aberforth

Massey Ferguson 3095 - Ciągnik nie rusza po remoncie skrzyni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
aberforth    0

Witam! Mój znajomy posiada massey ferguson 3095 i ma problem ze skrzynią biegów. Wymieniał w niej nie dawno większość części. Skrzynia była składana przez fachowca (rzekomo ;) ) , po złożeniu i odpaleniu ciągnika żadne bieg nie wchodzi. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    20

Co rozumiesz przez słowo żaden bieg nie wchodzi??? czy zgrzytają czy tez może wajcha się nie da ruszyc napisz coś więcej. Bo wystarczy źle włożyć dekiel wraz z wajchami i moga nie działac biegi a wajchy będą niby siedziała na miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

goolman19    1

Moim zdaniem masz źle wyregulowane wodziki skoro skrzynia jest prawidłowo zrobioa;/ mogą Ci biegi się włączać ale wodzik nie przesunie bo jest za daleko od tryba ;) Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aberforth    0

Co załącza elektro-zawór znajdujący się na skrzyni biegów od strony sprzęgła po stronie pokrywy wodzików?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sosek xu li    4

Może tutaj mi odpowiecie na mój mały problemik. Mianowicie chodzi mi o to że gdy jadę na drodze i kolejno wrzucam biegi 1-2 i gdy wrzucam na trojkę to muszę użyć siły żeby weszła 4 już wchodzi elegancko. Co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    20

Ten elektrozawór jest od speedshift a moze własnie z nim masz problem moze tarcza od niego nie ciągnie??? Czy ciągnik nie chce jechac na włączonym jak i wyłaczonym speedshift robiłes cos przy nim??? a co do wodzików to tam raczej nie ma sensu nic regulowac bo jakby biegi zgrzytały to moze nakłądka sie nie pzresunie do końca a jeżeli nie ma takich objawów to wątpię.

 

Sosek najprawdopodobniej synchronizacja 3 biegu juz nie działa prawidłowo ale żeby to sprawdzic należałoby zmierzyc szczeline pomiedzy trybem synchronizujacym a głównym tego biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goolman19    1

Ale na wodzikach też idzie regulować ... tam jest śrubka na imbus i można przesuwać w prawo lub lewo ... mechanik mi mówił o tym i sam to widziałem jak rozbierałem mojego mf ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aberforth    0

Skrzynia biegów była całkowicie rozbierana i składana z nowymi częściami speedshift rozbierany nie był ale zdejmowany był na pewno. Czy przy montażu jest możliwość nie prawidłowego zamontowania? A \ jeśli można widzieć to urządzenie (speedshift) za co dokładnie odpowiada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sosek xu li    4

Do rafik256. Co do mojego problemu to raz na jakiś czas ładnie wejdzie ta trójka ale przeważnie ciężko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafik256    20

że regulacja jest to wiem i na jednym są newet die srubki ;) tylko w tym wypadku nie ma sensu, a speedshift to tzw. przyspieszacz chyba że masz 4 biegi zmieniane pod obciążeniem czyli masz dynashift

 

sosek pewnie ten bieg wchodzi lzej wtedy jak masz mala predkośc i odpowiednio dodasz gazu przed zmiana biegów, ale jeżeli raz wchodzi dobrze a raz gorzej to innej możliwości nie widzę. Czy ten opór jest inny niz ten jaki stawia ta zapadka zatrzask który blokuje dzignie jest taki specyficzny. nie wiem jak to określić ta dzwignia tak jakby troche idzie jednak z duzym oporem a jak już go przejdzie wtedy czuć jak ten zatrzask wciąga dzwignie dalej?? Czy czasami kiedy wrzycasz ten bieg przy większych prędkościech nie czuc takiego lekkiego szarpniecia coś w rodzaju minimalanego zgrzytyu tak jakby kilka ząbków przeskoczyło zanim wejdzie bieg???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
    • Przez Wolodymyr
      Czy jest lepszy sposób, czym podpierać dźwignię? Czyżby producent nie przewidział wyjścia dla TURa?


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj