Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Pablo16

Bizon Z050 problem w skrzyni biegów

Polecane posty

Pablo16    15

Mam problem który polega na tym że poprzedniemu właścicielowi kombajnu pękła część którą pospawał nie wiem niestety jak ja nazwać dlatego pod spodem umieszczam dwa zdjęcia i pytanie jest takie jak wyjąć tą część na której jest zaznaczone czerwonym okręgiem pęknięcie i jak wyjąć ten tryb który jest po prawej od części z pęknięciem??

post-4849-1215113485_thumb.jpg

post-4849-1215113517_thumb.jpg


Ursus C385A główny koń roboczy
Ursus C360 pomocnik C385A
Ursus C330M pomocnik pomocnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Troszke roboty bedziesz z tym miał  ale  dobrze że gardzieli  i podłogi nie masz  

 

Ta popekana  cześć  to obudowa łożyska mech różnicowego      żeby to zrobić  to  kombajn w góre  , pozdejmować koła  ,  poodkręcać  te koronowe  na  półosiach  i wysunąc je troche żeby  te durze koła dało rade na bok poodstawiać  

 

Wyjąć  wałki  z  drugiej strony  skrzyni  ,  hamulce  porozbierać  ,  i wysunąć  półosie z mechanizmu potem cały mech, róż .   trzeba rozkręcić  bo całego nie da rady wyjać   

 

Odrazu powymieniaj  sobie  stelity i ośki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    673

chyba sie nie obedzie bez zdemontowania wszystkich trybow widocznych na zdjeciu. ja w swoim Bizonie Z-050 mialem tez takie problemy ze skrzynia ale zamontowalem skrzynie od sieczkarni i juz wszystko trzyma prawie 10 lat bez zadnych klopotow.



Valtra - Your Working Machine

http://www.youtube.com/user/Henius91 moje filmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal13113    102

nie jest tak źle w tym roku rozbierałem skrzynie wyciągjąc tą obudowę bo urwał się wałek który w nią wchodzi wystarczy że zdejmiesz prawe koło wysuniesz pół oś przestawisz nieco duże koło zębate no i rozbierzesz hamulec z prawej strony i ci wszystko wyjdzie jak się sprężysz i masz części w domu to dasz radę w jeden dzień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablo16    15

Rozebraliśmy bizona trochę bardziej niż były początkowe założenia bo te półośki co idą do hamulcy były wyrobione i był luz na łożyskach teraz już tylko po części do agrosu o będziemy składać :P

No a przy okazji powymienia się też simeringi


Ursus C385A główny koń roboczy
Ursus C360 pomocnik C385A
Ursus C330M pomocnik pomocnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam kompletną skrzynie biegów do Bizona Z056 do sprzedania ze zwolnicami i sprzęgłem. Brakuje tylko tarczy sprzęgłowej. podaję tel 503739674 oraz maila darekmaster90@o2.pl. Cena jaka mnie interesuje to 2500zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    187

Wysłałem Ci na priv adres do mojego chomika. Tam jest katalog do bizona.


Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Robson76
      Witam, czy może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego są gałki zmiany biegów do serii "U" z biegiem 3 albo 4 przy ustawieniu dźwigni do przodu? chciałem kupić ale jak na razie mój tarator jest w remoncie i nie sprawdzę jakie biegi gdzie są, da się to jakoś sprawdzić po oznaczeniu skrzyni czy coś?, mam ursusa 912.

    • Przez Mateo905
      Witam,
      mam problem z moim Masseyem 6120 Dynashift 32x32, rewers przy kierownicy. Wytarł się wodzik od rewersu, tzn nie wrzucał biegów do przodu, do tyłu jeszcze jakoś mu się udawało. Ciągnik rozpołowiłem, wodzik został wymieniony i ten problem zniknął. Pojawił się inny: po puszczeniu sprzęgła, bez żadnego biegu, czyli na luzie, ciągnik aż przygasa, strasznie się męczy, czuć jakby go coś hamowało. Wciskam sprzęgło: silnik pracuje lekko. Biegi udaje się włączyć, ciągnik jeździ do przodu i do tyłu, jednak kiedy podczas jazdy wciskam sprzęgło, to prawie staje w miejscu, tak jakby miał wciśnięty hamulec. Można włączyć WOM, podnośnik również działa. Zauważyłem też, że wraz ze zmianą półbiegów zmienia się obciążenie silnika, tzn na jednym z półbiegów przygasa znacznie mocniej niż na pozostałych.
      Przed wymianą tego wodzika wszystkie inne podzespoły (poza rewersem oczywiście) działy normalnie. Macie jakiś pomysł, gdzie szukać przyczyny? Nie zrobiłem jeszcze pomiarów ciśnień, bo stwierdziłem, że podczas postoju w garażu na czas remontu raczej nie padła pompa, ale w przyszłym tygodniu postaram się załatwić manometry i te ciśnienia zmierzyć. Jakieś wskazówki, co jeszcze sprawdzić?
    • Przez dawid464
      Witam mam problem z casem przy jeździe gdy skręcę przestaje jechać, po wciśnięciu sprzęgła jedzie dalej, wymieniłem olej i filtry w skrzyni, ciśnienie na wyjściach hydraulicznych 190bar , co może być przyczyną tego zjawiska?
    • Przez Preedom
      Witam,
      po wymianie oleju hydrauliki (Fusch Agrifarm STOU 10W30) i filtra oleju świeci się czerwona kontrolka od braku ciśnienia w skrzyni biegów oraz zielona kontrolka napędu na cztery koła. 
      Nie da się:
      - zmienić żółw/zając (cały czas żółw)
      - nie da się wyłączyć napędu na cztery koła
      Działa:
      - Podnośnik
      - wspomaganie kierownicy
      - sprzęgło
       
      Ktoś ma jakieś pomysły? Od czego zacząć diagnozę?
       
    • Przez Rolnik551
      Witam między wodzikami blache mam podgiętą będzie przeszkadzać coś? 
      Jeszcze reduktor z szybkiego wyskakuje na luz co może być? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.