Polecane posty

mlody28    39

Dzięki za szybką odpowiedź!, nie chciałem popuszczać tej rurki bo nie chce zeby mi tam znow cos sie lało, ale jak trzeba to trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak nie popuścisz to może pęknąć.Ja u siebie mam przewód elastyczny to nie mam problemu e też pękła na zgrzewie z króćcem podczas ustawiania kata wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody28    39

A przewody wysokiego cisnienia lepiej odkrecic przy pompie czy przy wtryskiwaczach? chyba przy wtryskiwaczach?

 

Musze odkrecic bo z przewodami tez nie za bardzo chce sie ruszyc. Patrzylem na dolnej srubie czy przypadkiem nie jest juz calkowicie przesunieta na fasolce w strone silnika ale widze ze jest jeszcze sporo luzu. Wg tego jak sruba jest w fasolce wnioskuje ze pompa jest bardziej odsunieta od silnika niz dosunieta.

 

Chce cos pokombinowac, bo ciezko pali jak jest juz ponizej +5 st i wydaje mi sie ze po odpleniu za bardzo dymi tak troche niebieskawo. Kilka lat temu mechanik ktory wymienial glowice powiedzial ze jak beda problemy z odpalaniem to zeby przestawic pompe w strone silnika. Wiec chce sprobowac co to da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Jak kopci na niebiesko to swiadczy o złym osadzeniu wtrysków,rozpylacz nie jest wysunięty poza głowicę,siedzi w niej,wtryskiwane paliwo ma przeszkodę w postaci scianki po której trafia w postaci nie rozpylonej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody28    39

No u mnie też dymi jak jest zimny, jak go pod wiata odpale to za chwilę nie da się tam oddychać, ale jak wyjade i troche się zagrzeje to jest już ok. Może i tak ma być i nie jest to nic niepokojącego - sam już nie wiem.

 

Bardziej mnie denerwuje to odpalanie. Oczywiście może byc to milion powodów ale od czegoś trzeba zacząć. Wymieniłem już zawór przelewowy na pompie ale to nic nie dało.

 

No tak wg instrukcji przy trudnościach z rozruchem nalezy opóźnić początek tłoczenia, czyli zmniejszyć kąt, a co za tym idzie oddalić pompę - ok juz rozumiem.

Edytowano przez mlody28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak jest za wczesny wtrysk to tak jak piszesz że masz problem z odpaleniem i strasznie kopci na niebiesko.Ale możesz mieć też za słabe ciśnienie na wtryskach i też będzie kopcił albo lejące wtryski.Najlepiej zacznij od wtryskiwaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Niebieski dym to z reguły kąt wtrysku lub olej. A że to stara konstrukcja płata figle i czasem powód jest całkiem inny niz ogólnie przyjęte objawy. Na dzień dobry kąt ustaw na znaki. Oleju nie trzeba wiele żeby kopcił i zanim ubędzie możesz przegonić i kilkadziesiąt mth. Jeśli kopci tylko zimny to nie masz powodu do zmartwień. Jeśli cały czas to trzeba szukać.

Czasem i lejący wtrysk taki kolor puści w tych ciągnikach.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

tak czytam ten temat i na szczęście kolega Seweryn20 to ładnie podsumował... Dodam jeszcze że dobrze by było zmierzyć sprężanie monometrem.... pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

A jak dymi na szaro? U mnie też ciężko palił ale pompa była do silnika i wydawało mi się że pracuje dość twardo (czy to dobrze mi się wydawało?) teraz oddaliłem górą od silnika i pali lepiej, tylko ten szary dym to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

A po rozgrzaniu też dymi?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

No jak jest ciepły to tak prawie nic, ale np. pod obciążeniem to wali dość tym dymem

Edytowano przez ursus55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

No to musisz poprzestawiać pompę aż będzie najlepiej.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

ustaw na znaki i ma byc ok. instrukcja do ustawienia i heya ;) a jak nie ustapi to uklad zasilania do sprawdzenia (paliwowy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Mam klopot od 500 do 1000 nie równo mi chodzi czy przyczyna moz byc ze listwa musi sie troche spasowac do nowych tulejek czy sprezyna juz wysłużona ( pompa po regeneracji) a dodam ze robilem ta pompe z dobrym fachowcem i na stole pobierczym nic na to nie wskazywalo listwa lekutko chodzila. A co do ustawiania do znaków na kolach od rozrzadów to zaprzeproszeniem gówno prawda gdyz kolo posrednie i kolo od pompy dzisiaj produkuja takie same a co za tym idzie takie same znaki i teraz trzeba dawac o ząb do przodu i w tedy równiutko na znaki ustawisz na kole zamachowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Koło pośrednie jest zupełnie inne od koła pompy czy ty w ogóle kiedyś widziałeś rozrząd? Koła pompy i wałka rozrządu zawsze były takie same a porednie jest tylko jedne i nie jest podobne do żadnego innego w rozrządzie. A jak ustawiasz o znak do przodu to już można nazwać (poprawianie fabryki) :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek14    1
Napisano (edytowany)

witam , mam problem z 362 ze schodzacym paliwem z układu po około godziny postoju mozna długo krecic i tak nie zapali . pompa po regeneracji wszystkie podkładki nowe sruby nowe , zawor przelewowy nowy. dodatkowo zaworek zwrotny , nowe flitry ,rurki nowe czyszczone zbiorniki , i tu pytanie co jest grane bo juz brak pomysłów ?

Edytowano przez bartek14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj