vvojtas1

Pokrywa tylnego mostu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Spawałem pokrywę ok 20 lat temu,oczywiście na gorąco i do tej pory jest o.k.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pękła mi pochwa tylnego mostu kupiliśmy drugą nową koszt 250 zł i nie pasuje. Po założeniu zwolnicy z nową pochwą (dokładnie prawej) ciągnik jest niższy o 3 cm. Wymieniliśmy w sklepie na drugą oryginalną niby z Ursusa i dalej to samo. Różnica między wysokością prawej strony i lewej wynosi 3 cm. Ciągnik jest wypoziomowany, stoi równo, dodatkowo wogule nie można włożyć błotnika. Po zmierzeniu wysokości osadzenia lewego i prawego znowu jest wielka różnica. Co to może być czy trafiły misię pochwy z "wadliwej serii"? Miał ktoś coś takiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jelcyn    0

U nas w wiosce był podobny problem 30-stka po wypadku wyrwane całe koło z pochwą ,trafiła do mechanika i wróciła krzywa czyli jedna strona wysza a druga nisza ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

To ja bym takiego ciągnika nie przyją, jak bierze kasę to ma zrobić dobrze. Jedyne wyjście u mnie to będzie chyba oddać do sklepu, zażadać zwrotu pieniędzy i kupić używaną. Te wszystkie częśći to buble, nawet Skropol.Dolny wałek do skrzyni biegów nie był do końca dotoczony i trzeba była samemu rozwiercać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

<_< Ale to już w fabryce muszą takie robić. Ja mam zwolnice od c-355 nówki z czasów komuny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Robią ale złe. I takie części za komuny to najlepsze. Nawet tato mówił dzisiaj ,że za komuny to robili dopiero części a nie to co teraz g^wno!. Jutro jedziemy zobaczyć używaną może będzie lepsza od tej pseudo nowej.

Edytowano przez grzesiu09091987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Nam szlak trafił kiedyś zwolnice to w stodole jest kilka i jak znalazł:) Nowy wał korbowy i dwa mosty tylne też są i kiedy je założyć hehe . Jedź i pytaj handlarzy to napewno mają części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
askakonik    4

Czy jest jakaś różnica w tylnym moście - chodzi mi o sam korpus/obudowę pomiędzy C-4011 a c-360?

Muszę wymienić tylny most, mechanik robiący parę lat temu silnik powiedział, że tylny most jest od czterdziestki. Faktycznie były różnice w bębnach hamulcowych i pokrywie WOM jak wymienialiśmy te części, ale czy sam korpus różni się wymiarami?

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez TheEnd
      Cześć, skrzynie zrobiłem teraz czas na most. Most ze skrzynią rozdzielony i nie wiem jak się dobrać do wałka ataku i jego łożysk, ma luz wzdłużny około 4 mm i boczny też spory. Czytałem sporo i już nie wiem w którą stronę to ma wyjść, czy do mostu czy do skrzyni? 
      pozdrawiam
    • Przez aezakmi666
      Witam podziele sie objawami problemu na który może ktoś mi odpowie albo spotkał się z takim przypadkiem. C360 podczas orki ale orał nim kolega nie ja mówił że jak by włączala się blokada i czasem coś strzeliło ale ok na ziemi nie było oporów i jakoś zaoraliśmy. Dzisiaj miałem wyjazd na dalsze pola i wyjeżdżam na szose a tam jak by blokada nie można skręcic ale jakoś puścilo jade może 400m i traktor ściąga w lewo jak by lewe koło więcej mieliło niż prawe i kierownica w lewo tylko opony ścieram ale jak dam na wsteczny to puści. Kawałek ujechałem znów na drugą strone do rowu ściąga. Wracam powoli na 3 ok dałem na 4 znów zaczeło ściągać strzelilo coś i odpuściło. Zdażyło sie komuś coś takiego?
    • Przez Biskupc360
      Witam problem dotyczy c360 z drążka skrętnego jak używam podnośnika strasznie cieknie olej z jednej strony czego to wina oringów? A dodam że wałek skrętny ma luz dosyć duży na srubie rzymskiej
    • Przez janusz14
      mam ursusa c-360 i nie wiem coo mi się stało z wom ale nie moge go wyłączyć nawet jak na chama pociągne to dźwigienka ani drgnie ,;/ co może byc powodem tej awarii. jak usunąć tą usterkę;]?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj