Polecane posty

sylwek23111    330

witam kolegów... Mam pytanie, zakładał ktoś pompę wtryskową z centralnym układem smarowania od Zetora 72xx do Ursusa C-360? Interesuje mnie głównie to smarowanie na czym to polega. Jest tylko doprowadzenie pod ciśnieniem? Czy też doprowadzenie i powrót oleju do korpusu silnika... Proszę o mądre odpowiedzi, a nie o wymądrzanie się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tylko ciśnienie. Powrót jest przez łożysko na wałku pompy od strony zębatki.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Zasilanie centralnego smarowania pompy jest wzięte z pierwszej zaślepki kanału olejowego na wysokości wałka rozrządu. Natomiast powrót jest tak jak @seweryn20 napisał poprzez łożysko na wałku pompy . Nie wiem co chcesz tym osiągnąć,ale pamiętaj ,że na standardowe tłoki 95 to musisz zmniejszyć dawkę na sekcjach . Chyba ,że rozwiercasz na większe na 100 lub 102 to też musi być odpowiednia dawka. Na 102 Będzie pasować jak mówisz ,że to od zetora 7211. I zostaje jeszcze kwestia ustawienia początku wtrysku trzeba przestawić o jeden ząbek na sprzęgiełku pompy.

Edytowano przez Radekk

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Witam

Co sie kupuje do pompy gdy sie ja regeneruje ??

W mojej jest siednieta jedna sekcja i zaworki ale jak sie robi to sie robi pozadnie

 

Połączone

Edytowano przez razor275

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Heh hodzi o to ze ja jestem praktykantem ze szkoly i go porosilem zeby mi zrobil pompe , ale on powiedzial ze mnie nauczy regnerowac pompe i gdy mu zanioslem swoja pompe to pwiedzial mi czesci jakie mam kupic ale pamiec czlowieka jest zawodna i sobie zapomnialem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Założyłem już tą pompę, dziękuję za odpowiedzi :) Teraz ciągnik hula jak trzeba :) Zapraszam na YT na Kanał -Sylwek23111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Kolego

sylwek23111

 

Daj w temacie najwydajniejsza pompa do 360 zdjęcia jak wuglada u ciebie pompa napęd i reszta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Z filmu widać że masz przerobiona hydraulikę , masz zamontowana zewnętrzna pompę

Daj jakieś dokładne zdjęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

@GoRAL1 mam pompę tylko do wspomagania z wału korbowego, mnóstwo takich rozwiązań było na AF a do tura mam oryginalną pompę. Mam przystawkę na wom ale nie używam, bo pompa(od cyklopa) wywalała mi uszczelniacz, a po drugie to nie chciało by mi się tej przystawki zakłądać i ściągać +jeszcze węże do niej solidne. Hm nie bardzo jest tu co pokazywać,zapraszam na YT kanał Sylwester Skotnicki i tur własnej produkcji i tam masz zdjęcia, a po drugie to wiesz, temat tu jest o pompach wtryskowych:) pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Stosował ktoś inne końcówki wtryskiwaczy?Jak tak to z jakim skutkiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi8317    1

Panowie założyłem wczoraj pompę wtryskową po regeneracji ciągnik odpalił tylko ciężko więc przyspieszyłem zapłon przekręcając pompę na silnik do końca była nie wielka poprawa mam zdemontowaną pokrywę rozrządu i patrząc od przodu silnika w którą stronę należy okrecic wałek pompy by jeszcze trochę przyspieszyć ursus 355.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

No nie mów kolego. Wiesz w którą stronę przekręcając pompą przyspiesza zapłon(zwiększasz kąt wtrysku), widzisz cały rozrząd, czyli które koło w którą stronę się obraca.

Koła rozrządu miałeś zmieniane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

wujek na ile stopni ustawiłeś ten kąt? bo tak na ślepego to nie będziesz nic widział, koło zamachowe instrukcja ustawiania zapłonu, łatwa lektura... powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi8317    1

Wszystko fajnie jak są znaki na kole zam ina skrzyni umnie tylko na kole zamachowym ursus 355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Na skrzyni samemu możesz nanieść znak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

a to nie umiesz sobie znaleźć znaków ? wykręć wtrysk, pierwszy od chłodnicy, cienki śrubokręt kręcisz kołem aż tłok będzie na górze a śrubokrętem wyczujesz kiedy jest na GMP. 2 obroty wału to jeden cykl pompy. czyli pierwszy tłok masz 2 x w GP i GMP jest wtedy gdy tłok pierwszy masz u samej góry oba zawory są zamknięte a na 4 głowicy wydechowy się zamknął a ssący otwiera.. (ssący konik jest krótszy a wydechowy dłuższy takie przypomnienie). no i jak masz już pierwszy cylinder w GMP to w okienku masz mieć te znaki. (też mam skrzynię od c355 więc wiem o co ci biega) zobacz na skrzynie c360 ile mm od dołu okienka jest kreska. (chyba coś koło 10mm ale nie jestem pewny). nie piszę tu nowości i chyba nawet więcej jest takich tematów i pytań, wystarczy poczytać. Co do ustawiania kata to na oko też ustawisz (ale nie precyzyjnie) jak twardo chodzi jak proxima to musisz opóźnić kąt ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mylisz się, znaki są na kole jak i obudowie i okrerślają wyprzedzenie wtrysku względem GMP a nie samo GMP.Dla 355 i 360 kreska oznacza 200 kąt wyprzedzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

tak tak na pewno sie myle :) heh ale wytlumacz mi w czym sie myle... dla mnie to jest oczywiste ze sa znaki dla GMP i dla poczatku wtrysku, wiec sorry ze nie dopisalem. A co do obudowy to masz kolego slabe informacje i teraz Ty sie mylisz. Bo u mnie na obudowie nie ma;) chyba ze ty uwazasz innaczej i nie mam racji?!:) jest takie powiedzenie: nie pchaj palca miedzy jajca... Chyba rozumiesz przeslanie. pozdrawiam kolego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak ciężko pali i kopci ostro na niebiesko to za wczesny wtrysk a nie za późny.Jak za późny to pali w miarę ale kopci ostro na czarno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe2    13

A co jest jak pali na dotyk , kopci tyle co powinien a silnik twardo pracuje , przechylanie pompy niewiele daje .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak dobry silnik to twardo pracuję i tak powinno być.

Cytowanie poprzedniego posta. + 1 punkt ostrzeżeń

Edytowano przez danielhaker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody28    39

Kilka pytań amatora

 

Czy żeby obrócić lekko pompę muszę odkręcać przewody wysokiego cisnienia i przewód paliwa biegnący od pompki do filtrów?

Są to dość sztywne elementy i nie bardzo to idzie, mam obracać "na chama"? (czytałem o obracaniu pompą na pracującym silniku)

 

Czy po poluzowaniu śrub mocujących pompę może się coś lać na połączeniu? pisalem juz kiedys ze po robocie cos tam sie czesto sączy na polaczeniu pompa-sprezarka, myslalem ze to paliwo, ale dzisiaj po poluzowaniu srub zaczął powoli plynac chyba olej - czarny. Czy powinienem się tym martwić? Olej z pompy tak by chyba nie wyglądał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Na łączeniu pompy jest oring.On się zestarzał i zrobił się twardy i ci puszcza.Co do przestawienia pompy lepiej popuścić rurkę od pompy do filtra a na wtryskach nie koniecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Przemix
      W moim MF 255 prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej (przestał podnosić, a wcześniej, na rozgrzanym oleju, robił to dość wolno). Byłem na dwóch różnych składnicach maszyn i spotkałem się z dwiema opiniami. Pierwszy sprzedawca polecił mi samodzielną regenerację pompy zestawem naprawczym, drugi natomiast stwierdził, że lepiej wymienić całą pompę (na stanie miał bodajże jakąś turecką za 900 zł).
      Chciałbym zapytać co w tej sytuacji wybrać? Może ktoś z forumowiczów remontował podnośnik w MF i mógłby coś polecić?
      Z góry dziękuję za odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez Fujitsu
      Sprzedam ramę Ursusa 385 razem z dokumentami dowód rejestracyjny tablica biała. OC cena 2500
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj