Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
PronarekP5

Claas Arion 510

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
PronarekP5    29

Mam pytanie do użytkowników ciągników Claas i nie tylko jak oceniacie ten ciągnik pod względem komfortu wydajności i codziennej eksploatacji itd.

 

Mam również pytanie - czy ciagnik który jest pokazany w linku jest sprzedawany tak jak stoi czy któreś części są na zamówienie np. lampy , światła błyskowe itp.

 

Oraz czy dużo różni się cena CIS od wersji CEBIS??

 

prosze o wypowiadanie się i POZDRAWIAM

 

 

 

http://www.korbanek.pl/domhandlowy/pl/claa...0_km/arion.html


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pieter251    6

mam aresa i nie zamienił bym go na żaden inny- nie było żadnych awarii, bardzo dobrze przemyślane rozwiązania techniczne i ergonomia w kadinie, duży udzwig podnośnika, tylko troche wkurzjący jest stosunkowo mały skręt ale przekładnia nawrotna to rekompensyje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    29

A może ktoś powiedzieć jak działa ta przekładnia?? i jaki jest koszt przeglądów gwarancyjnych??

 

PS.:może ma ktoś wykaz wyposażenia opcjonalnego??


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

brzozak2    237

wieczorem jak nie zapomne to umieszcze, wyposazenie, ceny, ceny za dodatkowe wyposazenie w wersji CIS i CEBIS ariona 540 - wiec proporcjonalnie bedziesz musial odjac od jednego i od drugiego jakas kwote (mysle nie wieksza jak 10 000 euro)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

Arion 510 CIS

 

- skrzynia HEXASHIFT 24/24 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

- silnik 4-cylindrowy, 4-zaworowy, system Common-Rail

- moc znamionowa 110 KM wg ISO TR 14396,

- amortyzowana kabina,

- klimatyzacja + ogrzewanie,

- fotel kierowcy pneumatyczny,

- siodełko dla pasażera, luk dachowy,

- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,

- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

- instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwuobwodowa,

- zaczep górny automatyczny przestawiany wysokościowo,

- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych,

- 2 pary wyjść hydraulicznych,

- tylny TUZ - udźwig maksymalny 6500 kg,

- EHR - sterowanie tylnym TUZ -em,

- obciążnik przedni blokowy - 100 kg,

- obciążniki przednie demontowane 700 kg.,

- ogumienie przód 14,9 R28,

- ogumienie tył 18,4 R38

- tylny WOM 540/1000 x obr. ekonomiczne.

- oświetlenie robocze przednie montowane w dachu 4 lampy,

- oświetlenie robocze tylne montowane w dachu 2 lampy.

 

Cena: 51 000 ? netto - cennik, rabaty indywidualnie u sprzedawców

 

 

Arion 510 Cebis

 

- silnik 4-cylindrowy, 4-zaworowy, system Common-Rail

- moc znamionowa 110 KM wg ISO TR 14396,

- skrzynia HEXASHIFT 24/24 z automatyką HEXACTIV (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

- klimatyzacja manualna + ogrzewanie kabiny, terminal pokładwy CEBIS z kolorowym wyświetlaczem,

- amortyzowana kabina,

- klimatyzacja + ogrzewanie,

- fotel kierowcy pneumatyczny,

- siodełko dla pasażera, luk dachowy,

- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,

- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

- instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwuobwodowa,

- zaczep górny automatyczny przestawiany wysokościowo,

- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych,

- 3 pary wyjść hydraulicznych o wydajności 110 l/min (hydraulika zmiennowydatkowa ), sterowane elektrozaworami,

- tylny TUZ - udźwig maksymalny 6500 kg,

- EHR - sterowanie tylnym TUZ -em,

- obciążnik przedni blokowy - 100 kg,

- obciążniki przednie demontowane 700 kg.,

- ogumienie przód 14,9 R28,

- ogumienie tył 18,4 R38

- tylny WOM 540/1000 x obr. ekonomiczne.

- oświetlenie robocze przednie montowane w dachu 4 lampy,

- oświetlenie robocze tylne montowane w dachu 2 lampy.

 

Cena: 56 000 ? netto

 

nie znam upustów, nie mam kontaktu z przedstawicielami, to są tylko ceny wyjściowe

jakie możecie usłyszeć na dzień dobry.

Do wyczerpania tegorocznych modeli.

Modele na przyszły rok mają cenę zwiększoną (przez fabrykę na przełom roku) o 7 %.


Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez norbi222
      Czy ktoś wie jak spuścić olej hydrauliczny z tego ciągnika?
    • Przez zyzek
      Zauważyłem, że w chłodnicy ubywa płynu chłodzącego. Niestety oleju najprawdopodobniej przybywa, ponieważ na miarce jest obecnie ponad górną kreską.
      Zweryfikuję to jeszcze dokładnie w ciągu kilku dni.
      Orientuje się ktoś może, gdzie najczęściej następuje wyciek w celtisach. Od czego zacząć sprawdzanie?
      Silnik pracuje równo, nie kopci i ma dużo siły.
       
      @update
      Na szczęście oleju nie przybywa.
    • Przez celtis
      Panowie, ma problem. Zgasiłem ostatnio ciągnik i już nie chciał odpalić, tzn. prąd jest i ogólnie wszystko jest ok ale po przekręceniu kluczyka do końca nie odpala. Dokładnie takie same objawy jak próbuje odpalić się ciągnik na włączonym biegu albo wałka wom. Czujnik od wałka jest raczej ok, nic nie wyświetla ani nie miga, więc obstawiam że to czujnik od biegów. Gdzie go znajdę i jak on się dokładnie nazywa?

      Dodam że po włączeniu zapłonu i na pycha to pali normalnie i wszystko jest ok.
    • Przez zyzek
      Cześć, jeśli możecie, proszę o podzielenie się doświadczeniami, jak wasze claasy odpalają w zimie. Stosujecie jakieś specjalne zabiegi aby celtis odpalił przy -10 stopniach? Jaki posiadacie akumulator? Często doładowujecie?
      Z góry dzięki za każdą podpowiedź
    • Przez krzycho2607
      witam panowie posiadam classa celtis 456 mam pewien problem z tym ciagnikiem gdy ciagnik sie dobrze rozgrzeje przestaje jechac poprostu nie chce jechać ciagnik nawet jak sie go zapali ponownie ciagnik nie jedzie i na desce rozdzielczej zapala sie kontrolka taki (piorun) jakby jakies niebezpieczenstwo.Prosze moze ktos mial z takm czyms do czynienia.Jak ciągnik jest rozgrzany do skrzyni biegów nie mozna sie dotknąc,tak jest rozgrzana.Moze to wina oleju w skrzyni,ze nie ma odpowiednich parametrów... no niewiem juz sam co to moze byc ruszanie dzwignia od zmiany biegów nic  nie daje rewersem nic nie daje juz sam niewiem co sie dzieje.A moze to te sprzegło cos nie rozłacza które jest w dzwigni zmiany biegów lub cos w tym stylu no niewiem juz sam pomózcie pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.