Skocz do zawartości
Teddy

Wspomaganie kierownicy w Zetorze 8011

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Teddy    0

Witam mam takie pytanie ;)

 

Jak odpowietrzyć wspomaganie w Zetorze 8011 ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

czy naprawdę nikt nie wie jak się odpowietrza wspomaganie w tym ciągniku ? proszę Was o odpowiedź gdyż jest mi to pilnie potrzebne :( mam zapowietrzony układ i bardzo ciężko się kręci kierownicą :( a nie wiem jak to odpowietrzyć gdyż posiadam ten ciągnik od niedawna..... ;)

 

 

 

 

i sorry że piszę posta pod postem ale w ten sposób temat się podniesie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

Próbuj poluzować zasilające węże, nie wiem jak sie to robi, ale pokombinuj może sie uda jakoś, sam nie wiem jak to zrobić i nie wiem czy masz serwo czy orbitrol, przy serwo to ja bym próbował zaślepić powrót bo np u mnie jest powrót oleju połączony trójnikiem z zasilaniem pompy i pompa może ciągnąć powietrze zamiast oleju..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Teddy    0

ja mam serwo, a zapowietrzył się po wymianie filtra oleju przed wymianą wszystko było ok. a teraz ciężko chodzi i przerywa więc podejrzewam że jest zapowietrzone ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    398

na serwie powinien być korek spróbuj też go poluzować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas4    0

Ja też mam 8011 ale pierwszy ras słyszę by serwo odpowietrzać <_< ;):) Na tym ustrojstwu można sporo zdrowia stracić i nerwów naszarpać jak ktoś zalewał go byle jakim olejem a znam takich co lali przepracowany .Będzie ciekł !!!!! a samemu tych oringów nie da się wymienić tak bez głowy to jest opracowane .Ja stawiam na zużytą pompę (350zł), łatwo sprawdzić na małych obrotach ciężko a przy większych sporo lżej kręcić kierownicom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    115

Czasami wystarczy kilka razy przekręcić kierownicą do końca w prawo i w lewo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek1312    2

Ja też mam 8011 ale pierwszy ras słyszę by serwo odpowietrzać <_< ;):) Na tym ustrojstwu można sporo zdrowia stracić i nerwów naszarpać jak ktoś zalewał go byle jakim olejem a znam takich co lali przepracowany .Będzie ciekł !!!!! a samemu tych oringów nie da się wymienić tak bez głowy to jest opracowane .Ja stawiam na zużytą pompę (350zł), łatwo sprawdzić na małych obrotach ciężko a przy większych sporo lżej kręcić kierownicom

 

 

Witam kolego czyli jak na wyższych obrotach lżej się kręci to można mieć pewność że pompa padła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

wspomagonie odpowietrza się poprzez kręcenie kierownicą do oporu w obydwie strony, im więcej jest powietrza tym więcej razy kręcić. oczywiście pilnować stanu oleju żeby nie zassało nowego powietrza, proponowałbym sprawdzić stan techniczny zaworu ciśnieniowego, przapuszczający zawór poda za małe ciśnienie i serwo będzię ciężko chodziło, a jeśli zaworek się zatnie i nie puszcza nadwyżki oleju to na wysokich obrotach może powstać duże ciśnienie i rozwali pompke i też nie będzie wspomagania.

powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Michal984
      U mnie w zetorze nie kręci się tak jak powinno ale z drugiej strony też nie aż tak bardzo źle. Mam orbitrol pod chłodnicą i do niego jest przykręcona taka kostka zaworowa o grubości ok 2cm a dopiero do tej kostki węże, na tej kostce jest coś takiego moim zdaniem do regulowania ciśnienia coś w tym stylu ale nie jestem właśnie pewny. Jeżeli ktoś się lepiej zna mógłby mi napisać czy tą kostkę lepiej ściągnąć( czy wgl to można ściągnąć) czy co z tym mogę zrobić bo już sam nie wiem, jutro będę coś z tym próbował działaś ale jeśli ktoś wie o co z tym chodzi to niech napiszę, chociaż czas zaoszczędzę i szybciej będzie założyć nowy jak nic się nei da zrobić. 
    • Przez Adam-94
      Mam problem ze wspomaganiem w Zetorze 12045 po zmianie serwa na orbitrol i uruchomieniu silnika 4obroty do oporu kręciło się leciutko można było jednym palcem skręcać a później widocznie się zapowietrzył bo nie można kierować jedynie na wolnym biegu i dużych obrotach próbowałem już luzować węże na siłowniku i kręcić na zgaszonym i zapalonym i kręcić do oporu na obrotach ok 1800-2000 macie może jakieś pomysły jak go odpowietrzyć?
    • Przez bubel500
      Witam, mam okazję kupić używanego orbitrola Danfoss 150. Czy wystarczy on do zetora 8045 z turem, chodzi mi czy będzie odpowiedni skręt i siła, tzn czy będzie lekko się skręcał. A jeszcze, jaki siłownik do niego dobrać?
      Pozdro
    • Przez grzesieks345
      Witam.
      Kilka dni temu ciągnik podczas pracy nagle ustawił kierownice na sztywno i nie dało się obrócić ani w jedną ani w drugą stronę. Wymieniliśmy orbitrol. Pomogło. Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów znowu to samo. Jaka może być przyczyna? Co powinienem sprawdzić bo brak mi pomysłów.
    • Przez Kombajnista2009
      Witam szukałem na forum rozwiązania mojego problemu ,niestety nie znalazłem a więc problem polega na tym , że nie mogę szybko przekręcić kierownicą . Mam zetora 12045 jest tam zastosowany orbitrol pod kierownicą oraz serwomechanizm pompa do wspomagania jest nowa . Orbitrol 160 . Na jakimś forum przeczytałem żeby założyć kostkę do orbitrola , niestety nic to nie dało , Na wolnych obrotach bardzo ciężko się kręci , Im szybciej chcę przekręcić kierownicą tym ciężej . Proszę o pomoc
      Aha i proszę nie pisać że nie jest możliwe serwo i orbitrol w jednym rozwiązaniu bo tak u mnie jest
×