Polecane posty

seweryn20    825

Niebiesko to raczej spalany olej. Spróbuj określić jak pachną spaliny, czy to wszystkie cylindry czy tylko jeden zdejmując wydechowy kolektor.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

oleju nie czuc sprawdzalem w pompie nie bylo ni oleju ni ropy na sucho chodzila i dziwnie przerywa wiec juz wymontowalem we wtorek wioze do remontu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian2311    0

Witam niedawno oddałem pompę wtryskową do regeneracji dostałem drugą założyłem ją i ciągnik nie chce odpalić.

Paliwo leci z wtryskiwaczy nie wiem co zrobić proszę o pomoc z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Nie trafiłeś frezem na ząbki.Odkręć pompę i jeszcze raz ustaw dobrze na ząbki i sprawdź kąt wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Sprawdź kąt a wstawić teoretycznie nie powinno się inaczej ale w realu widziałem już źle wstawioną pompę i też nie odpalił tak jak twój ale na holu do mnie dojechał a gościu też się zapierał że dobrze wstawił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

olej lejesz taki jak do silnika. Zaleca się 0,3L by regulator odpowiedznio pracował. Korek spustowy znajduje się patrząc na pompę na silniku po prawej stronie na regulatorze obrotów na klucz chyba 12-13mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Przepraszam że post po postem ale chciał bym sie podzielić z kolegami jadną uwagą. Miałem założoną pompę wtryskową od Zetora 72xx. Jako że kombinowane było sprzęgiełko a raczej klin, tak też ucieło mi klina gdy ruszałem z obornikiem. Wycinanie i kształtowanie nowego klina potrwało bym kilka godzin więc postanowiłem rozruszać oryginalną pompe C-360(Po regeneracji jest) Ciągnik odpala lepiej jak na zetorowskiej mimo iż kat dałem mu podobny i wcześniejszy. (Zetorowska jest nowa oryginalna a ta ma x lat.) NA zetorowskiej o wiele ładniej pracuje, zegarkowo, na ursusowskiej szczeka jak dziki pies jakiś. Po podkręceniu ursusowskiej moc jest porównywalna ale dymaaa ma jak nie wiem. Kopci pod obciążeniem jak lokomotywa. Na zetorowskiej nie zchodzi tak z obrotów pod obciążeniem a dymek puszcza zdrowy i o wiele mniejszy niż na ursusowskiej. Śmieję twierdzić że Zetora pompa jest oszczędniejsza niż Ursusowska po podkręceniu o 1 obrót. Wniosek mi sie nasuwa następujący. Jeśli ktoś planuje zakup nowej pompy wtryskowej to polecam nową Zetora. Różnica w porównaniu do ursusowskiej wynosi około 200-500zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartonking    0

Witam. Mam problem z odpaleniem silnika gdy jest zimny. Im dłużej stoi tym trudniej tego dokonać, ponad to słabo reaguje na gaz tzn. trudno wchodzi na obroty.. I teraz tak. Chcę sprawdzić układ paliwowy. Jak myślicie bardziej stawiać na rozpylacze czy raczej pompa. Jak mi się uda gdzieś dorwać manometr to sobie sprawdzę pompę, według instrukcji napraw, czyli jeżeli ciśnienie spadnie poniżej 200 bar w czasie krótszym niż 60 sekund to zawór do wymiany, jeżeli na nowym zaworze nie osiągnie 250 bar to sekcja. Tylko jedno podstawowe pytanie. Mam zamiar samemu wymienić zawór tłoczący tylko czy on wyjdzie "górą"?. Tzn czy go wyciągnę przez gwintowany otwór po króćcu? Czy średnica zaworu jest mniejsza niż otworu w korpusie pompy? No i na końcu bym zmienił rozpylacze. Jak myślicie dało by to poprawę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Przepraszam że post po postem ale chciał bym sie podzielić z kolegami jadną uwagą. Miałem założoną pompę wtryskową od Zetora 72xx. Jako że kombinowane było sprzęgiełko a raczej klin, tak też ucieło mi klina gdy ruszałem z obornikiem. Wycinanie i kształtowanie nowego klina potrwało bym kilka godzin więc postanowiłem rozruszać oryginalną pompe C-360(Po regeneracji jest) Ciągnik odpala lepiej jak na zetorowskiej mimo iż kat dałem mu podobny i wcześniejszy. (Zetorowska jest nowa oryginalna a ta ma x lat.) NA zetorowskiej o wiele ładniej pracuje, zegarkowo, na ursusowskiej szczeka jak dziki pies jakiś. Po podkręceniu ursusowskiej moc jest porównywalna ale dymaaa ma jak nie wiem. Kopci pod obciążeniem jak lokomotywa. Na zetorowskiej nie zchodzi tak z obrotów pod obciążeniem a dymek puszcza zdrowy i o wiele mniejszy niż na ursusowskiej. Śmieję twierdzić że Zetora pompa jest oszczędniejsza niż Ursusowska po podkręceniu o 1 obrót. Wniosek mi sie nasuwa następujący. Jeśli ktoś planuje zakup nowej pompy wtryskowej to polecam nową Zetora. Różnica w porównaniu do ursusowskiej wynosi około 200-500zł.

 

 

Nie możesz mówić że nieoryginalna pompa od jakiegoś tam zetora jest lepsza od oryginalnej pompy 360.Jak masz nówkę zetora i kombinowałeś ze sprzęgłem i chodzi to dobrze.Ale dobrze zregenerowana pompa oryginalna 360 będzie dawała pożądany efekt.Najprawdopodobniej w zetorach było inne ciśnienie wtrysku a wtryski w 360 ustawione na większe ciśnienie, przez co mniej paliwa jest wstrzykiwane do cylindra i ciszej chodzi,gorzej pali.

 

@bartoking

Wymień filtry paliwa.Przeczyść układ paliwowy, jak nie to pompa do regeneracji,tłoczki już nie trzymają.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Tyle że ta druga pompa od c360 była po regeneracji ;) u dobrego pompiarza. Obstawiam że to raczej regulator obrotów wszystkim rządzi.

 

 

A kolego @bartoking zostaw pompę w spokoju ;) nic nie zrobisz bez stołu pobierczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

o ile dobrze pamiętam to sekcje sie wyjmuje z boku pompy raczej. 2 pokrywki sie ściąga. Ale nie ustawisz tego "pod wiatą" kątów sekcji itp dawek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie tam jest zaworek i aby go wyjąć wystarczy odkręcić króciec.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartonking    0

Nie, żeby coś, ale jest różnica między sekcją, a zaworem tłoczącym. Są to dwie różne rzeczy. @seweryn20 Dzięki właśnie o to mi chodziło.

 

Zawór tłoczący http://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-360/instalacja-paliwowa/zawor-tloczacy-dv-83g-c-360-mielec.html

Sekcja http://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-360/instalacja-paliwowa/element-pompy-c-360-wzm.html

Edytowano przez bartonking

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

nie zagłebialem się w budowę zbytnio bo nie robiłem pomp w domowych warunkach. Więc sorry za złe podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To nie jest kwestia znania budowy tylko czytania ze zrozumieniem. Bartonking o chlebie a ty o niebie.

Po prostu dokładniej czytaj i jak nie wiesz nie pisz bo wprowadzasz ludzi w błąd.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Nie znam budowy dokładnej (bo juz dawno to było jak widzialem jak rozbiera koleś) i zapomniałem że tłoczek można tak wysunąć. Myślałem że całą tą sekcje trzeba wyciagnąć z sprężynką itd. wybaczcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dziobak    0

Tematy połączone

 

Witam wszystkich.

 

Ursus c360

 

Powiedzccie mi od czego jest ta srubka regulacyja która zaznaczylem 1, bo 2 to jest podkrecenie maxymalnych obrotow jak sie nie myle. Z góry bardzo dziękuje

post-96555-0-81233800-1384811299_thumb.png

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Kolego ta śrubka nr 1 jest do tzw podkręcania pompy. tzn: wykręca się ją po pół obrotu i sprawdza efekt(wykręca się tyle żeby z ciagnika nie zrobić lokomotywy). czy nie dymi za bardzo. Przydatne jest wykręcenie tej śrubki przy problemach z rozruchem w zimne dnie(na ursusowkiej pompie jak miałem to tak robiłem i różnica jakas tam była na +) Generalnie robi się to wtedy jak ciągnik jest muł. Jednak nie polecam wykręcać na tyle by ciagnik dymił przy lekkim dodawaniu gazu. To jest moje zdanie i myślę ze mogę je tu umieścić. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Tematy połączone

 

Witam wszystkich.

 

Ursus c360

 

Powiedzccie mi od czego jest ta srubka regulacyja która zaznaczylem 1, bo 2 to jest podkrecenie maxymalnych obrotow jak sie nie myle. Z góry bardzo dziękuje

Z tego co wiem, to tą śrubką reguluje się dawkę paliwa , wykręcając się zwiększa o ile pamiętam , ostrożnie z tym kręceniem ;)


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartonking    0

Mam parę praktycznych pytań :

1. Jeżeli sekcja pompy jest nieszczelna to ZAWSZE będzie towarzyszyć temu przedostawanie się paliwa do oleju pompy?

2. Ostatnio widziałem jak we Władymircu były ściągnięte przewody wysokiego ciśnienia z pompy. Kręcąc rozrusznikiem paliwo wytryskiwało na ok 5- 10 cm. Porównując do pompy tłoczkowej z 360 też tak powinno się dziać? Oczywiście wszystko na max "gazie".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nieszczelna sekcja zawsze puszcza paliwo pod siebie czyli do oleju którym jest smarowana.

Tak paliwo też powinno tryskać wysoko choć to nie jest wyznacznik sprawności pompy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

tak jak kolega pisze nie można się sugerowac wysokością wyrzutu ON z pompy bo to nie miarodajne :D heeh ale wiem że u siebie jak ostatnio zakładałem to dość wysoko wyrzucała pompa(lepiej nie trzymać głowy na wprost króćców )

 

tak jak kolega pisze nie można się sugerowac wysokością wyrzutu ON z pompy bo to nie miarodajne :D heeh ale wiem że u siebie jak ostatnio zakładałem to dość wysoko wyrzucała pompa(lepiej nie trzymać głowy na wprost króćców )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj