Stasek

Jak podłączyć alternator z wbudowanym regulatorem napięcia w c-360?

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak jest sprawny i dobrze podłączysz to tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chuck1807    1
Napisano (edytowany)

Miałeś racje jak go rozebrałem to znalazłem zerwaną śrubę. Naprawiłem, włożyłem do 3p i wszystko pięknie chodzi, poniekąd dzięki Tobie.Jeszcze raz dzięki.

Edytowano przez chuck1807

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego, te alternatory to mogę z zamkniętymi oczami robić. A Ty też widzę podszedłeś do sprawy jak rzadko który użytkownik tego forum. O 14 zadałeś pytanie, a o 18 alternator już działa. Inni wypisywaliby poematy na temat możliwych usterek, i tym podobne bzdury i dopiero po tygodniu byłyby efekty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chuck1807    1

Jak prosta sprawa i uzyskałem odpowiedzi to po co szukać nie wiadomo czego. Trzeba robić i się nie zastanawiać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Somer    0

Witam mam problem z alternatorem, dokladnie z podlaczeniem. Przeczytalem duzo instrukcji i obejrzalem pare schematów ale jestem zielony w tym :/ Prosilbym o pomoc alternator ma wbudowany regulator napiecia. Prosiłbym o dokładne wytłumaczenie ;). Model jubana do c360
 
Połączyłem tematy, a Ty zarobiłeś +1 pkt za dublowanie. Poza tym nie zapoznałeś się z tym tematem, za co grozi kolejny punkt.

Co do samego podłączenia to wszystko jest na forum. Jak to przeczytałeś i nadal nie wiesz to daj sobie spokój. Tam jest tylko B+ do rozrusznika i D+ do kontrolki.

Edytowano przez Elektrotechnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emil902    0

Przerabiam instalacje z prdnicy na alterntor, i chcac podlaczyc kontrolkie chyba konieczny bedzie przekaznik ktory wzbudzi alternator i kontrolka zgasnie? Moglby mi to ktos wyjasnic jak to podlaczyc, jaki przekaznik zalozyc, moze jakis rysunek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przekaźnik nie jest potrzebny. A schematów podłączenia jest dużo. Zamiast pisać posty weź się za szukanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emil902    0

To jak podlaczyc kontrolkie ladowania. Za kontrolkie uzylem zwykla zarowkie. Przewod B+ podlaczylem do  rozrusznika, przewod D+ do zarowki. A gdzie podlaczyc drugi kabel od zarowki zeby gasla po odpaleniu ciagnika. U mnie zarowka pali sie caly czas a alternator daje 14v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przeczytaj temat z poradami, tam wszystko jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    101

Chciałbym podłączyć alternator do 385, niestety nie bardzo mogę się połapać.

 

Mam taki oto alternator:

 

1H86243-2894767-640.jpg

Z tego co wiem należy podłączyć B+ na + AKU, B- do masy

 

Ale gdzie podłączyć kontrolkę ładowania?

 

Wsówka po stronie lewej jest szersza, po prawej węższa.

 

Następne pytanie jak podłączyć kontrolkę ładowania?

 

Z alternatora na stacyjkę? Później do żarówki na jaki styk?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak trudno wpisać w szukajkę "jak podłączyć alternator A13N"? Szerszy konektor to L/D+, a węższy to IG/+. Żeby uprzedzić Twoje następne pytania, że nie znasz się na oznaczeniach od razu odpowiadam: L do kontrolki, a IG do plusa po zapłonie. Schemat podłączenia autorstwa kolegi @wierzba1272

d33f2fcff002d823m.jpg

Ty jeszcze musisz podłączyć dodatkowy przewód od 15 stacyjki do IG alternatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    101

Szukałem, podłączałem ale nie działało ładowanie, ale nie podłączyłem tego IG jak należy.

 

Wielkie dzięki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stefan1955    0

Ja podłączyłem według tego schematu nowy alternator Jubana zamiast prądnicy w C-360P i nie ładuje na mierniku pokazuje 12,3 o co tu chodzi ? gazu dodawałem. Jak była prądnica też nie było ładowania kontrolka nie gasła.  Sprawdzę jeszcze alt. czekam na podpowiedz. stefan 1955

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stan07    1

Witam, proszę o pomoc w podłączeniu tegoż alternatora do C 360-3P.

Alternator.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stan07    1
Dnia 19.05.2020 o 13:36, asharot napisał:

B+ zasilanie, D po kontrolce

Dziękuję. Czy trzeba zamieniać bieguny podłączenia akumulatorów? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj