GrzybekxD

New Holland T5060

Polecane posty

Ziomal20084    43

, no chyba żę to wina tego zbiornika.

co do zbiornika tez mi sie wydaje dziwny, niby ma pojemnosc 127 w przypadku t5040, ale jak przyhcodzi do tankowania to ledwo 100L wejdzie, czemu to tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Wiesz NH jest jednym z większych dowc*pnisiów w branży :D -piszą 100 KM-czytaj 90...

Ze zbiornikiem może być tak samo :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    189

Ja do swojego t6050będę brał w niedługim czasie hamownie, i przy okazji sprawdze ile ma t5060 bo coś mi się nie wydaje że ma 106 tylko jakieś 90. Co do nh to znajomy sprawdzał dwa tygodnie temu to w tm125 miał 105km ale podwyższyli mu do 130.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariox    4

Witam mam pytanie do użytkowników T5060 bo zagineła mi instrukcja obsługi, do czego jest ten mały biały zbiorniczek znajduj się on z boku silnika nad wyjściem gdzie podłańcz się wąż do pompowania powietrza bo widze że mi ubyło tego płynu w zbiorniczku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

Wiesz NH jest jednym z większych dowc*pnisiów w branży :D -piszą 100 KM-czytaj 90...

Ze zbiornikiem może być tak samo :D .

hmm to moze moj nh zamiast 86 kucy ma wiecej bo z plugien lemken opal 110, 3x40 obrotowym nie ma co robic zbytnio ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

Ziomal z jaką prędkoscią orzesz i na jakim biegu. Co do zbiornika to ma 127l. wskaznik pokazuje wmiare dokładnie na poziomym terenie, jadąc z górki to przy połowie zbiornika potrafi pokazać rezerwe, bo czujnik poziomu jest na tyle zbiornika, odwrotnie jest jak jedziemy pod góre. wskażnik na zero to jeszcze ok 20l powinno być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poiqwe    1

A jak jest z przełączaniem półbiegów? Czy przy zmianie 3 zakres 4 bieg z zółwia na zająca przechodzi płynnie czy zdarza się jakiś zgrzyt? Czy przy takim przełączaniu (przyciskami na dźwigni biegów) trzeba zmniejszać gaz czy robi się to przy stałych obrotach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolq1660    189

powiem ci że u mnie też coś zgrzyta niekoniecznie nie tym zakresie jak u ciebie, ale też nie zawsze tak jest. A co do przełącząnia to nie musisz zwalniać czy coś poprostu półbieg i lecisz dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

Ziomal z jaką prędkoscią orzesz i na jakim biegu. Co do zbiornika to ma 127l. wskaznik pokazuje wmiare dokładnie na poziomym terenie, jadąc z górki to przy połowie zbiornika potrafi pokazać rezerwe, bo czujnik poziomu jest na tyle zbiornika, odwrotnie jest jak jedziemy pod góre. wskażnik na zero to jeszcze ok 20l powinno być.

Mam rożne pola, jedne równiutkie inne trochę takie pagórkowate. Na tych rownych i tych pagorkowatych z lekka ziemią orze Jedynka szosową z prędkoscią 8-9km/h wtedy najładniej zazypuje, a ciezejszych ziemiach orze trójką na drugiej przekładni czyli na polowej i tez 8-9km/h. I musze powiedziec ze nie ma ciezko,

A co do zbiornika to tez tak mam na poziomym terenie ok, ale jak zjezdzam z gorki to z polowy zbiornika na rezerwe wchodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro30    11

Filtry wymienione i dalej to samo czyli mół i druga sprawa z rana gdy go odpalam nie złapie od strzału tylko po chwili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ysy    32

wszystko wskazuje na brak paliwa spróbuj przedmuchać przewody paliwowe bo ja miałem w TL zatkany ssawny i miał te same obawy po przedmuchaniu pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Czy u was też wom trzeszczy po przełączeniu prędkości z 540 na 540E?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris31    5

wom trzeszczy jak źle został przełączony. Może masz żle wyregulowaną linke, załączać najlepiej przy zdjętym wałku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Wielkie dzięki za powyższe porady. Czy wasze new hollandy też są takie mułowate i wyje wam powershift i napęd gdy jest włączony?

Edytowano przez look19

Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Mój mułowaty to raczej nie jest. Ale wyję skrzynia, a napęd to norma w każdych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Ja mam rozmiar kół 520/70r34 i 420/70r24 Continental. Może to ma znaczenie?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

U mnie w t 5040 wyje tyjko wtedy jak mam włączone 4x4 ale max to jade na 3-3 i zajaczku, ale to tylko po polnych drogach. Po ulicy jak jade 3-4 i zajaczek i na napedzie tylko na 2 kola nic nie wyje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

Witam!

 

W marcu kupiliśmy własnie NH T5060

Obecnie ma przepracowane 300 h. Jest to główny ciągnik w gospodartwie nastawionym na produkcję mleka, obrabiamy ok 30-35 ha.

Na chwilę obecną, odpukać nic poważniejszego się z nim nie działo. Ma delikatne niedociągnięcia takie jak to że jedna wtyka w hydraulice nie trzyma (no i to trzeba na gwarancji zrobić jeszcze w zimie), drzwi się nie zawsze zamykają (trzeba trzasnąć jak u teściowej). Ale ogólnie fajny ciągnik moc ma. Pługami kverneland 4-skibowymi orze się z prędkością 9km/h na cięższej ziemi bez zająca 8 km/h. Przy oraniu 5,5h spalił ok 70 litrów, ale i tak wychodzi to lepiej niż dotychczas poczciwą 60tką. Spaliłby mniej ale ostatni kawałek był "na szybkiego" orany. Jak się jedzie do 1900 obrotów to jest oszczędny.

 

Mam jednak parę pytań do osób które się może trochę więcej orientują, bo jednak u nas jest to pierwszy duży i nowy ciągnik, więc do znawców nie należę

 

1) Jeśli chodzi o jazdę z przyśpieszaczem czy bez to w dźwięku ciągnika nie ma różnicy. Przy załączaniu zająca czasem jednak czuć szarpnięcie i dźwiek załączającego isę jakby trybu. Czy to normalne?

2) Jeśli chodzi o napęd to również tak jak mówili przedmówcy "wyje". Zgłaszać to do serwisu?

3) Jeśli chodzi o tą skrzynię biegów to u nas serwisant podczas przeglądu też wspominał że w jakimś ciągniku się skrzynia rozleciała. Czy NH przyznał się do tej wady fabrycznej gdzieś? Dużej liczbie osób się tak trafia? Bo trochę się zaniepokoiłem, parę miesięcy i gwarancja się skończy a naprawa skrzyni ze 20tyś pewnie.

 

Co do prasy NH 6090 chodzi póki co bez zastrzeżeń (zrobiła ponad 500 bel). Jako spostrzeżenie odnośnie siatki mogę tylko powiedzieć tyle że nie opłaca się kupować polskiej bo wydaje mi się że oszukują. Jak kupiliśmy u dealera John Deere'a to wyszło z niej więcej bel. Dealera NH mamy daleko więc tam nie kupowałem.

 

A co do zbiornika to u nas (mamy zamontowanego tura sekwencyjnego więc wg was jeden zbiornik mniej) 100 litrów to nigdy ciągnik nie widział wlanych:). Tankuję na stacji benzynowej wolnym tempem żeby zbiornik zdążył odpowietrzyć i max 80 litrów do niego zalałem

Edytowano przez artursz89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6890

Małe OT wtrącę. Jeżeli chodzi o siatkę to po John Deere lepiej belki wyglądają niż po odpowiedniku z nh. Ostatnio kupiłem rolkę nh bo miałem bliżej do dilera nh niż John Deere i niby producent ten sam a wykonanie całkiem inne.

 

Dlaczego tylko 80 litrów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

U mnie tak samo wyje i i twierdzą że tak ma być.

O skrzyni na forum ktoś pisał że ma problem z nie rozłączającym się hamulcem przy hamowaniu. Robili skrzynie i nie dało to efektu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artursz89    454

@danielhaker

Więcej nie wchodzi na stacji benzynowej do niego. Pelny bak. Wiadomo jak jadę na stację to coś muszę mieć w baku żeby dojechać ale wskazówka jest nisko prawie na koncu rezerwy gdy się stoi na w miarę prostym terenie. W każdym bądź razie 30 litrów to tam raczej nie ma.

W wypadku gdy, zw na to że szykowała się grubsza robota to gdy wskazówka dopiero wskoczyła na rezerwę weszło 60 l.

I wiadomo że można próbować tankować na szybko ale ja to zrobiłem na zatrzask tak że leciało bardzo wolno paliwo i po zatankowaniu wskazuje pełny bak. W każdym bądź razie 127 l to on nie ma raczej. 100 l być może ale nie więcej. Ale nie ma co narzekać ;).

 

Oby tylko ciągnik problemów w dalszej eksploatacji nie robił

 

Co do siatki to testowalismy i zwykłą JD i JD Premium. W prasie 6090 zwykłą siatką owijaliśmy bele słomy na 3,25 obrotu (siano na 2,5). Obecnie na premium owijamy na 2,25. Nie wiem tylko dlaczego czasem nie dociąga tej siatki z jednej strony (lewej) na ok 10cm

Edytowano przez artursz89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj