kraker

7211: problem z maglownicą jak złożyć?

Polecane posty

kraker    2

Witam, mam problem z układem kierowniczym gdyż zetorkek "lata po drodze", zaczeliśmy sprawdzać cały układ i wyszło na to że trzeba wymienić maglownice (ślimak i 36 śrutów). Mam problem przy składaniu gdyż nie mogę wsadzić całej maglownicy bez wyjmowania ślimaka z tych śrutów. Jak poradziliście sobie z tym w waszych zetorkach? Bardzo prosiłbym o radę

 

Pozdrawiam

Kraker


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    15

fakt jest taki ze nie da sie włozyc bez wyjmowania slimaka z maglonicy sposób jest tylko jeden <_< bardzo gęsty technichny smar teraz w zimie to prawie wszystkie sa gęste B) ustawic śruty na smar założyć a pózniej powoli wkręcać u mnie wyszo za pierwszym razem ale nie jest powiedziane ze musi ci wyjść, tylko ta cześc śruta która bedzie sie stykać ze slimakiem niech bedzie czysta wtedy bedzie łatwiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

Jakiś czech powinien za to dostać nobla <_< mój kumpel jak rożjeżdżał 7211 to nie chaciało mu się wysoko kabiny podnośić i wykręcił sobie ślimak i weź to potem złóż , troszke zeszło zanim na taki pomysł wpadliśmy za 2 podejściem wkręciliśmy , przy okazji założyliśmy nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kizo    7

Dla mnie udało się złożyć za pierwszym razem nieco inaczej. W miejsce ślimaka włożyłem krótką tulejkę i wkręcałem ślimak a tulejkę wyjmowałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    15

każdy ma swoje patenty :huh: ale jak kabiny nie podniesiesz wyzej to zebys był bogiem to i tak nic z tego :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    2

My z sąsiadem także wpadliśmy na patent @Kiza, jutro spróbujemy to zrobić


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potrzebny jest kawalek przewodu elastycznego o srednicy 21-22mm o dlugosci wysokosci nakretki z kulkami  .wkrecamy ten przewod elastyczny w miejsce sruby slimakowej powoli wykrecajac srube i juz kulki nie powypadaja . Teraz wkrecamy nakretke w ramie likwidujac luz specjalnymi podkladkami .Wkladamy zmontowane te  dwie czesci do traktora  .Odgury wkrecamy walek slimakowy wypychajac przewod elastyczny walkiem .I po klopocie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy da radę założyć wspomaganie kierownicy do Zetora 6718 a jak da radę to z jakiego by pasowało czy może elektryczne spróbować.
    • Przez KIbul
      Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie?
    • Przez TheUdex
      Witam mam problem z serwomechanizmem w zetorze 7211 ciekł mi siłownik. Kupilem zestaw naprawczy wymienilem 2 pierscienie metalowe ,oring duzy i maly oraz uszczelniacz ,skrecilem nie ruszalem tej głowiczki tylko sam silownik.Po zamontowaniu nie dziala wspomaganie koła nawet nie skreci w lewo czy prawo regulowanie po przez luzowanie obejmy nic nie daje pompa pompuje.
    • Przez adrian16a
      Witam Serdecznie.
      Zakupiłem ciągnik z założonym wspomaganiem na orbitrolu i siłownikiem zamontowanym w miejscu tłumika drgań. Kręciło się nim trochę cieżko. Ale że byłem z zamiarem kupna ładowacza, sprawdziliśmy pompę i okazało się że była do wymiany. Później zamontowałem ładowacz i pojawił się znowu problem ponieważ w miejscu nie szło kręcić prawie wgl. Padła decyzja na wymianę Orbitrola 160 na Nowy Waryńskiego 125. Pierwsze kręcenie kierownicą wrażenie dawały że jest wszystko ok. Ale podczas pracy ładowaczem okazało się że znowu ciężko kręci się kierownicą, blokuje się kierownica i nie idzie wgl nią kręcić, daje się nią kręcić ale dopiero jak się jedzie ciągnikiem ale to bardzo topornie.
      Siłownik tłoczyskiem 25mm
      Czy jest to normalne? Co jest tego przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj