Teddy

Wspomaganie kierownicy w Zetorze 8011

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Teddy    0

Witam mam takie pytanie ;)

 

Jak odpowietrzyć wspomaganie w Zetorze 8011 ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

czy naprawdę nikt nie wie jak się odpowietrza wspomaganie w tym ciągniku ? proszę Was o odpowiedź gdyż jest mi to pilnie potrzebne :( mam zapowietrzony układ i bardzo ciężko się kręci kierownicą :( a nie wiem jak to odpowietrzyć gdyż posiadam ten ciągnik od niedawna..... ;)

 

 

 

 

i sorry że piszę posta pod postem ale w ten sposób temat się podniesie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

Próbuj poluzować zasilające węże, nie wiem jak sie to robi, ale pokombinuj może sie uda jakoś, sam nie wiem jak to zrobić i nie wiem czy masz serwo czy orbitrol, przy serwo to ja bym próbował zaślepić powrót bo np u mnie jest powrót oleju połączony trójnikiem z zasilaniem pompy i pompa może ciągnąć powietrze zamiast oleju..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Teddy    0

ja mam serwo, a zapowietrzył się po wymianie filtra oleju przed wymianą wszystko było ok. a teraz ciężko chodzi i przerywa więc podejrzewam że jest zapowietrzone ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    912

na serwie powinien być korek spróbuj też go poluzować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas4    0

Ja też mam 8011 ale pierwszy ras słyszę by serwo odpowietrzać <_< ;):) Na tym ustrojstwu można sporo zdrowia stracić i nerwów naszarpać jak ktoś zalewał go byle jakim olejem a znam takich co lali przepracowany .Będzie ciekł !!!!! a samemu tych oringów nie da się wymienić tak bez głowy to jest opracowane .Ja stawiam na zużytą pompę (350zł), łatwo sprawdzić na małych obrotach ciężko a przy większych sporo lżej kręcić kierownicom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    202

Czasami wystarczy kilka razy przekręcić kierownicą do końca w prawo i w lewo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    60

ja wymieniłem mikro pompkę ta od strony hamulców pod schodkami :mellow:


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek1312    3

Ja też mam 8011 ale pierwszy ras słyszę by serwo odpowietrzać <_< ;):) Na tym ustrojstwu można sporo zdrowia stracić i nerwów naszarpać jak ktoś zalewał go byle jakim olejem a znam takich co lali przepracowany .Będzie ciekł !!!!! a samemu tych oringów nie da się wymienić tak bez głowy to jest opracowane .Ja stawiam na zużytą pompę (350zł), łatwo sprawdzić na małych obrotach ciężko a przy większych sporo lżej kręcić kierownicom

 

 

Witam kolego czyli jak na wyższych obrotach lżej się kręci to można mieć pewność że pompa padła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

wspomagonie odpowietrza się poprzez kręcenie kierownicą do oporu w obydwie strony, im więcej jest powietrza tym więcej razy kręcić. oczywiście pilnować stanu oleju żeby nie zassało nowego powietrza, proponowałbym sprawdzić stan techniczny zaworu ciśnieniowego, przapuszczający zawór poda za małe ciśnienie i serwo będzię ciężko chodziło, a jeśli zaworek się zatnie i nie puszcza nadwyżki oleju to na wysokich obrotach może powstać duże ciśnienie i rozwali pompke i też nie będzie wspomagania.

powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez daron64
      Witam
      Jakoś w tamtym roku wziąłem serwo na wymianę, bo moje miało na wąsie duży luz już. Nowe ciężej się kręciło, a już po gwarancji zaczęło podciekac, ale małe ilosci, także sobie

      dolewalem po prostu co jakiś czas. Ostatnimi czasy coraz więcej i więcej, aż ostatnio jak siałem zaczęło się z niego lać. Zjechałem do domu. Dziś patrzę a tam jeden wężyk pęknięty. Wyciągnąłem go,  założyłem na wierzch przewód gumowy i myślałem, że jakos zmęczę siew, a na jesieni i tak miałem orbitrol zakładać. No ale po założeniu przewodu i jeździe próbnej matula mówi, że coś te serwo tak lata jak skręcam. Ja patrzę a ono całe się podnosi. Aż na chłodnice ciśnie i na koło pasowe na wale.  Zdjalem chłodnice, a tu kuźwa śruby mocujące urwane. Chyba będę od razu ten orbitrol zakladal. W ogóle jeszcze teraz problem, bo weź to jakoś wykręć ze wspornika. Ale mam pytanie - co mogło się stać, żeby urwać takie śruby? Bo nawet jak jakoś wykrece te urwane śruby i założę nowe, to może być tylko leczenie skutków. Ktoś ma jakiś pomysł? 
      Po zakupie zmieniłem też zawór w zbiorniku, olej. Teraz już by trzeba było końcówki wymienić. Złożone było wszystko raczej dobrze.

    • Przez cradi
      Witam.
      Szukam informacji na temat usterki jaka trapi mojego zetora 8011. Otóż nabyłem go z niesprawnym do końca wspomaganiem na orbitrolu. Podczas jazdy drogą jest luz na kierownicy i tak nim rzuca raz do prawej, raz do lewej i ciagle trzeba korygować, a nie raz się zatnie i to na amen. Dodatkowo, zeby utrzymać tor jazdy powiedzmy na dlugosci kilometra wykonuje dodatkowe obroty kierownicą. Odnalazłem wypowiedź w podobnym wątku: 
      Seweryn20 pisze tam, że winny jest orbitrol i odległość między płytkami może być nieodpowiednia przez co występują takie objawy i są one w sumie takie jak u mnie. Chyba nigdzie nie znalazłem na forach podobnej usterki. Myślicie, że w moim przypadku może być to samo?
    • Przez slawek1981
      witam w mf 3060 przy szybkim ruszaniu kierownicą,kierownica się przestawia a koła pozostają w miejscu szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi.moje podejrzenia to uszkodzony orbitrol ale może ktoś miał taki przypadek i jest w stanie potwierdzić moje podejżenia.z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez KrzysztofKrojniak
      Witajcie mam taki problem otóż zakładam przedni naped do Ursusa 1222. Nowy przodek jest na orbitrolu wszystko podłączone skręca w lewo w prawo tylko żeby skręcić np w lewo to trzeba 4razy kierownica obrócić i w prawo tak samo. Wydaje mi się że na skręt powinno wystarczyć że 2 pełne obroty a nie cztery. Kręci się palcem bardzo lekko. Czy to pompa? Dodam że jak poprzednio było serwo to chodziło tak se jak się rozgorzał to trzeba było gazu dawać żeby skręcić. Inaczej ciężko było ale szło. Teraz żeby skręcić na podwórku to ręką trzeba kręcić jak by sernik robił 
       
    • Przez bulik
      Witam...
      posiadam zetora od kilku lat,i od początku miałem problem ze wspomaganiem ( cężko krecił czy w prawo czy w lewo nie było różnicy ) pomagało jedynie dodawanie gazu... Postanowiłem wymienić pompę wspomagania , ale i to nie przyniosło rezultatu (nic się nie polepszyło).Po roku czasu wymieniłem serwo ( regenerowane ) i dalej nic - jak ciężko było tak jest. Ostatnimi czasy zaobserwowałem że jak olej się troszkę zagrzeje to jak zgasze ciągnik to wywala go ze zbiorniczka ( wlewem przez korek) przy czym solidnie sie pieni. Może któryś z kolegów miał już taki przypadek,bo sam już nie wiem czego się czepić....
      Pozdrawiam :rolleyes:
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj