Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
PronarekP5

Claas Arion 510

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
PronarekP5    25

Mam pytanie do użytkowników ciągników Claas i nie tylko jak oceniacie ten ciągnik pod względem komfortu wydajności i codziennej eksploatacji itd.

 

Mam również pytanie - czy ciagnik który jest pokazany w linku jest sprzedawany tak jak stoi czy któreś części są na zamówienie np. lampy , światła błyskowe itp.

 

Oraz czy dużo różni się cena CIS od wersji CEBIS??

 

prosze o wypowiadanie się i POZDRAWIAM

 

 

 

http://www.korbanek.pl/domhandlowy/pl/claa...0_km/arion.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pieter251    6

mam aresa i nie zamienił bym go na żaden inny- nie było żadnych awarii, bardzo dobrze przemyślane rozwiązania techniczne i ergonomia w kadinie, duży udzwig podnośnika, tylko troche wkurzjący jest stosunkowo mały skręt ale przekładnia nawrotna to rekompensyje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    25

A może ktoś powiedzieć jak działa ta przekładnia?? i jaki jest koszt przeglądów gwarancyjnych??

 

PS.:może ma ktoś wykaz wyposażenia opcjonalnego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

brzozak2    236

wieczorem jak nie zapomne to umieszcze, wyposazenie, ceny, ceny za dodatkowe wyposazenie w wersji CIS i CEBIS ariona 540 - wiec proporcjonalnie bedziesz musial odjac od jednego i od drugiego jakas kwote (mysle nie wieksza jak 10 000 euro)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

Arion 510 CIS

 

- skrzynia HEXASHIFT 24/24 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

- silnik 4-cylindrowy, 4-zaworowy, system Common-Rail

- moc znamionowa 110 KM wg ISO TR 14396,

- amortyzowana kabina,

- klimatyzacja + ogrzewanie,

- fotel kierowcy pneumatyczny,

- siodełko dla pasażera, luk dachowy,

- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,

- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

- instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwuobwodowa,

- zaczep górny automatyczny przestawiany wysokościowo,

- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych,

- 2 pary wyjść hydraulicznych,

- tylny TUZ - udźwig maksymalny 6500 kg,

- EHR - sterowanie tylnym TUZ -em,

- obciążnik przedni blokowy - 100 kg,

- obciążniki przednie demontowane 700 kg.,

- ogumienie przód 14,9 R28,

- ogumienie tył 18,4 R38

- tylny WOM 540/1000 x obr. ekonomiczne.

- oświetlenie robocze przednie montowane w dachu 4 lampy,

- oświetlenie robocze tylne montowane w dachu 2 lampy.

 

Cena: 51 000 ? netto - cennik, rabaty indywidualnie u sprzedawców

 

 

Arion 510 Cebis

 

- silnik 4-cylindrowy, 4-zaworowy, system Common-Rail

- moc znamionowa 110 KM wg ISO TR 14396,

- skrzynia HEXASHIFT 24/24 z automatyką HEXACTIV (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

- klimatyzacja manualna + ogrzewanie kabiny, terminal pokładwy CEBIS z kolorowym wyświetlaczem,

- amortyzowana kabina,

- klimatyzacja + ogrzewanie,

- fotel kierowcy pneumatyczny,

- siodełko dla pasażera, luk dachowy,

- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,

- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

- instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwuobwodowa,

- zaczep górny automatyczny przestawiany wysokościowo,

- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych,

- 3 pary wyjść hydraulicznych o wydajności 110 l/min (hydraulika zmiennowydatkowa ), sterowane elektrozaworami,

- tylny TUZ - udźwig maksymalny 6500 kg,

- EHR - sterowanie tylnym TUZ -em,

- obciążnik przedni blokowy - 100 kg,

- obciążniki przednie demontowane 700 kg.,

- ogumienie przód 14,9 R28,

- ogumienie tył 18,4 R38

- tylny WOM 540/1000 x obr. ekonomiczne.

- oświetlenie robocze przednie montowane w dachu 4 lampy,

- oświetlenie robocze tylne montowane w dachu 2 lampy.

 

Cena: 56 000 ? netto

 

nie znam upustów, nie mam kontaktu z przedstawicielami, to są tylko ceny wyjściowe

jakie możecie usłyszeć na dzień dobry.

Do wyczerpania tegorocznych modeli.

Modele na przyszły rok mają cenę zwiększoną (przez fabrykę na przełom roku) o 7 %.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez niepokorny
      Czy ktoś posiada kody błędów do aresa 697?
      Wyskoczył mi błąd 345.
    • Przez Piotr.W
      Witam wszystkich
      Wyświetla mi się taki błąd Id 774Dh
      Co to może być?
      Załączam zdjęcie.

    • Przez zyzek
      Mam pytanie do posiadaczy Celtisa:
      czy u Was także po włączeniu półbiegu skrzynia pracuje zauważalnie głośniej?
      Chciałbym się dowiedzieć, czy to normalne, czy coś niedobrego dzieje się ze skrzynią.
       
    • Przez grzybu1
      Hej, 
      mam taki mały problem z moim claasem (arion 640 cmatic)... Po zmianie oprogramowania na nowsze claas przy zmianie kierunku jazdy wchodzi na obroty. Dla przykładu jedziemy do przodu 1 km/h zmieniamy kierunek jazdy i z obrotów np 1200 wchodzi na 1600 i utrzymuje takie przez dłuższą chwile. Pomaga dopiero całkowite puszczenie pedału jazdy .  Jest to denerwujące szczególnie kiedy co chwilę trzeba zmieniać kierunek jazdy a on podnosi obroty. We wcześniejszym programie tego nie bylo.  Jak jest u was i jaką macie wersję programu ? dodam, że na poprzedniej wersji programu był źle skalibrowany czujnik od poziomu paliwa w baku więc nie chciałbym do niej wracać.
      pozdrawiam
    • Przez przemek99
      chodzi mi o ich awaryjnoesc i dostep do czesci i ich cene?
×