krystiano35

Kopcenie/dymienie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krystiano35    0

Witam.Mam ciągnik ursus 3512 od pewnego czasu zaczą dymić dużo więcej wtryskiwacze ustawłem na 190 bar tak jak zaleca instrukcja,luz zaworowy ustawiłem 0,3 też zgodnie z instrukcją i ciągnik dalej dużo kopci wydaje mi się że przestawiła się pompa wtryskowa chciałbym zmniejszyć mu dawkę paliwa ale dokładnie niewiem gdzie i o ile tą dawkę paliwa zmniejszyć. Pomóżcie Prosze

 

Ortografia. @quercus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Takie rzeczy to radzę zlecić specjalistycznego zakładowi, który ma sprzęt do tego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No właśnie bo rozwalisz coś i będziesz żałował jak mój sąsiad zawsze taki mądry wszystko sam zrobi a później to lata po mechanikach

 

Ortografia @quercus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf2551    10

Ja myślę że jeżeli pąpe wtryskową masz dobrze wyregulowaną to przyczyną tego może być zbyt duża dawka paliwa a nie osłabł ci ten ursusek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano35    0

Mi się też wydaje że coś z dawką paliwa,a jeśli chodzi o moc to napewno nie osłabł,a do zakładu bym dał do regulacji ale to cały dzień roboty nie ma czasu na to i ciągnik potrzebny,teraz chciałbym się dowiedzieć jak zmniejszyć dawkę paliwa?to się robi chyba tam gdzie ten dekielik na pompie jest przykręcony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gigix    6

Na czym jeździsz i jak dymi i w jakich sytuacjach? Może już czas na mała regenerację pompy. Odkręć ten dekielek okrągły z tyłu pompy do którego wchodzi przewód zasilający, jest tam taki mały filterek wyczyść go, i takie 2 łopatki obracające sie w prowadnicy, to polecam wymienić. Jest to tak zwana mała regeneracja. Po tej wymianie prawdopodobnie bedziesz musiał regulować obroty jałowe, przynajmniej u mnie tak było. Dawka paliwa w tych pompach jest stała, zmienić ją można poprzez zmianę ciśnienia początku wtrysku i samych wtryskiwaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano35    0

Więc tak problem z dymem rozwiązany zaczynał dymić bo uszczelke mu zaczynało wydmuchiwać i ja przy tym zmniejszyłem mu dawke paliwa uszczelke wymieniłem bo za dwa tyg. ją calkiem wydmuchalo dymi normalnie teraz pod obciążeniem musi dymic bo ma spory licznik 6300 i bez remontu ale dymi normalnie bynajmniej ale może wymienię to co pisałes gigix a dymił przedtem nawet jak jechał po prostym to było dziwne a pod góre w jakich ilościach.Dobra drugi problem jak traktor miał 3000 mth wydmuchało pierwszy raz uszczelke pod głowicą i od tego czasu dmuchneło ją 4 albo 5 razy nawet dawałem głowice do szlifowania i dalej dmuchneło kupuje te drosze miedziane uszczelki i nic doradźcie co zrobić może macie jakieś lepsze uszczelki? jest to dlamnie ważne bo tym traktorem rocznie dużo pracuje a z roku na rok coraz więcej i wsezonie jak dmuchnie to muszę stać pół dnia .Dziękuje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZYMON178    0

Pewnie coś z pompom lub wtryskami


Traktor jest bogiem,Oranie nałogiem,Żniwa zabawą,a Ropa podstawą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

wcześniej napisałeś że na niebiesko....

 

A sprawdzałeś czy dymi jak jest zimny czy ciepły???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeronik    5

Jeśli dymi jak zimny to raczej norma w perkinsie, tylko dziwne ze dymi po tak małym przebiegu. Sprawdź wtryski i zawory, mój po tym zabiegu troche mniej dymi, jak się rozgrzeje dymu nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Nie chce zakladać nowego tematu (bo to by było bez sensu) więc mam kilka pytań:

 

ile mieści się płynu chłodzącego w URSUSie 3512?

jaki najlepiej zastosować?

czy na zimę przyslonić czymś chłodnicę?

 

z góry dzięki i sory za OT.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Sorki ale chciałem się coś dowiedzieć na temat Ursusa 5714, ponieważ niedawno zakupiłem ten model.

Mam taki problem że strasznie kopci jasnym dymem ale bez oleju odmom silnika

jak się rozgrzeje! i wypycha bagnet.

Bardzo proszę o pomoc bo nie wiem co z tym jest.

Z góry dziękuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek82    0

Pasowało by sprawdzić ciśnienie na cylindrach,dym z odmy świadczy o przedmuchu na tłoku więc tak jak piszą koledzy albo pęknięcie tulei albo pierścienie.Aha płynu chłodniczego nie ubywa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj