ursusa c-360 ktura ma sekcje do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian1297    6

Mam problem z pompą paliwa. Chodzi o to że w pompie nie ma ciśnienia i paliwo ledwo co wypływa. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cash8791    3

To możesz zrobić tak : najpierw wszystko wyczyść co się da i zobacz czy to coś dało jeżeli nie to możesz jeszcze zamontować nową ręczną pompkę (byłbym bardziej do tego skłonny) , jeżeli to nic nie dało zobacz czy nie masz zasyfionego zbiornika paliwa a jeżeli to też nic nie da to znajdź dobrego pompiarza i niech to on zobaczy co siedzi w pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian40stka    28

Witam wczoraj z ciekawości zajrzałem do poziomu oleju w pompie wtryskowej i tutaj zaskoczony sucho jak na pustyni tym bardziej że olej nigdzie nie przedostał się do miski olejowej ani nic z tych rzeczy ciągnik na dymi nie mam pojęcia co się z tym olejem stało pompa ma oznaczenie p24 i jest to chyba pompa od 60 tki plomby itp została kupiona 8 lat temu i do tej pory bez zarzutów traktor w zimę przy -20C rozrusznik r11 akumulator 12V 165AH i pali bez przelewania ciepłą wodą. Tylko znikł olej z pompy i teraz tak silnikowego oleju do 40 taki jak lałem przy wymianie wiosną nie mam ma olej 10w40 olej półsyntetyczny jak parametry wskazują :P i pytanie czy mogę go śmiało wlać do pompy w silniku jest superol cc30 nie zrobi się jakaś tzw.śmietana gdyby nie daj Panie Boże pomieszały ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
tzw.śmietana gdyby nie daj Panie Boże pomieszały ??

Zrobi się co najwyżej zsiadłe mleko :P

Oleje nowego typu ,nie mają raczej problemów z mieszaniem.

A tak przy okazji ,to stan oleju powinno się sprawdzać 2 razy do roku.

A olej do silnika jak i do pompy polecam Turdus.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian40stka    28

Tak wiem ostatni raz wlałem superol a ja też dałem ciala bo przy wymianie powinienem tam zerknąć wleje ten 10w40 do pompy a najwzej polatam trochę spuszczę olej i zobacze czy nic z nim sie nie dzieje :P Kobieta mechanik czy to tylko zainteresowanie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor11    131

Odnośnie waszych wypowiedzi ;

tak to jest jak się nie robi OC co dziennie przed uruchomianiem ciągnika , olej został wyrzucony przez rurkę w pompie trzeba sprawdzać co dziennie anie jak pisze przedmówca 2 razy do roku to jedna wielka bzdura

Olej ma być zalany w pompie taki sam jak w silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj