Polecane posty

seweryn20    825

Dalej to szukaj jakiejkolwiek nieszczelności. Dolegliwość typowa dla zetora he he. wszystkie węże nówki, podkładki miedziane wyżarzyć nowe i założyć, sprawdzić zaworek powrotny, czystość filtrów paliwa, drożność przewodów a szczególnie połączeń skręcanych przed pompką paliwa, przedmuchać, sprawdzić rurką ssącą w baku. Możesz ewentualnie kupić i założyć na przewód dodatkowy zaworek powrotny.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    267

ktoś może poradzić jak prawidłowo ustawić początek wtrysku-silnik c 360, skrzynia c 355. dla 60 niby jest 24 st przed GMP a dla 55 20 st... czym sie sugerować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sorry że się wtrącam ,

da się założyć podkładkę miedzianą jak już była zakładana tzn. 2x

coś ktoś kiedyś pisał o jakimś podgrzewaniu

Co wy robicie w takich sytuacjach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek14    1

wyszystko jest nowe poza podstawami ffiltrów , filtry były nawet 2x wymieniane, podkładki tez wezyki nowe rurki nowe śruby nowe nawet zaworek zwrotny nie pomógł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Może rurka w smoku co wchodzi do zbiornika ma nieszczelność.

Najlepiej powieś bańkę z paliwem powyżej silnika i wtedy zobaczysz czy zapala,

albo zaraz jak zgasisz silnik zaciśnij przewód gumowy co dochodzi do odstojnika.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
Napisano (edytowany)

sorry że się wtrącam ,

da się założyć podkładkę miedzianą jak już była zakładana tzn. 2x

coś ktoś kiedyś pisał o jakimś podgrzewaniu

Co wy robicie w takich sytuacjach ?

Da się ale po co? Grosze kosztuje, powinno się zakładać nowe po każdym demontażu.

Podkładki miedziane się wyżarza żeby były bardziej miękkie. Rozgrzewasz mocno choć by nad kuchenką gazową i gwałtownie chłodzisz w wodzie. Robi się miękka, łatwo dopasowuje się do gniazda i śruby, nie trzeba tak mocno dokręcać oszczędzając tym samą śrubę i łącznik.

Bartek14 musi coś być. Załóż przeźroczysty przewód od filtra do pompy wtryskowej a nawet na powrocie.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@seweryn20 wymieniam filtry i wystąpił problem wymieniłem odpowietrzniki na nowe z pod odpowietrzników cieknie paliwo, gumki filtrów też przepuszczają a że wziąłem tylko 2 podkładki pod odpowietrzniki to poszukuje rady jak je użyć drugi raz, odpowietrzniki 2mm dłuższe od starych, kranik przepuszcza same 'buble' produkują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Załóż stare jak nie masz innych ale wyżarz je.Łatwiej dopasują się do powierzchni.

  • Like 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Kranik musisz podciągnąć.Na podkładce od zamykania i otwierania jest śrubka i nakrętka.Popuść nakrętkę i wykręć śrubkę i problem zniknie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Na pompie do góry jest śrubka pod skosem na śrubokręt i kontrowana nakrętką na 10 kluczyk.popuść kontrę i odkręć w lewo z pół obrotu na początek.Ta śrubka jak pompa jest zaplombowana może nieć plombę a czasami nawet kapturek na sobie. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dzikizetor    97

Przyłączam się do tematu a z której strony patrząc od zbiornika przodem do chłodnicy tak czy inaczej

Edytowano przez KRISTOFORn
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

W regulatorze obrotów,prawa część pompy.

  • Like 1

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Zadajesz nam pytanie co masz zrobić.Jak za słaby i słabo kopci wykręcasz jak siły dość a kopci jak lokomotywa to wkręcasz.

Edytowano przez balcerek1
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj