Skocz do zawartości
Wiatru

Agregat uprawowo - siewny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Wiatru    3

Mam takie pytanie czy Ursus 914 poradzi sobie z agregatem uprawowo siewnym Unii Grudziądz a dokładniej Ares L/Z + Poznaniak 3 metry talerzowy (ECO 410D) lub Polonez na redlicach stopkowych(ECO 550). Ziemie mam średniej klasy. Głównie chodzi mi o to czy nie będzie go przeważać bo z uciągiem nie powinien mieć problemu :P A i mam jeszcze takie male pytanie ile kg wchodzi do skrzyni do poznaniaka ??

 

http://www.uniagroup.com/pl/uprawa-i-siew-...owo-siewne.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    574

no jasne ze sobie poradzi. tylko pewnei bedziesz musial troche obciaznikow zalozyc na przod.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

garek    67

dać rade a wykonywac płynnie prace to dwie rózne rzeczy. Ale jak ktos lubi katowaćswoje traktory to ja nie widze przeszkód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9
dać rade a wykonywac płynnie prace to dwie rózne rzeczy. Ale jak ktos lubi katowaćswoje traktory to ja nie widze przeszkód

 

100% poparcia dla tej wypowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michu7    4
mam agrofarma 100 co myślicie czy da rade z agregatem aktywnym z siewnikiem pneumatycznym 3m

 

 

Też mam Agrofarma 100 i nie wydaje mi się żeby nadawał się do agregatu aktywnego, chyba, że o szerokości 2,5 m.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qqq    18

mi też się wydaje że Agrofarm 100 jest za mały do agregatu aktywnego 3m ewentualnie 2,5 m proponuje :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rexxar    0

Przemyślałem to i sądze ża sobie nieda rady. Mój dalszy sąsiad ma Agrofarma 100 i ma do niego 2,5 agregat aktywny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertsuw    0

oj ludzie ludzie wy czytac nie umiecie gdzie on napiisał ze chce aktywny agregat wiec moje zdanie ze 95 koni powinno starczyc do biernego trzy metrowego agregatu tylko minus jest taki ze eco 550 ma wiekszy siewnik wiec mozliwe ze bedzie bujac wiez bierz mniejszego poznaniaka bo ursus ma tylko 82 km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

Zna ktoś producenta tych agregatów

http://www.allegro.pl/item529725762_agrega...ydropakiem.html

szukam uprawowego lub uprawowo-siewnego i zainteresował mnie ten na zdjęciu 4 (wałek, 3 rzędy kultywatora, paker). Może ktoś go zna a jeszcze lepiej wykonanie tych maszyn. Wiem że to prywaciarz ale konstrukcja wygląda dość ciekawie i masywnie. Tylko jeden minus - jeden siłownik. Po zakupie na pewno trzeba wprowadzić kilka ulepszeń ale ogólnie konstrukcja udana - wg mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasterz    2

ja mam jeden tłok i nie ma żadnych problemów chociaż to nie jest samoróbka tylko orginalny agregat. a jeśli chodzi o konstrukcje to wygląda całkiem poważnie i masywnie no i jest w przystepnej cenie jak dla mnie to warto by sie zastanowić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

Czy w 3m uprawowo-siewnym lepszym rozwiązaniem są wałki (mowa o przednim strunowym a tylny paker) dzielone na pół (np agro-masz) czy całe (np unia czy choćby z linku podanego prze zemnie powyżej). Dzielone na pewno będą bardziej wytrzymałe a nie dzielone nie zostawiają na środku małej bruzdy. Czy całe nie są podatne na skrzywienia gdy np środkiem natrafimy na nierówności a boki będą szły w powietrzu (może się tak zdarzyć) ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    0

zorak@ najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji bedzie jak napisałeś "wał cały" taki z ząbkami, ewentualnie packer..... bo te strunowe to na piachy sie nadają... A co do skrzywień, to jeśli konstrukcja jest dobra (nie mylić z polskimi agregatami ;) ) to nie powinien sie zgiąć/skrzywić/uszkodzić... Strunowy przy dużym nacisku mógłby sie wygiąć, ale też raczej nie, także nie ma obawy :)

 

 

 

<400

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Właśnie strunowy jest dobry na lekkie, przed pakerem się ziemia pcha, a przez strunowy się przesypie, a ugnięśc dobrze ugniecie, wiem, bo mam. Kolega ma pakera to mu się pcha przed wałem i ciągnik się dusi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    0

Jeśli sie ziemia "pcha" tzn, ze coś jest nie tak, zabardzo opuszczony przód albo coś takeigo ;) Napewno nie że jest taki wał :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak jeździsz ciągnikiem z agregatem to zostają koleiny i pomiędzy kołami wypiętrza się ziemia. Jeżeli ustawisz przód za płytko to nie wyrównasz kolein. Odsyłam do lektury najnowszego wydania top agrar polska tak jest poświęcony temu artykuł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    0

w sumie racja, ale jeśli jest dobrze ustawiony agregat to wszystko jest ok, a poza tym, takie bierne agregaty ( bo o takim teraz piszemy) nadają sie tylko na ziemie lekkie, na cieższych ziemiach nie ma co sie dziwić, ze występują jakieś problemy..... ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

Na lekkie, piaszczyste ziemie w zupełności wystarczy strunowy. Paker to i chyba nawet nie wskazany. Ja mam ziemię IV i V klasy i raczej średnie z tym że się zbrylają. Dobry byłby croskill ale jest ciężki i na moich górach mógłby być problem więc zamówiłem na pakerze (przedni strunowy, 2 rzędy do uprawy i paker). Powinien sobie poradzić a i jak się jakis kamyczek trafi którego przeoczę to go wgniecie w ziemię.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michu7    4

Mój kumpel miał packera z tyłu przy agregacie z Famarolu i wymienił go na strunowy. Powód; oklejał się zimią a te skrobaki nic nie dawały - większość się pogięła. Ale widziałem, że te packery w innych agregatach Uni Group są chyba lepiej zrobione. Ale na pewno od packera lepszy jest cross-kil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×