nhcr

John Deere 7530

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Cena z cennika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest oferta jaką dostałeś w rozmowie z dilerem osobiście, czy jak? smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

Coś w ten deseń. Nie jestem pewien, ale chyba seria 7030 premium jest następnym przedziałem ciągników do odstrzału. Być może pozostał miesiąc na zamówienia. Potem zostanie oczekiwanie na nową serię. Podobna sytuacja miala miejsce z serią 7030 Waterloo , a obecnie z 8R. Wszystko opiera się ( jak sądzę) o normy emisji spalin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dokładnie. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

Bez sensu... Przez pół roku JD nie ma ciągnika o mocy ok 200 km. Do tego dochodzi oczekiwanie na ciągnik z USA. Jeleń skupia się za to na segmencie Zetora :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W Rol-Bracie ciężko spotkać ciągnik powyżej 140KM. ;) Modele z serii 6030 trafiają się rzadko, istny boom widać na modele z serii 5. biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

Dokładniej 5 M i E :P W Lublinie chyba jeszcze stoi 7530 na AP.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

@blu a skąd masz takie info, że pozostał tylko miesiąc no może półtora i seria 7000 premium pójdzie w las? To chyba też JD by coś przygotował a jak na razie to skupia się na promowaniu serii 6D (do d**Y, segment zetora :)). Będą dni otwarte u wszystkich dilerów aż do końca marca i będą promować tą śmieszną serię :) a tak wracając do tematu, jak ktoś się przymierza do kupna 7730 to wielu rolników, jak i handlowców wie, że jednak ten ciągnik do ciężkich prac pociągowych to ma dosyć ciężko (ze względu na swoją masę , rozstaw osi) i spalanie wychodzi całkiem pokaźne :) 7530 Premium go objedzie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

7530 to taki uniwersalny ciągnik jak na swoje gabaryty, 7730 to liga wyżej inna moc, masa, uciąg. wink.gif Nie mniej jednak 77 ze względu na profilowaną ramę wg. prospektów jest zwrotniejszy niż 7030 Premium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

a tak wracając do tematu, jak ktoś się przymierza do kupna 7730 to wielu rolników, jak i handlowców wie, że jednak ten ciągnik do ciężkich prac pociągowych to ma dosyć ciężko (ze względu na swoją masę , rozstaw osi) i spalanie wychodzi całkiem pokaźne :) 7530 Premium go objedzie...

mysle, ze jednak lekko mijasz sie z prawda ;) .

po pierwsze handlowcy nic nie wiedza, chca sprzedac cos i guzik wiecej ich obchodzi.

po 2 z rozmow z wiekszoscia rolnikow stwierdzam, iz wiedza mniej wiecej tyle samo co handlowcy ;) .

 

wieksza masa = wiekszy uciag (jest to skladowa) = mniejszy poslizg = mniejsze zuzycie paliwa dla wykonania tej samej pracy.

dziekuje :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalol    0

Ok, czyli nikt nic nie wie :)

 

to jedynie informacje, które możemy brać pod uwagę to obliczenia, które sami przeprowadzimy. Też jest to sposób...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

7530 nie ma szans żeby objechać 7730...

 

A co do rozmów z handlowcami to trzeba brac poprawkę na swoje warunki. Chciałbym zobaczyć młodego, napalonego handlowca który zechce złapać Brzozaka i postanowi pokazać mu siłę uciągu 200 konnego ciągnika agregując go na żuławskich polach z 6 skibowym pługiem :) Cały powiat by się zjechał na darmowy kabaret.

 

Fajna zabawa sie robi gdy postanowi się kupić kombajn na jakieś 200 ha. Pierwszy diler stwierdzi że do tego potrzeba kombajnu z serii T. Inny powie że na taki areał tylko W540, a trzeci już będzie chciał podpisywac umowę na 1470 bo większy kombajn jest nieopłacalny...

Wszystko zależy od stanów na placu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Moim zdaniem najlepiej to samemu wiedzieć co się chce, do dilera jechać tylko po wycenę. wink.gif Jednak takie decyzje to wypadkowa przemyśleń rozłożonych w czasie. smile.gif

Edytowano przez Profil usunięty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

Dla zainteresowanych - zostały 3 - 4 tygodnie na zamówienia 7030 Premium.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

zgadza się, 7430 i 7530 będą dostępne jeszcze ok 3-4 tygodni,

7030 waterloo i 8R nie można zamawiać,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blu    6

A najlepsze jest to że promocja na skrzynie AP do 7030 Premium trwa do ... 30 czerwca :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

bedzie tylko pozniej ;) , musza przystosowac silniki do nowych norm i wydaje sie, ze zbyt optymistycznie podeszli do technologii EGR i nie tylko, ale bez katalitycznej redukcji spalin.

moze to i dobrze, bo podejzewam, ze kat wtrysku juz by byl ekstremalnie opozniony.

a moze sie udalo tylko w praniu wyszlo, ze zuzywaja horrendalne ilosci paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Obecne 7030P spełnia normę Tier 3 posiadając zewnętrzny EGR, nowe silniki spełniające Tier 4 mają mieć EGR i PM(filr cząsteczek stałych). Takie były przynajmniej plany koncerny, jak będzie to się okaże. To tylko moje domysły, że wstrzymują sprzedać, bo wejdą całkowicie nowe modele. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bamse    2

Czyli jak wygląda sytuacja na rynku?

Serie 7x30 zmieniają na inną tak? Ze względu na zmianę norm emisji?

Chodzi mi o serie LF

Edytowano przez bamse

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Johny7430
      Witam, mam problem z ciągnikiem JD 7430 po wyskoczeniu komunikatu ecu 84.31 "ograniczona prędkość drogowa" traktor przestaje jechać po usunięciu komunikatu traktor pracuje dalej lecz po kilku minutach jest to samo. Proszę o pomoc.
    • Przez ejczbio
      Witam, mam pytanie chyba bardziej do serwisantów, ale może i nie tylko. Chciałbym wyłączyć włączanie przedniego napędu przy wciskaniu hamulca, ponieważ uważam to za najbardziej debilny patent w moim ciągniku (6230) Wg. mnie to powinno działać dopiero przy prędkościach większych niż 10km/h W sumie nie mam pojęcia jak to rozwiązać, czy wpiąć się gdzieś w układ elektryczny, np. za czujnikiem który jest odpowiedzialny za włączenie napędu po wciśnięciu hamulca i zastosować włącznik ON/OFF?
      Jak myślicie, da się coś z tym zrobić?
    • Przez Omniq
      Witam,
      Posiadam instrukcję serwisową do JD 7430 i 7530 Premium. Instrukcja w języku angielskim w formacie PDF, nie skan książek tylko porządny pdf. Mogę się podzielić gdyby ktoś potrzebował
       

    • Przez dawwro03
      Wita mam problem z tls-em w john deere 6430. Dokładnie chodzi  o to że po odpaleniu traktora gdy oś chce wrócić do swojej wysokości nie podnosi płynnie tylko szarpie ( jest ustawione na auto), ale da się sterować wszystkimi jej funkcjami ( auto, max, manual). Jednak po jakimś czasie wyskoczy błąd- TSC 523976.04 i wtedy nie da się ustawiać między tymi funkcjami. Gdy traktor się zgasi i odpali na nowo wszystko jest znowu ok ( oprócz szarpania tlsem) ale błąd za chwilę znów wyskoczy i nic nie da się ustawić. Traktor mam od niedawna więc nie za bardzo wiem od czego mam zacząć szukać dla tego piszę tu. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi.


    • Przez dawwro03
      Witam mam problem w ciągniku john deere 6430 premium z tlsem. Dokładnie chodzi o to że zaraz po odpaleniu ciągniku gdy oś ustawia się do swojego poziomu( jest ustawione na auto) nie podnosi płynnie ale mocno szarpie ale da się przełączać między funkcjami( auto, max, manual) i na wszystko reaguje ale zawsze szarpie. po jakimś czasie wyskakuje błąd ( TSC 523976.04) i już nie da się nic zrobić to znaczy przełączać miedzy tymi funkcjami. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu traktora wszystko jest ok oprócz szarpania, ale po jakimś czasie znów to samo. Traktor mam od nie dawna więc nie za bardzo wiem co by mogło być problemem. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi. 

      20240308_170545[1].heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj