News
strawbery

Renault Aress 640RZ nie ma pol biegow i szosowych

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
strawbery    0

Witam. Mam problem z renia mianowicie nie ma pol biegow i szosowych sa tylko polowe nie dziala tez wom przedni naped i blokada. dzialo sie to juz wczesnie znikaly ciagnik przestojal przez noc i wszystko wracalo do normy. A teraz tylkoczasami przy przekrencanu stacyjki pojawia sie na sekunde i znikaja . Moze ma ktos pomysl co tu jest zgrane??? Jakies porady moze ktos jakiegos mistrza poleci? Z gory dzieki za zangazowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrewk    77

Sprawdź bezpiecznik od kompa od skrzyni bo ewidentnie brakuje mu masy albo plusa. W najgorszym wypadku powiedział " pa pa " i trzeba reanimować.


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

andrewk    77

Nie wiem jak w reno ale w mf'ach z tą skrzynią bezpiecznik od kompa jest nad akumulatorem. Tak miałem na myśli reanimację, ale to trzeba sprawdzić najpierw czy wina nie leży po stronie wiązki/wtyczek. Domyślam się, że nie świeci się żadna kontrolka niskiego ciśnienia oleju przekładniowego ?


"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" -_-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strawbery    0

Ja mam akumulator pod kabina i nie ma tam bezpiecznikow. Jest jakis sprzodu klo filtra powietrza i kolo kierownicy. Kostki przepatrzylem ale czy wszydtki to nie wiem bo troche tej pajeczyny tam jest. Czyli da sie go reanimowacjesli juz a gdzie to mozna zrobic? Nie zadna sie nie swieci jak dlubalem i odkrecilem kostke z tylu kabiny co ida kable od skrzyni to wtedy sie swiecila

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    143

Odkręciłeś kostkę z tyłu kabiny? masz na myśli chyba wtyczkę. Powinny być dwie i od nich bym zaczął a dokładnie od ich wyczyszczenia. Komp jest właśnie tam w tylnej ścianie kabiny od środka.

Bezpieczniki są w ogólnej skrzynce: w rządku po prawej 9 od góry i drugi w rządku od lewej 5 od góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strawbery    0

Tak kolego wtyczke . Odkrecalem obie czyste sa ta druga to chyba calajest od podnosnika i dzala. Tak odkrecilem ten plastik i jest komputer i duzo kabli. Bezpieczniki sa dobre sprawdzalem kilka razy i sa dobre chodzi konkretnie o jeden gorny rzad 9 od lewej?nie wiem czy to ni bedzie komputer bo skoro postoi teraz dluzej dzien dwa i przekrecam stacyjka i sie zapala wyswietlaczo od biegow na sekunde i gasnie i potem nic .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kustosz    11

I jak zrobiłeś renie? Jeździsz tylko na żółwiu, bo on jest załączony w spoczynku skrzyni, czyli bez napięcia i hydrauliki. Z tyłu masz moduł DriveTronic2 (5 małych wtyczek) czy DriveTronic3 (2 duże wtyczki). Jeśli jesteś pewien co do sprawności bezpieczników i masz moduł DT3 to masz też taką przejściówkę przy tym module. Ten kabel co wchodzi do modułu z 2 wtykami przechodzi na 5 gniazd odpowiadających gniazdom modułu DT2 i on ma płytkę zalaną w takim czarnym prostopadłościanie. To lubiło się chrzanić, sprawdź czy na tym jest zasilanie do modułu. Ostrzegam, że ten prostopadłościan jest nierozbieralny. Ogólnie to jest taka przebudowa, bo w starszych maszynach jak padło moduł DT2 to później nie był on dostępny i się montowało DT3 z tą redukcją. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez alojzy110183
      witam. Czy orientuje się ktoś czy w Renault Ares 815 kalibruje się skrzynię biegów ? Jeżeli tak to w jaki sposób ? z góry bardzo dziękuję za informacje i proszę o pomoc
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez krzysztofgru1
      Witam, mam problem z moją renią, otóż po zapaleniu ciągnik działa prawidłowo ale po około 20-30 minutach pracy przestają działać półbiegi, żółw-zając, wom oraz blokada mostu, działa tylko przedni napęd. Skrzynia blokuje się na zółwiu lub zającu - zależy na którym zakresie akurat jadę a półbiegi przełanczają się same na 1lub4 (czasami na 2lub3 ale zdecydowanie rzadziej). Komputer (autotronic 2) właśnie odebrałem z naprawy - podobno na 100%sprawny, filtry nowe, olej jest ok zawór trójdrożny rozebrany wyczyszczony i złożony . Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną lub co jeszcze sprawdzic? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.