Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
PronarekP5

Claas Arion 510

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas
PronarekP5    33

Mam pytanie do użytkowników ciągników Claas i nie tylko jak oceniacie ten ciągnik pod względem komfortu wydajności i codziennej eksploatacji itd.

 

Mam również pytanie - czy ciagnik który jest pokazany w linku jest sprzedawany tak jak stoi czy któreś części są na zamówienie np. lampy , światła błyskowe itp.

 

Oraz czy dużo różni się cena CIS od wersji CEBIS??

 

prosze o wypowiadanie się i POZDRAWIAM

 

 

 

http://www.korbanek.pl/domhandlowy/pl/claa...0_km/arion.html


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pieter251    6

mam aresa i nie zamienił bym go na żaden inny- nie było żadnych awarii, bardzo dobrze przemyślane rozwiązania techniczne i ergonomia w kadinie, duży udzwig podnośnika, tylko troche wkurzjący jest stosunkowo mały skręt ale przekładnia nawrotna to rekompensyje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    33

A może ktoś powiedzieć jak działa ta przekładnia?? i jaki jest koszt przeglądów gwarancyjnych??

 

PS.:może ma ktoś wykaz wyposażenia opcjonalnego??


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

brzozak2    237

wieczorem jak nie zapomne to umieszcze, wyposazenie, ceny, ceny za dodatkowe wyposazenie w wersji CIS i CEBIS ariona 540 - wiec proporcjonalnie bedziesz musial odjac od jednego i od drugiego jakas kwote (mysle nie wieksza jak 10 000 euro)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

Arion 510 CIS

 

- skrzynia HEXASHIFT 24/24 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

- silnik 4-cylindrowy, 4-zaworowy, system Common-Rail

- moc znamionowa 110 KM wg ISO TR 14396,

- amortyzowana kabina,

- klimatyzacja + ogrzewanie,

- fotel kierowcy pneumatyczny,

- siodełko dla pasażera, luk dachowy,

- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,

- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

- instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwuobwodowa,

- zaczep górny automatyczny przestawiany wysokościowo,

- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych,

- 2 pary wyjść hydraulicznych,

- tylny TUZ - udźwig maksymalny 6500 kg,

- EHR - sterowanie tylnym TUZ -em,

- obciążnik przedni blokowy - 100 kg,

- obciążniki przednie demontowane 700 kg.,

- ogumienie przód 14,9 R28,

- ogumienie tył 18,4 R38

- tylny WOM 540/1000 x obr. ekonomiczne.

- oświetlenie robocze przednie montowane w dachu 4 lampy,

- oświetlenie robocze tylne montowane w dachu 2 lampy.

 

Cena: 51 000 ? netto - cennik, rabaty indywidualnie u sprzedawców

 

 

Arion 510 Cebis

 

- silnik 4-cylindrowy, 4-zaworowy, system Common-Rail

- moc znamionowa 110 KM wg ISO TR 14396,

- skrzynia HEXASHIFT 24/24 z automatyką HEXACTIV (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

- klimatyzacja manualna + ogrzewanie kabiny, terminal pokładwy CEBIS z kolorowym wyświetlaczem,

- amortyzowana kabina,

- klimatyzacja + ogrzewanie,

- fotel kierowcy pneumatyczny,

- siodełko dla pasażera, luk dachowy,

- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,

- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

- instalacja hamulcowa pneumatyczna jedno i dwuobwodowa,

- zaczep górny automatyczny przestawiany wysokościowo,

- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych,

- 3 pary wyjść hydraulicznych o wydajności 110 l/min (hydraulika zmiennowydatkowa ), sterowane elektrozaworami,

- tylny TUZ - udźwig maksymalny 6500 kg,

- EHR - sterowanie tylnym TUZ -em,

- obciążnik przedni blokowy - 100 kg,

- obciążniki przednie demontowane 700 kg.,

- ogumienie przód 14,9 R28,

- ogumienie tył 18,4 R38

- tylny WOM 540/1000 x obr. ekonomiczne.

- oświetlenie robocze przednie montowane w dachu 4 lampy,

- oświetlenie robocze tylne montowane w dachu 2 lampy.

 

Cena: 56 000 ? netto

 

nie znam upustów, nie mam kontaktu z przedstawicielami, to są tylko ceny wyjściowe

jakie możecie usłyszeć na dzień dobry.

Do wyczerpania tegorocznych modeli.

Modele na przyszły rok mają cenę zwiększoną (przez fabrykę na przełom roku) o 7 %.


Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez cheecko
      witam, Mam problem z wadliwym czujnikiem od ciśnienia objawia się to w taki sposób że nie pokazuje ciśnienia na wyświetlaczu ciągnika a rzeczywiście ono jest. Czujnik już był wymieniany 3 razy serwis broni się tym że podobno teraz takie czujniki robią ... Odgłos podczas pracy jest nie do wytrzymania teraz zamierzam złożyć reklamację pisemną i niech się główia. Czy ktoś z Was miał podobny problem?
    • Przez artur04c
      Witam, potrzebuję schematu bezpieczników i przekaźników do Ariona 640 w Cebis, podejrzewam, że do 620 630 będzie podobna instalacja. Głównie chodzi mi o światła, ale wypadało by resztę również poznać co do czego
    • Przez zyzek
      Czy to normalne, że po przejechaniu około 8km z dużą szybkością, olej w skrzyni jest już mocno rozgrzany? Da się trzymać przewód ręką, ale jest już gorący.
    • Przez kamil5421
      Witam. Potrzebuje informacji ile Oleju wchodzi do silnika w Ciągniku Claas Ares 836 z 2005r . silnik Jonh Deere  model 6068
    • Przez zyzek
      Mam kilka pytań odnośnie skrzyni biegów z rewersem elektrohydraulicznym w claas celtis:
      1. Czym może być spowodowane to, że przy używaniu nożnego sprzęgła i ruszaniu do tyłu sprzęgło "bierze wyżej" i gwałtowniej niż przy ruszaniu do przodu?
      2. Czy kalibrację sprzęgła/skrzyni w celtis 446 da się wykonać bez podpinania komputera?
      3. Co jaki okres powinno się wykonywać kalibrację?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.