Skocz do zawartości

Polecane posty

krystiano35    0

Witam.Mam ciągnik ursus 3512 od pewnego czasu zaczą dymić dużo więcej wtryskiwacze ustawłem na 190 bar tak jak zaleca instrukcja,luz zaworowy ustawiłem 0,3 też zgodnie z instrukcją i ciągnik dalej dużo kopci wydaje mi się że przestawiła się pompa wtryskowa chciałbym zmniejszyć mu dawkę paliwa ale dokładnie niewiem gdzie i o ile tą dawkę paliwa zmniejszyć. Pomóżcie Prosze

 

Ortografia. @quercus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Takie rzeczy to radzę zlecić specjalistycznego zakładowi, który ma sprzęt do tego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil14    1

No właśnie bo rozwalisz coś i będziesz żałował jak mój sąsiad zawsze taki mądry wszystko sam zrobi a później to lata po mechanikach

 

Ortografia @quercus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mf2551    1

Ja myślę że jeżeli pąpe wtryskową masz dobrze wyregulowaną to przyczyną tego może być zbyt duża dawka paliwa a nie osłabł ci ten ursusek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano35    0

Mi się też wydaje że coś z dawką paliwa,a jeśli chodzi o moc to napewno nie osłabł,a do zakładu bym dał do regulacji ale to cały dzień roboty nie ma czasu na to i ciągnik potrzebny,teraz chciałbym się dowiedzieć jak zmniejszyć dawkę paliwa?to się robi chyba tam gdzie ten dekielik na pompie jest przykręcony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    1

Na czym jeździsz i jak dymi i w jakich sytuacjach? Może już czas na mała regenerację pompy. Odkręć ten dekielek okrągły z tyłu pompy do którego wchodzi przewód zasilający, jest tam taki mały filterek wyczyść go, i takie 2 łopatki obracające sie w prowadnicy, to polecam wymienić. Jest to tak zwana mała regeneracja. Po tej wymianie prawdopodobnie bedziesz musiał regulować obroty jałowe, przynajmniej u mnie tak było. Dawka paliwa w tych pompach jest stała, zmienić ją można poprzez zmianę ciśnienia początku wtrysku i samych wtryskiwaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano35    0

Więc tak problem z dymem rozwiązany zaczynał dymić bo uszczelke mu zaczynało wydmuchiwać i ja przy tym zmniejszyłem mu dawke paliwa uszczelke wymieniłem bo za dwa tyg. ją calkiem wydmuchalo dymi normalnie teraz pod obciążeniem musi dymic bo ma spory licznik 6300 i bez remontu ale dymi normalnie bynajmniej ale może wymienię to co pisałes gigix a dymił przedtem nawet jak jechał po prostym to było dziwne a pod góre w jakich ilościach.Dobra drugi problem jak traktor miał 3000 mth wydmuchało pierwszy raz uszczelke pod głowicą i od tego czasu dmuchneło ją 4 albo 5 razy nawet dawałem głowice do szlifowania i dalej dmuchneło kupuje te drosze miedziane uszczelki i nic doradźcie co zrobić może macie jakieś lepsze uszczelki? jest to dlamnie ważne bo tym traktorem rocznie dużo pracuje a z roku na rok coraz więcej i wsezonie jak dmuchnie to muszę stać pół dnia .Dziękuje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeronik    4

Jeśli dymi jak zimny to raczej norma w perkinsie, tylko dziwne ze dymi po tak małym przebiegu. Sprawdź wtryski i zawory, mój po tym zabiegu troche mniej dymi, jak się rozgrzeje dymu nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1863

Nie chce zakladać nowego tematu (bo to by było bez sensu) więc mam kilka pytań:

 

ile mieści się płynu chłodzącego w URSUSie 3512?

jaki najlepiej zastosować?

czy na zimę przyslonić czymś chłodnicę?

 

z góry dzięki i sory za OT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Sorki ale chciałem się coś dowiedzieć na temat Ursusa 5714, ponieważ niedawno zakupiłem ten model.

Mam taki problem że strasznie kopci jasnym dymem ale bez oleju odmom silnika

jak się rozgrzeje! i wypycha bagnet.

Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem co z tym jest.

Z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek82    0

Pasowało by sprawdzić ciśnienie na cylindrach,dym z odmy świadczy o przedmuchu na tłoku więc tak jak piszą koledzy albo pęknięcie tulei albo pierścienie.Aha płynu chłodniczego nie ubywa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.