Skocz do zawartości
damian89

Bizon Rekord - dlaczego sam gaśnie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon
damian89    1

witam mam problem z bizonem rekordem.pierwszego dnia koszenia kombajn pod wieczór zgasł myśleliśmy że jest mało paliwa,ale nastepnego dnia tez zgasł ale paliwa jeszcze było.I kiedy go odpalimy to chodzi normalnie ale kiedy włączymy cały osprzet i zaczniemy kośić to znów gaśnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    6

A czy wchodzi na obroty ?? Tzn silnik bez załączone młocarni i reszty wchodzi na 1500 1600 obr??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

damian89    1

silnik wchodzi na obroty.A czy to może być przez to że wężyk ssący paliwo z baku podniósł sie do góry i rusz na boki.

 

prosze o szybką odpowiedz

 

Edytuj posty @quercus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AF7018    0

Jeśli nie ma żadnych wycieków paliwa z układu i nie ma ostro załamanych przewodów paliwowych, sprawdź drożność rurki ssącej w zbiorniku (często dostają sie tam różne zanieczyszczenia), sprawdź wysokość tej rurki od dna (powinna być ok 3-4cm od dna), potem czystość i drożność odstojnika.

Jeśli problemy zaczęły się nie dawno a nie wymieniałeś przed sezonem filtrów paliwa, to wymień filtry najlepiej na oba papierowe - w filcowy wkład bardzo szybko wnikają zanieczyszczenia i staje się niedrożny.

W najgorszym wypadku zanieczyszczeniu mogły ulec zaworki w pompce zasilającej i trzeba by je rozebrać lub przedmuchać sprężonym powietrzem podając na ssanie pompki ale to raczej rzadko się zdarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    30

Ja tak miałem w tym roku to mi chodził chwile i potem gasł po pierwsze szklanki od filtrów źle siedziały i się zapowietrzał a po drugie był pęknięty zaworek w pompce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Ja miałem to samo rok temu w suprze , u mnie to facet raz sobie paliwo rozwodnił , i stało ono troche w bańkach , a jak wlałem do bizonka , na początku żniw, to na dnie była woda , i za nic w świecie , nie chciał iść , po drodze , to szedł , ale jak dostał obciążenia , to się dusił i gasł . Ja wymieniłem pompke , filtr i zmieniłem dostawce paliwa , i teraz idzie jak przecinak .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    450

Miałem taki przypadek to była winna pompa paliwa jak odkręciłem dekielek na pompie to część sprężyn była popękana (pompa poszła do regeneracji i jest teraz OK), ale jeszcze ciężko palił od tego i ciężko miał się wkręcić na obroty.

Tak było w moim przypadku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

w moim z056 pompa zasilająca była do kitu. Kupiłem nową, założyłem i już 4 lata nie zgasł sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chudy100    0

Witam,

ja mam podobny problem. Mój bizon Rekord zaczął się zapowietrzać na polu jak się ujmowało gazu jakieś 2-3 razy na dzień.

A w teraz stoi na podwórku bo nie chce odpalić ;)( Wszystkie przewody są sprawdzone pompka też działa i paliwo na sekcje daje.

Może miał ktoś taki problem i wie jak go rozwiązać??

 

Proszę o szybką odpowiedz bo sezon w pełni:o:o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    0

ten sam problem spotkal mnie 2 lata temu....przedmuchiwalem sprezarka przewody...wymienialem filtry paliwa....itp...jednak to nic nie pomoglo....okazalo sie ze kombajn sie zapowietrza z powodu niedokreconej srobki w przewodzie paliwowym..dostawal powietrze i gasl...jesli bedziesz mial jeszcze podobne problemy ze swoim zrob to samo:)

Pozdro!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORRRRRR    3

Ja miałem podobna sytuacje w moim traktorze (ZETOR 16145) wystarczyło wymienić filtry paliwa. A może być jeszcze winna pompa paliwowa. Radził bym oddać ja do regeneracji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chudy100    0

Problem rozwiązany, pompa dożywała swoich ostatnich dni <bardzo małe ciśnienie>, wymieniliśmy na pompe po regeneracji >500zł<

i filtry paliwa, były nowe a jednak paliwo nie szło:(( teraz są założone inne i wszystko jest dobrze:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arek
      jakie powinny byc robocze (max) obroty silnika i jakie powinny byc max obroty mlocarni? bo u mnie chyba cos jest nie tak...
       
      i wie ktos moze gdzie jest czujnik obrotow silnika?
    • Przez Rapid22
      Witam jeżeli ktoś mógłby pomóc mam taki problem potrzebuję jakiegoś schematu lub zdjęcia podłączenia dmuchawy nawiewu kabiny w Bizonie Z058 rocznik 1989. Generalnie najbardziej potrzebna mi jest jak to idzie na te trzy klawisze samochodowe na górnym panelu. Szukałem info w necie na ten temat jedynie natknąłem się na schemat instalacji bizona rekord ale jedynie jest na nim schemat podpięcia górnych świateł roboczych, które i tak nie za bardzo odpowiadają tej wersji którą mam. Jeżeli ktoś cokolwiek ogarnia w tym temacie proszę o pomoc lub jakąś wskazówkę.
    • Przez Rapid22
      Witam mam pytanie czy może wie ktoś lub ma jakiś schemat instalacji połączeń elektrycznych w kabinie Bizon Rekord Z058 z 1989 roku. Co prawda posiadam cały schemat inst. elektrycznej jednak zawiera ona jedynie połączenie górnych świateł kabiny. Brakuje mi podłączenia wycieraczki na klawisz oraz dmuchawy. Problem polega na podłączeniu kolorów kabli do klawisza/przycisku włączenia jest tam kila różnych kolorów kabli chodzi aby odpowiednio je połączyć na przycisk. Jeżeli ktoś wie jak to ma być lub ma coś na ten temat proszę o odpowiedź w komentarzu
    • Przez michasko
      Mam pytanie czy ktoś wyciągał orbitrol, bo gdzieś od góry leci mi olej nawet teraz jak kombajn jest nie ruszany to kapie. Oringii tam gdzie rurki przechodzą wymieniłem i nic nie pomogło
    • Przez Dario23
      Cześć!
       
      Zakupiliśmy niedawno niebieskiego bizona rekorda (rok produkcji 2001) i mamy problem ze sprzęgłem. Tam zdaje się jest sprzęgło hydrauliczne, a zbiorniczek na płyn, z tego co mi brat mówił, znajduje się chyba przy drążku zmiany biegów. Płyn jest, natomiast problem polega na tym, że sprzęgło łapie dopiero przy na maksa wciśniętym pedale sprzęgła. Na pewno musi być jakaś regulacja, więc jeśli ktoś z was ma takiego rekorda to prosiłbym o pomoc jak i gdzie je ustawić.
       
      Jeszcze jedna mała sprawa. Na joysticku od jego zewnętrznej strony tam gdzie znajduje się palec wskazujący jest przycisk, o którym instrukcja obsługi nic nie mówi. Czy wiecie do czego on służy?
       
      Jeśli posiadacie lub posiadaliście takie rekordy - niebieski z lat 2000-2004- to napiszcie proszę na co zwracać uwagę przy ich użytkowaniu, co wymienić przed sezonem i czy jest duża różnica w użytkowaniu w porównaniu do bizonka Z056.
       
      Dzięki z góry za wszelką pomoc!
×