S-Piotr

Zamiana pompy hydraulicznej na większej wdajności. [połączone]

Polecane posty

seweryn20    825

No właśnie. Koło czterech jest z siłownikiem 110 mm.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7947

takze zalozenie wiekszej pompy moze miec sens jak ktos pracuje duzo z hydraulika, na pewno zwiekszy sie szybkosc dzialania ukladu , co do cisnienia to sie nie wypowiem, nie mam pojecia jak wieksze cisnienie zniesie hydraulika w mtz , jak wytrzymaja oringi , uszczelniacze i przewody, jak ktos ma wszystko seryjne i zwiekszy minimalnie cisnienie , na pewno ciut mocniejsza bedzie hydraulika , ale jezeli ktos chce zwiekszyc bardzo udzwig podnosnika to albo zmiana silownika na wieszky albo dorobienie wspomagajacych, wtedy na pewno bedzie roznica w sile udzwigu ale za to na seryjnej pompie bedzie to wolniej chodzic , bo samo podniesienie cisnienia na pewno nie da takiego rezultatu.

Osobiscie mam monoblok i w przyszlosci jak pompa odmowi posluszenstwa to na pewno wsadze wydajniejsza ale tylko z jednego powodu , aby mi to wszystko szybciej dzialalo. Cisnienia nie bede ruszal, nic okropnie ciezkiego nie dzwigam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Uziu ja się z tym zgadzam i o tym pisałem,nigdy nic też nie pisałem o podnoszeniu ciśnienia na zaworze bo tego się nie powinno robić.Pisałem także o kołach i łożyskach,i kazdemu co chce obalić moją tezę na ten temat proponuje kupić dwa mtz i jednemu zostawić koła tak jak są a drugiemu odwrócić i pojeździć kilka lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

ja mam belarusa 952.3 i cisnienie 180 atm na rozgranym oleju i bez problemu podnosi 1500 kg talerzówke na wolnych obrotach .... kiedy jest cisnienie około 110 atm to jest smiech , jak sie olej rozgrzeje to ledwo co uniesie , ja tyle miałem na początku i sam sobie podkreciłem teraz i jest ok


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7947

rodzaj oleju , jego temperatura tez ma znaczenie w ukladzie hydraulicznym i ma tez duzy wplyw na jej dzialanie ale to juz jest troche inny temat. Bo to juz jest czynnik roboczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Owszem można podnieść ciśnienie do tych 180 jeśli takiego ciągnik nie ma ,ale powyżej 200 już się nie powinno mówię tu oczywiście o ciągniki mtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

założyłem pompę 50 zamiast 32 do mtz82 z turem a mam rozdzielacz z deta 50 jest z deta po miesiącu ją wyrzuciłem strasznie się grzał olej nawet ciężej palił musiałem niekiedy wyłanczać hudraulike żeby odpalił nagle zaczęło brakować oleju nie ciekło a ja dolewałem aż zaczęła cieknąc przystawka napędu spuściłem ponad 60L ojeju załorzyłem 32 i spokój

32 i spokój- 32 daje rade, dla mnie jest OK.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Żaden ciągnik czy John czy każdy zachodni nie ma ponad 200 atm


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

No nie mają,bo przewody w maszynach by nie wytrzymywały bo z reguły są standardowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Tez ale jest to nie potrzebne poprostu

Edytowano przez Michalmeer

Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7947

ale wydajnosci pomp w zachodnich sa fajne 70-100 l /min i hydraulika fajnie wtedy pracuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

No więc pisałem że jak na współczesne czasy i współczesne maszyny wydatek pompy rzedu 45 l przy ciągniku 80-100 km jest trochę małym wydatkiem

 

zresztą mając pompę 65 l i gdy jest już troszkę zużyta i mając dwa dodatkowe siłowniki wspomagające w mtz to szału w szybkości podnoszenia nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7947

ja mam 45l i 2 silowniki i tez jak sie to nagrzeje wszystko to tez szalu nie ma d*** nie urywa dlatego chcialbym w przyszlosci wsadzic jakas wydajniejsza pompe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Żaden ciągnik czy John czy każdy zachodni nie ma ponad 200 atm

No mają, mój Case ma 210 takiego kupiłem i nie wiem czy było grzebane, ale wątpie

W MTZ ustawiłem 210 bo miałem niekiedy różne problemy. Ale to był rocznik 87 na małych siłownikach, i miał tura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Wuja ma Ursusa i też chodzi na 210 tylko po co , chodziło mi o ustawienia fabryczne , Mi 180 wystarczy ..


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Mi się przydaje, bo tam gdzie NH nie podniesie, to Case daje rady, a chodzi mi i o jedna przyczepę HL 8011 z ziemią, kamieniem i gruzem nie daje rady, wtedy zapinam Case i bez problemu.

W MTZ też miałem problem z Tuzem po podniesieniu ciśnienia podnosił siewnik 1800 kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szotrab    0

Panowie a tak w temacie hydrauliki w mtz 820. Jak podnoszę jakieś narzędzie to słychać jakiś pisk dziwny i nie podnosi, dopiero kilka razy dźwignią poruszę w neutralny i dźwig i dopiero za któryś raz podniesie normalnie i to muszę na wolniutkich obrotach. Pompę wymieniłem i to samo. Podpowie ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Skąd ten dźwięk dochodzi? Możliwe że przywiesza się zawór przelewowy w rozdzielaczu bo u Ciebie chyba jest ten stary układ tzn rozdzielacz pod kierownicą i regulator pod siedzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

A jaki masz rozdzielacz? Jeśli ten starego typu to zawór lub sekcja,ale jeśli na wszystkich trzech sekcjach robi tak samo to coś będzie z zaworem przelewowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

No więc pisałem że jak na współczesne czasy i współczesne maszyny wydatek pompy rzedu 45 l przy ciągniku 80-100 km jest trochę małym wydatkiem

 

zresztą mając pompę 65 l i gdy jest już troszkę zużyta i mając dwa dodatkowe siłowniki wspomagające w mtz to szału w szybkości podnoszenia nie ma

A skad wiesz?? Widziales prace monobloku na zywo??

U mnie przy 2 silownikach glownych (zadnych innych nie ma jak niektorzy mysla) jak podosze plug to az ciagnikiem szarpie i z podnoszenia jestem bardzo zadowolony ale do tura to stanowczo za wolno jest...

Edytowano przez Junkers

KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

Przy tym jednym mam trzy siłowniki i wiadomo ciężar to on podniesie ale za szybko to nie podnosi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7947

przy monobloku jak wszystko zimne to zgadzam sie , szarpie ,a le jak sie to wszystko ugrzeje to szalu juz nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Pomyśl nad zmianą oleju na jakiś dobry hydrauliczny i powinno być lepiej na rozgrzanym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7947

wlasnie tez tak myslalem zeby zmienic na jakis HL no ale przy tym ciagniku nie poszaleje, pompa od wspomagania mi puszczala olej z hydrauliki do silnika, wstawilem nowa ale ukrainska, moze z miesiac bedzie dobrze albo i to nie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arab1    23

No widzisz to jest atut tych ciągników i tych części,tanie są ale z jakością najlepiej nie jest,a jak sobie czytam że te nowe belarusy stwarzają użytkownikom wiele problemów,to nie wiem czy jakby nowego to nie lepiej jednak jakiegoś zachodniego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj