Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lewy

Zetor Forterra 9641 czy Pronar 82 TSA?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
lewy    0

cena do 150 tys. ciagnik glownie do pluga , agregatu itp. zamierzam kupic do ktoregos z nich TURA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

za 150 000 to można kupic już 11441; zawsze to parę kucyków więcej a cena niedużo wyższa od 9641

A co do pronara to bałbym się go kupic - jakąś taką nienajlepsza opinnię mają <_<


Agatka (dla przyjaciół Bajbusek) Taka maleńka istota, a nadaje życiu zupełnie nowy wymiar :D

Praca wymagająca zaangażowania więcej niż jednej osoby jest pracą źle zorganizowaną!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

zależy jakie masz ziemie i dokładnie jak ciężko będzie pracował ten traktorek obecnie w promocji są JD 5820 o mocy 88km super traktor tylko jak do ciężkich prac to lekkawy ale w połączeniu z turem to wart polecenia zestawik a co do Zetora to mam 11441 i jestem zadowolonym użytkownikiem średnie zużycie paliwa dobrze zachowójący się silnik "powyżej 1400obr/min" i z 4 obrotkiem na sprężynach po 48cm szerokości żadnego problemu idzie jak marzenie pozdrowionka ale wszystko tylko nie Pronar... :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pronary podobno starsznie ciekna(o olej mi chodzi) podobno podnosnik nie wytrzymuje, u nas w gminie sa 3 no ale tylko o jednym słyszałem ze cos tam mu siada podnosnik, no ale do pluga i agregatu to raczej bym odradzał. Lepiej dmuchac na zimne :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

ale duzo mniej pala i na zetory tez narzekaja i pronar jest duzo tanszy!!! :huh:


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    2

Witam narzekaja na oba (choc wydaje mi sie ,że na Zetory dużo mniej ) na twoim miejscu bez wahania wybrałbym Zetora bo wiadomo niska cena Pronara wiąże się z jego jakością . W mojej okolicy jest ich kilka i w kążdym co chwila są jakieś usterki . Gdy rozmawiałem niedawno z jednym z właścicieli właśnie Pronara 82 Tsa to jak spytałem sie (troche dla żartu) czy się nie psuje to tylko machnoł ręką .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

a moze ursus 7524 silnik perkinsa GPS 100km i cena podobno 140 tys zl brutto?


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

7524?? a moze 7245 a zreszta moze i ty masz racje :huh: Pytam bo jescze o takim nie słyszałem a jesli taki istenije to przepraszam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

ma dopiero istniec kiedy to nie wiem :huh: oto dowod istnienia

http://www.agrofoto.pl/Archiwum/2006/Nr_16/C...7&catId=229


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5

Zetor dużo pali ma dużo mocy. Pronar mniej pali i jest słabszy a i komfort w zetorze jest lepszy niz w pronarach. Mój muja ma pronara 1025a i jak narazie na niego nie nazeka miałem okazje nim jechac i całkie całkie ale i tak bym postawił na zetora.


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczupak    1

a może tego nowego p7 .Fajnie się prezentuje a, cena w granicach chyba 130000 brutto :huh: , silniki iveco , podzespoły napędowe carraro,


,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

P 7 jeszcze w oficjalnym obrocie nie ma więc odpada. Jeżeli już to P5 100 KM do wyboru Perkins lub IVECO około 150 tys brutto. Napędy ZF. Jeżeli mam polecać to ZETOR Forterra a dlaczego:

 

- nowocześniejsza konstrukcja niż PRONAR

- bardziej komfortowy

- posiada biegi pod obciążeniem

- EHR standard

- silnik EURO II

- mocny w polu i transporcie

 

Co do Pronara to jak długo będzie produkowany nie wiadomo ponieważ nie spełnia norm spalin przykładem jest P5 oraz P7 które mają całkowicie zastąpić obecnie produkowane modele więc trzeba się zastanowić. Kolejny argument za Zetorem że na rynku wtórnym nie ma problemu ze sprzedażą. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    7

Jeden kolo u nas w okolicy kupił Pronara. Na wiosnę to serwis na pole co 2 dzień przyjeżdzał.

 

Jeśli miałbym się zastanawiać pomiędzy Zetorem a Pronarem to bez wachania postawił bym na Zetora :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hvb3000    4

Pronar ma nadal stare białoruski silniki, a nowsze modele to składaki. Wybierz zetor'a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

Stary nie baw sie w pronary wez czeska maszyne. Pronary sa fatalne kumpel kupil nowego pronara i po kilku tygodniach pierwszy przeciek gdzies z przodu z napedu pozatym ciagle stoi na serwisie ciagle cos sie w nim dzieje. Jeden kolez mial nowego pronara i po 2 latach sprzedal i kupil U1614. Wujaszek ma zetora 11741 i 9641 i nie narzeka. Pronary nowe ktore wychodza z fabryki sa fatalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

moj woj ma pronara po 250mtg silnik zalany olejem i cieknie z mostu przedniego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zetory dużo palą ale lepsze od Pronarów

a tak wogule to Pronary nie do tura

bo ci sie jeszcze złamie ten Pronar... :)


KPK - Ochrona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laktok    0

pronar p5 100km tez posiada biegi pod obciazeniem w standardzie 82km w opcji dodatkowej sam szukam podobnego ciagnika ale chyba bedzie to zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sambao    0

Z opinią o pronarze 82tsa to bym się zgodził. Ale byłem teraz na targach w Poznaniu i stał zetor koło pronara p5 to jakoś biednie wyglądał ten zetor w porównaniu z pronarem. Ten nowy pronar jest złożony według mnie z lepszych podzespołów niż zetor. Najlepiej jakby się wypowiedział użytkownik tego pronara.


GMO jest ok!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

no nigdy tak nie porównywałem ciekawe iveco+carraro i jeszcze EHR Boscha chyba taki sam jak w Zetorze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Farmer2017
      Witam.
      Składam wniosek na prow. Planuje kupno ciagnika 140 - 160 km. Ciagnik bedzie typowo do cieżkich prac oraz transportu. Podpowiedzcie jaki wybrać. Który jakie ma wady i zalety oraz o jakich usterkach słyszeliście.
    • Przez Tomi3312
      Witam.
       
      Posiadam dwa ciągniki a mianowicie C 330M i 3512. Wiadomo przydałoby się jeszcze coś, bo te dwa na pewno tworzą dobry zespół ale nie w przyszłości do sianokiszonki. Rozmyśliłem się nad czymś między właśnie C 360 3P a C 360. Ciągnik miałby pracować w prasie rolującej pewnie w uprawie ściernisk itp. C 360 jest tania ale słyszałem że dużo pali, a 3P nie kupi się w takiej cenie jak C 360 nawet do remontu.
      Proszę Was na pewno duża ilość z Was posiada któryś z tych ciągników i na pewno może się wypowiedzieć.
       
      Pozdrawiam Tomi.
    • Przez radzikus
      Witam.
       
      Szanowni Panowie.
       
      Powoli, ale nieubłagalnie zmierzam do decyzji odnośnie wyboru ciągnika pod mój wniosek o modernizacje.
       
      Jak sie łatwo domyślacie jestem jednym z tych z zielonej listy (ponoć szczęśliwców), poprawki szczerze mówiąc z pierdołami zdążyłem wyprostować a tym samym czekam już tylko na podpisanie umowy. Ci sprytniejsi przedstawiciele handlowi już zaczęli mnie nękać telefonami jakiś czas temu (prawdopodobnie widzieli moje nazwisko na liście łapiących się).
       
      No i tutaj dylematy jak u Sheakspear’a: Być albo nie być, kupić jelonka, Folks „Dojcza” czy może jednak ciągnik rodem z kraju Nokii (valtra dla niewtajemniczonych)
       
      Do rzeczy: wniosek mówi, że mogę zakupić ciągnik z przedziału mocy 90km-105km do kwoty 230 tys zł brutto. Pierwotnie oferta która była złożona opiewała na DF Agrofarm Profiline 420.
       
      Mam w zasadzie 3 typy i w ramach tylko tych 3 bardzo bym prosił o rzeczowe, rzetelne, oraz w miarę kompetentne sugestie co Wy byście mi doradzili/polecili. O Fendzie proszę nie wspominać ponieważ gdyby nie chodziło o kasę to bez wahania brałbym Vario….
       
      Typ nr 1.
       
      John Deere 5090R
      • Wersja Comfort (full wyposażenie)
      • Komplet obciążników
      • Szerokie ogumienie
      • Dodatkowe 3 para hydrauliki
      • Przedni TUZ
      Kwota brutto około 205 tys zł brutto
       
      Typ nr 2.
       
      Valtra N92

      - Silnik: 4 cylindrowy o pojemności 4,4l (44 DTA)
      - Moc silnika: 101 KM przy 2200 obr./min.
      - Moment obrotowy: 405 Nm przy 1400 obr./min.
      - Liczba biegów: 24 do przodu + 24 do tyłu (DPS 3 zakresowy)
      - Prędkość maksymalna: 40 km/h
      - Wałek odbioru mocy: 540/1000 obr./min.(ewentualnie opcjonalnie obroty wałka ekonomiczne)
      - Wymiary wałka WOM: 35 mm, 6 frezów
      - Skrzynia nawrotna: elektrohydrauliczna
      - Układ sterowania podnośnikiem: elektryczny EHR
      - Udźwig podnośnika: 4.000 kg
      - Wydajność pompy hydraulicznej: 73 l/min. (196 bar)
      - Napęd na przednią oś: w standardzie, załączany elektro-hydraulicznie
      - Blokada tylnego mostu: załączana elektro-hydraulicznie
      - Pojemność zbiornika paliwa: 220 l
      - Koła przód / tył: 420/70R24 / 520/70R34
      - Rodzaje zaczepów: zaczep stały, zaczep rolniczy, zaczep transportowy górny A10 Ø31,5 w ramie Scharmuller
      - Masa własna: 5030kg(bez obciążnika dodatkowego)
      - Wyposażenie uwzględnione w cenie ciągnika:
      gniazdo elektryczne 12V/8A DIN, żółta lampa ostrzegawcza, instalacja radiowa, klimatyzacja, błotniki przednie, błotniki tylne o zmiennej szerokości, sprężarka powietrza z instalacją, układ hamulców pneumatycznych, cięgła dolne hakowe z kulami 2/3 kat., IV zawór hydrauliczny( jeżeli chodzi o III-ci zawór to jest on w komplecie z przednim TUZ), przedni podnośnik TUZ(jeżeli zamawiamy przedni TUZ odliczamy od ceny obciążniki przednie ponieważ fizycznie niemożliwe jest ich zamontowanie), obciążnik na przedni TUZ 650 kg, siedzonko dla pasażera, fotel pneumatyczny operatora podgrzewany i obkręcany 0 180º z regulacją wzdłużną i oparcia, szerokie ogumienie TYŁ: 520/70 R34, PRZÓD: 420/70/R24 Contnental, sterowanie z błotnika podnośnikiem, możliwość załączania WOM z błotnika, dodatkowe reflektory robocze łącznie 4 + 4, kolor czerwony, CBM
       
      Cena- 230 tys brutto.
       
      Typ nr 3.
       
      DF Agrofarm Profiline 420
      • Full opcja
      • Dodatkowe obciążniki
      • Klima
      • Dodatkowe siedzenie pasazera
      • 3 wyjścia hydrauliki
      • Szerokie ogumienie
      • Przedni TUZ
      Około 210 tys brutto
       
      Konkludując; najtaniej mimo wszystko John Deere+ prawie najbogatsze wyposażenie, najcieższą, oraz największą rozmiarowo maszyna byłaby Valtra, ale brak Common Rail’a+toporny wyglad. DF fajny wygląd, ponoć spalanie także bardzo dobre wyposażenie włacznie z podłokietnikiem, ale maszyna lekka, silnik wyżyłowany (4l) + wysoka cena.
       
      Czekam na wasze sugestie co byście wybrali i dlaczego.
       
      Z góry wielkie dzięki.
    • Przez marek0609
      Witam chciałbym uruchomić biznes związany z wykopami,chce kupić koparke 5 ton I zastanawiam się jakim dyrektorem mógłbym ja ciągnąć, tak aby prędkość była 40km/h
    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.